فیلم آقازاده‌ها غلط می‌کنند که مهاجرت کنند...

فیلم آقازاده‌ها غلط می‌کنند که مهاجرت کنند؛ باید بمانی و در مملکتی که پدرت ساخته، زندگی کنی‌!ری را می‌بینید و می‌شنوید.۱۶-مرداد -۱۴۰۳

بدون آنکه گفته شود چگونه انگل زاده های مفت خور تبدیل به پدیده آقازاده های لاشخور شدند ویک قلم بیش از ۵۰۰۰ نفرشان مقیم سر زمین دشمن آمریکا شده اند؟ همچنین اشاره به نقش فساد ودزدی و غارتگری وباندبازی ورانت واختلاس و زمین خواری وتبعیض وخودی وغیرخودی کردن همراه با رشد تورم وافزایش ارز ودلار وکالاها درمورد پیدایش پدیده آقازاده ورشدآن شود ولی گفته شده است آقازاده غلط می کنند که اقدام به مهاجرت می کنند باید بمانند کشوررا کهپ دران شان ساختند بسازند؟ البته اشاره به عامل مهاجرت نشده است همانگونه که اشاره به مهاجرت   سایردزدان وغارتگران وپاسداران و... هم نشده است که چرا  اینان خانوادگی مهاجرت یا فرار می کنند؟!

علی ضیاء در گفت و گویی با بیان اینکه بچه پولدار بودن یا فرزند کسی بودن الزاماً منفی نیست و استفاده از رانت بد است، درباره مهاجرت آقازاده‌ها گفت: «آقازاده‌ها غلط می‌کنند که مهاجرت کنند؛ باید بمانی و در مملکتی که پدرت ساخته، زندگی کنی‌!» حرف‌های کامل این مجری را می‌بینید و می‌شنوید.