سردار شکارچی: آمریکا در حال سقوط به دره است

 سردار شکارچی:

آمریکا در حال سقوط به دره است۸-آذر-۱۴۰۰

پاسدار  بیش از حدابله ضدآمریکایی که همراه با همقطاران پاسداران جنایتکارو غارتگر کشوررا تبدیل به جهنم غیر قابل تحمل کرده اند . باید قبل از ادعای مسخره خود که آمریکا را درحال سقوط به دره ترسیم کرده است باید  می گفت  ۵هزارآقازاده دزد دراین دره درحال سقوط چه می کنند؟ یا اینکه چرا نابغه و مغزهای کشور که تصمیم دارند کشور راترک کنند تلاش می کنند تااولویت ورودشان به آمریکای درحال سقوط به دره باشد؟

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آیا رفتن به دنبال آمریکایی که در حال سقوط به دره است، کار عاقلانه‌ای ست!؟ طبیعی است که باید آمریکا را رها کنید. آمریکا در حال طی کردن شیب نزولی است. هیچ دستاوردی که نداشته هیچ، بلکه حیثیت خود را هم از دست داده است.


سردار شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: شما هیچ رد پایی از جمهوری اسلامی در هیچ کجای دنیا برای ناامنی نمی‌بینید و هر کجا بوده برای امنیت، دفاع از مردم و دفاع از مظلوم بوده است و آمریکا دقیقاً نقطه مقابل ماست. آمریکا هر کجا ورود پیدا کرده نا امنی ایجاد شده است و ما به همین دلیل می‌گوییم بالاترین سطح انتقام خون شهید سلیمانی، خروج آمریکایی‌ها از منطقه است، تا این منطقه روی آرامش و امنیت را به خود ببیند.
وی افزود: تا زمانی که آمریکایی‌ها در این منطقه هستند ناامنی خواهد بود، چرا که کانون ناامنی جهان امروز آمریکا است. حالا یک رژیمی مثل رژیم بحرین و رژیم امارات می‌آیند پیمان می‌بندند که علاوه‌بر حضور نامشروع آمریکا که ناامن‌کننده کل جهان است، یک جوری هم ردپا به رژیم اشغالگر قدس بدهند. آیا واقعاً حضور اسرائیل در منطقه برای این کشورها امنیت می‌آورد و یا ناامنی را افزایش می‌دهد!؟ این حضور هم برای جمهوری اسلامی و هم برای همه ملت‌های منطقه غیر قابل تحمل است؛ چون مردم امنیت می‌خواهند، جمهوری اسلامی هم به فکر ایجاد امنیت است، به فکر ایجاد جنگ و ناامنی نیست.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی در دریا حضور پیدا می‌کند برای این است که به کشتی‌ها تجاوز نشود، آبراه‌ها امنیت داشته باشند. در خشکی حضور پیدا می‌کند، به همین دلیل است. هر جا سلاح ضد هوایی مستقر می‌کند، برای امنیت است. بله جایی که به ما حمله شود، به هیچکدام از این دشمنان رحم نخواهیم کرد. بارها گفتیم ما هیچ وقت آغازکننده یک جنگ نبودیم و نیستیم و دنبال اشغالگری هم نیستیم. اصلاً راهبرد جمهوری اسلامی اشغالگری و اشغال سرزمین نیست، ولی به دشمنان خود تو دهنی محکمی می‌زند.
سردار شکارچی گفت: آیا رفتن به دنبال آمریکایی که در حال سقوط به دره است، کار عاقلانه‌ای ست!؟ طبیعی است که باید آمریکا را رها کنید. آمریکا در حال طی کردن شیب نزولی است. هیچ دستاوردی که نداشته هیچ، بلکه حیثیت خود را هم از دست داده است.