غیر از من! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۲۳ – مرداد- ۱۴۰۳

غیر از من! (گفت و شنود)

هجونویس که به شهر میگه مدینه

 به وزرای دولت هم میگه  کابینه

 گفته معرفی کابینه همسوبارهبررمال

 مورد انتقاد واقع شده  است  و سئوال

پس بهانه شده برای نوچه سربازجو

تا منتقد شاکیان بشه این کینه  جو

 بگه چرا قبلاً از پزشکیان می کردند حمایت؟

 حال پس از معرفی کابینه می کنندشکایت

مدعی اند کابینه شده شرکت سهامی

برای رأی دهندگان ناامیدی داره پیامی

هجونویس  گفته رفته بود نوار قلب بگیره

همسرش به دکتر گفت طوری عکس بگیره

تامعلوم بشه غیرمن توی قلبش کیست؟

بدونم غیرازمن کسی دیگری  نیست

گفت: از کابینه چه خبر؟

گفتم: یادت هست که مدعیان اصلاحات چه حمایت‌هایی از آقای پزشکیان می‌کردند و شورای راهبری و کمیته‌های زیرمجموعه آن بالا می‌رفتند و پایین می‌آمدند و می‌گفتند ما فقط درباره اعضای کابینه به رئیس‌جمهور مشورت می‌دهیم و انتخاب فقط به فقط در اختیار ایشان است؟

گفت:‌ همه روزنامه‌ها و سایت‌ها و کانال‌های شان را به طرح و بیان و نوشتن همین مطالب اختصاص داده بودند!

گفتم: حالا که آقای پزشکیان در تنظیم و معرفی کابینه تقریباًبه ۶۰ درصد نظرات آنها عمل کرده و ۴۰ درصد بقیه را از افراد دیگر انتخاب کرده است، بیا و ببین چه قشقرقی راه انداخته‌اند و چه اهانت‌هایی علیه ایشان ردیف کرده‌اند!

گفت: مگر قسم نمی‌خوردند که هیچ چشم داشتی ندارند! و فقط درپی خدمت به رئیس‌جمهور و مردم هستند؟! پس چی شد؟ چرا چشم دیدن هیچ‌کس دیگر را ندارند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! آقایي رفته بود نوار قلب بگیره، همسرش به دکتر گفت؛ لطفاً یک نگاه بنداز ببین کس دیگه‌ای غیر از من تو قلبش نباشه؟!