گوش بده! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۷ –مرداد-۱۴۰۳

گوش بده! (گفت و شنود)

 هجونویس معذور

بازشده وی  مأمور

تا با زدن خیلی زور

ازهمسنگر رژیم پابگور

از این  متقلب کرده حکایت

سراندرپا ازش کرده حمایت

چون خود کرده مهمان

تابامادروبشه هم پیمان

شاکی شده ازمدعیان اصلاحات

چرا گفتنه اند مادرو با تقلبات؟

همراه با سرکوب معترضان این منفور

رقیب برنده حذف کردشد ريیس جمهور

چون  مادرو از دیوار دروغ رفت بالا

تاباز خودکنه رئیس جمهور ونزوئلا

اماچرندگوبه دکتر گفت بمن نمیدن اهمیت

نه هوش وحواس دارم ونه حتی  امنیت

دکتر به منشی اش داد ندا

 نفر بعدی را لطفاً  کن صدا

گفت: چه خبر؟!

گفتم: یکی از مدعیان اصلاحات به آقای پزشکیان اعتراض کرده که چرا با نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا تماس گرفته و پیروزی او در انتخابات را تبریک گفته است!

گفت: چرا اعتراض کرده؟!

گفتم: در انتخابات ونزوئلا هم مثل سال ۸۸ در ایران، آمریکا و اسرائيل دست به فتنه زده بودند که با حضور و حمایت میلیونی مردم ونزوئلا این توطئه ناکام ماند.

گفت: پس بگو! این مدعی اصلاحات از همپالکی‌های خودشان در ونزوئلا حمایت کرده است!

گفتم: نوشته است «‌من نه دشمن مادورو هستم و نه با مخلفانش صنمی دارم‌»!

گفت: پس چرا اولاً؛ تمام قد از مخالفان مادورو که رسماً و بی‌پرده تحت حمایت آمریکا هستند دفاع کرده است؟! و ثانیاً علیه مادورو که در مقابل توطئه آمریکا و اسرائيل ایستاده است، موضع گرفته است؟!

گفتم: از شکست توطئه آمریکا و اسرائیل در ونزوئلا، به یاد شکست فتنه سال ۸۸ آمریکا و اسرائيل در ایران افتاده و داغش زنده شده و به حمایت از همپالکی‌های خودش در ونزوئلا جیغ کشیده!

گفت: حالا حمایت آنها از فتنه‌گران آمریکایی در ونزوئلا اثر و نتیجه‌ای هم دارد؟!

گفتم: یارو به پزشک گفت؛ آقای دکتر! کسی به حرفای من اهمیت نمیده. دکتر به منشی گفت؛ نفر بعدی!