خاک برسر! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۹ آبان ۱۴۰۲

خاک برسر! (گفت و شنود)

بیش از ۴۴ سال

باتبلیغ وقیل وقال

رهبر خمینی دجال

با خامنه ای  رمال

 سرهم کردند دروغ

تریبون ها کردندشلوغ

یک ریز داده شد تحلیل

 بایدنابود بشه اسراییل

 اما هجونویس معرکه گیر

به اسراییل داده است گیر

 در هجو ستون گفت وشنود

گفته کودک کشی دروغ بود

 پس علیه اسراییل زده جفتکی

ادعای کودک کشی کرد الکی

باز رفته سراغ هجو بایگانی

بابازتولیدجوک دُم داده تکانی

گفته با تفنگ رفته بودجنگل برای شکار

هنگام شکار شیر؛ گیرکرد تفنگ این مکار

چهره زرد کرد؛ شیر وی  درید

سپس شیر خورد  این پلید

گفتند پس چرا زنده ای ای هالو؟

گفت اینم شد زندگی این پشمالو!

گفت: تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه‌ای از یک ساختمان بتنی که دیوارهای آن فروریخته و ساختمان نیز در آتش سوخته است را نشان داد که یک نظامی اسرائیلی مقابل آن ایستاده و با آب و تاب می‌گوید درون این ساختمان ۱۸ کودک بودند که رزمندگان حماس با تیراندازی و پرتاب نارنجک ساختمان را منهدم کرده و بعد، هر ۱۸ کودک را سر بریده‌اند!

گفتم: با تیراندازی و پرتاب نارنجک چگونه توانسته‌اند این دیوارهای بتنی را منهدم کنند؟! بعد از انهدام آن ۱۸ کودک چگونه زنده مانده‌اند؟! و رزمندگان حماس چگونه و چرا کودکان را از زیر آوارها بیرون کشیده و کشته‌اند؟!

گفت: اتفاقاً روزنامه صهیونیستی ‌ها‌آرتص نوشته است نظامیان اسرائیل به تصور این که نیروهای حماس درون ساختمان بوده‌اند، ساختمان را با توپ و راکت ویران می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که تعدادی کودک را کشته‌اند! و...

گفتم: خود این نظامی صهیونیست که این داستان ساختگی را نقل می‌کند و می‌گوید با چشمان خودش صحنه را دیده! هنگام حمله حماس کجا بوده و چرا هنوز زنده است؟!

گفت: چه عرض کنم؟!

گفتم: یارو می‌گفت رفته بودم شکار شیر، تفنگم گیر کرد و شیر آمد و مرا خورد! پرسیدند پس چرا زنده‌ای؟! گفت؛ خاک بر سر این زندگی! این هم شد زندگی؟!