بابام الاغ نداشت! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۴ – اردیبهشت-۱۴۰۳

بابام الاغ نداشت! (گفت و شنود)

هجونویس ازجادر رفته

 گفته بایدن به دائی اش رفته

گفته آدمخواران اورا بُردند

سپس جسدش را خوردند

درادامه  هجونویس مزخرف  جازده نغز

 گفته بایدن مثل دائی اش هست بی مغز

اما هجونویس نمیده خبر

چراراست نمیگه رهبر؟

 برای چه حرفه ایست در دروغ گویی؟

 متخصص در وارونه وتناقض گویی

البته هجونویس  پررو

هست برگردان آن یارو

بهش گفتند پدرت به رحمت ایزدی  پیوست

 گفت رحمت ایزدی چیست ؟ گفتندرخت بربست

 از این دنیا بسوی دیارباقی  شتافت

 اینجا رهاکرد؛ مکان دیگری را یافت

گفت دارقالی شنیدم ولی دیدارباقی چیست؟

 گفتند بابای الاغت مُرد ؛چراتو حالیت نیست؟

گفت چرادروغ می گوییدشدید بد دهن

چون  الاغ نداشت  هیچ وقت بابای من 

گفت: جو بایدن، رئیس‌جمهور خُل و چِل آمریکا در جدیدترین گاف خود گفته است «‌دائی مرا در گینه‌نو آدمخواران خورده‌اند‌»!

گفتم: از قدیم و ندیم گفته‌اند «‌بچه حلال‌زاده به دائیش میره‌»!

براین اساس، اگر بایدن حلال‌زاده باشه، به دائیش رفته و چون بایدن آدم نیست، پس داییش هم اصلاً آدم نبوده که آدمخواران او را خورده باشند!

گفت: نخست‌وزیر گینه‌نو در اعتراض به بایدن گفته است «‌خون به مغزش نمی‌رسد که پرت و پلا می‌گوید‌»!

گفتم:‌ ایشان هم اشتباه می‌کند! چون بایدن مغز ندارد که خون به آن برسد یا نرسد!

گفت: اصلاً دائی بایدن در جریان جنگ جهانی دوم با هواپیما در اقیانوس اطلس سقوط کرده و کشته شده است!

گفتم: به یک آدم خل و چل گفتند؛ پدرت به رحمت ایزدی پیوست. با تعجب پرسید؛ رحمت ایزدی کیه؟ گفتند؛ منظور این است که به دیار باقی شتافت. پرسید؛ دیار باقی کجاست؟ گفتند؛ یعنی دار فانی را وداع کرد! پرسید؛ دار قالی شنیده بودیم ولی دار فانی چیست؟ گفتند؛ بابای الاغت مُرد! گفت؛ شوخی می‌کنید! الاغ من که بابا نداشت!