کدوم بخش؟! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۵- مهر- ۱۴۰۳

کدوم بخش؟! (گفت و شنود)

مثل یارو ترسیده در کوچه  باغ

 سربازجو یک کلاغ کرده هزارکلاغ

 چون این دروغگوی آلوده به ننگ

 درمورد نزدیک یک سال جنگ

میان اسراییل وحزب الله وحماس

دروغ گنده ساخته این  نسناس

دهان چاک داده؛ پاره کرده خشتک

تا ادعا کنه  روزانه هزاران موشک

حزب الله شلیک می کنه بسوی اسراییل

 ازبیشماران کشته های یهودی داده تحلیل

تا فقط دراوین نامه کیهان داده بشه  بازتاب

شیخ حسن نصرالله  خوشحال کنه وبی تاب

ادعای دروغ ساختگی سربازجو

 شده شبیه داستان آن  یارو

 از تصادف رفیق اش شد سئوال

تابگه چگونه است  اوضاع  واحوال؟

 گفت هنوز بستریست؛  گفتند در کدام بخش؟

 گفت از سردخونه برده شد قبرستون نعش

گفت: از جنگ چه خبر؟!

گفتم: با وجود سانسور شدید خبرهای جنگ از سوی رژیم صهیونیستی و تعیین مجازات‌های سنگین برای کسانی که از میزان خرابی‌ها و تلفات این رژیم فیلم و عکس تهیه کنند! برخی از مقامات نظامی و روزنامه‌ها و صهیونیست‌های فراری از تعداد زیاد کشته‌ها و از بین رفتن زیرساخت‌ها در فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

گفت: همین دیروز روزنامه صهیونیستی‌ هاآرتص نوشت؛ حزب‌الله همه‌روزه هزاران موشک شلیک می‌کند، تا آنجا که به ۳۵۰ هزار پناهگاه دیگر نیاز داریم، تعداد کشته‌شده‌ها قابل شمارش نیستند و... آن‌وقت بعد از هر حمله حزب‌الله لبنان، نتانیاهو و گالانت اعلام می‌کنند، تعداد اندکی کشته و تعدادی هم زخمی شده‌اند!

گفتم: تعدادی از خبرنگاران آمریکایی و اروپایی هم از هجوم همه‌روزه خانواده نظامیان رژیم صهیونیستی برای دریافت جنازه نزدیکانشان به مراکز مربوطه مراجعه می‌کنند.

گفت: یکی از صهیونیست‌ها به خبرنگار آمریکایی گفته است، به ما خبر می‌دهند که فرزندانمان مجروح شده و بستری هستند ولی چند روز بعد جنازه‌هایشان را تحویل می‌دهند.

گفتم: از یارو پرسیدند حال رفیقت که تصادف کرده و بستری بود چطوره؟ گفت؛ هنوز بستریه. پرسیدند؛ توی کدوم بخش بستریه؟ گفت؛ بخش سردخونه! ولی امروز مرخص میشه و میره قبرستون!