دوغ دوغ! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۲۹ –مهر-۱۴۰۳

دوغ دوغ! (گفت و شنود)

سربازجوی دروغ گوی نسناس

ازیاد برده حذف رهبران حماس

سنوار درغزه؛ هنیه درتهران

 خامنه ای رمال کرد حیران

حسن نصرالله وهاشم صفی الدین  هم شدندکشته

کشته های رهبران نظامی حزب الله هم شده انباشته

اما پاسدار سربازجوی اوین

 بایدن تحقیر کرده باتوهین

 اسراییل هم کرده تهدید

 گفته حمله کنه میشه ناپدید

مثل ۴۶ سال که شده نابود

بازتولیدشده با گفت وشنود

هرروز می سازه جوک دروغ

تا بتونه اوضاع کنه شلوغ

 عوض کنه ماست ودوغ بابنزین

جای بوق دوغ به پاشه سنگین

سربازجوی لگدزن وجفتک

 توضیح نداده  این دلقک

بدون بنزین  ماشین

گازنمیده بطور یقین

 گفت: به گزارش خبر‌گزاری رویترز، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفته است «‌من از چگونگی و زمان پاسخ اسرائیل به حملات ایران آگاهم‌، اما از ارائه جزئیات خودداری می‌کنم‌»!

گفتم: این مردک چیزی حالیش نیست. آلزایمری و مَنگ و مَشنگه‌...

گفت: یعنی الکی میگه و داره قُمپز در می‌کنه؟

گفتم: اگر اسرائیل دست به حمله بزنه، خودش می‌دونه که این دفعه چه بلایی به سرش میاد. ولی چه قصد حمله داشته باشه و چه نداشته باشه، تصمیم با گردانندگان اصلی دولت آمریکاست و اولاً؛ به جو بایدن گیج نمیگن چون لو میده! و ثانیاً خود نتانیاهو هم خبر نداره تا وقتی که بهش دستور حمله بدهند!

گفت: پس این مردک گیج و منگ چی میگه؟!

گفتم: توی باک ماشین به‌جای بنزین، ماست ریخته بودند، راننده وقتی بوق می‌زد به جای بوق بوق، صدای دوغ دوغ می‌داد!