کدوم طرف بود؟! (گفت و شنود)

دروغ نامه کیهان ۶ بهمن - ۱۴۰۱

کدوم طرف بود؟! (گفت و شنود)

امکان نداره ازریش به سبیل نزنه پیوند

تاروتوش کنه برای هر افتضاح و هر گند

تاخود و رهبرش را کنه  ریشخند

بتونه برلبان حامیانش آوره لبخند

البته محال است سربازجوی درازگوش

مدعیان اصلاح طلب را کنه فراموش

برای همین مریدرهبر وخمینی شیاد

نمیگه مجوزسلاح درآمریکاست آزاد

اگر دررژیم فاسدولایت فقیه بود چنین

چقدر کشته می شدپاسدار وبازجوی اوین؟

درمقابل عنصر وارونه گوی بی سر وپا

 یادکرده ازقتل باسلاح روزانه درآمریکا

بهرحال سربازجوبرپاکرده  ولوله

تابگه نشنیدصدای ۸ ریشتری زلزله

چون موقع وقوع زلزله سربازجو

آن طرف  پشت کرده بود رو

گفت: درحالی که فقط ۳ هفته از اولین ماه سال ۲۰۲۳ گذشته است، در آمریکا طی همین ۳ هفته ۳۹ مورد تیراندازی جمعی اتفاق افتاده

و ۷۰ نفر کشته شده‌اند.

گفتم: آن‌وقت این جنایتکاران برای ما نسخه حقوق بشر و برخورد مسالمت‌آمیز می‌پیچند!

گفت: کجای ‌کاری طی همین ۳ هفته در آمریکا تعداد ۱۲۱۴ نفر هم بر اثر خشونت و با استفاده از سلاح گرم کشته شده‌اند و تازه، این آمار بدون احتساب موارد خودکشی با اسلحه گرم است!

گفتم: در ایران یک خانم دارای سابقه بیماری براثر سکته فوت کرده بود، چه قشقرق و آشوبی به راه ‌انداخته بودند و چطور زمین و زمان را علیه ایران به‌هم می‌دوختند؟!

گفت: از غربی‌ها که دشمنان قسم‌خورده ایران و ایرانی هستند جز این انتظاری نبوده و نیست! ولی برخی از مدعیان اصلاحات باید پاسخ بدهند که چرا با همه وجود از دروغ‌پردازی‌های دشمن حمایت کردند و چرا درباره این‌همه پلشتی و جنایات آمریکا و اروپا علیه حقوق انسان‌ها لام تا کام چیزی نمی‌گویند؟!

گفتم: از یارو پرسیدند؛ موقع زلزله دیشب چه می‌کردی؟

گفت؛ مگه دیشب زلزله اومد من اصلاً متوجه نشدم! گفتند؛ زلزله ۸ ریشتری بود چطور متوجه نشدی؟! گفت؛ آخه من روم اون طرف بود!