مگه من فضولم؟! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۲۴- مرداد- ۱۴۰۳

مگه من فضولم؟! (گفت و شنود)

هجونویس پاچه گیر الکی و بی خودی

مخالف وزرای غیرخودی ؛حامی خودی

موازی تیتر خبر اول اوین نامه کیهان

سور زده به منار جنبان  در اصفهان

 لرزان وبی بالانس گرفته یقه وزرای پیشنهادی

سخت انتقاد کرده به غیر خودی ها با شیادی

متهم کرده شورای راهبردی  و ظریف

 چون برای سعید جلیلی  بودحریف

با حمایت از پزشکیان  رقبا را داد شکست

سعید جلیلی وپایداری فروبرد در بن بست

پس هجونویس مثل سربازجو شده شجاع

از وزرای پیشنهادی خودی کرده است دفاع

هجونویس  رقیب شده برای زاکانی  لمپن ولات

زنی شده که حقوق همسرش کردصرف زیورآلات

همسرش گفت  آیا فکر کردی از کجا بیاورم پول؟

برای هزینه زندگی؛ گفت مگه من هستم فضول؟

گفت: برخی از اعضای کابینه برای وزارت مناسب نیستند. بعضی سابقه خوبی ندارند، برخی نیز افراد کارآمدی نیستند و البته تعدادی نیز به درایت و درستی انتخاب شده‌اند.

گفتم: شورای راهبری چرا این چند وزیر نامناسب را به رئیس‌جمهور محترم معرفی کرده است؟! باید می‌دانستند که احتمالاً آنها از گذرگاه استعلام و بررسی‌های مجلس عبور نخواهند کرد.

گفت: چه عرض کنم؟! سهم‌خواهی کرده‌اند!

گفتم: حالا، اگر وزیری نا‌کار‌آمد باشد، مدعیان اصلاحات مسئولیت معرفی آنها به رئیس‌جمهور را می‌پذیرند؟!

گفت: مگر همین مدعیان اصلاحات بعد از استفاده از دولت‌های خاتمی و روحانی، مسئولیت شکست‌ها و ناکامی‌های این دو دولت را پذیرفتند؟! آنها با وجود حضور پر رنگی که در این دولت‌ها داشتند، مسئولیت ناکامی را گردن نگرفتند!

گفتم: خانمی همه حقوق همسرش را خرج لباس و زیورآلات کرده بود. همسرش گفت؛ خانم عزیز! هیچ فکر کرده‌ای که این همه هزینه را باید از کجا بیاورم؟ خانم گفت؛ نه! به من چه؟ مگه من فضولم؟!