نقد و بررسی " شركاي جرم آمريكا در ترويج تروريسم" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 3 خرداد ماه سال 1388
"به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران و پاک پرونده ی ننگین دخلت گری دعراق، آمریکا و مصر و عربستان متهم و محکوم شده اند"

گویا بر خلاف تیتردرشتی که در صحفه ی اول ورق پاره ی حکومتی این روز نامه زده شده است که تنور خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم داغ شده است و با وجود اینکه نطق تلویزیونی میر حسین موسوی نامزد مورد نظر این ورق پاره پخش شده است که سخت مورد انتقاد سربازجو حسین شریعتمداری واقع شده و از موضع بازجوئی ومتهم و محکوم کردن موسوی به همسوئی با دشمنان رژیم تروریستی آخوندی آمریکا و اسرائیل از سوی همتای مقاله نویس در یادداشت روز ورق پاره ی کیهان بازتاب داده شده است . ولی داغی این تنور نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی آنگونه نبوده است که اثر این داغی را مقاله نویس لمس و احساس کند تاکه ضرورت یا ار جحیت پرداختن به این موضوع داشته باشد که جایگزین متهم کردن مصر و عربستان شود .

بهر حال به نظر می رسد که ادامه سیاست دشمنی و دخالت در امور عربستان و مصر بدلیل مخالفت با توسعه طلبی و بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه رژیم تروریستی آخوندی اکنون به عراق کشیده شده است . زیرا که اعتراف گیری و پخش تلویزیونی درست به سبک 3 دهه اعتراف گیری های انجام شده در سیاهچال های رژیم تروریستی آخوندی می باشد که حال از شبکه ی تلویزیونی دولت عراق پخش وبه نمایش گذاشته شده است که عامل انفجارات و اقدامات تروریستی در عراق القاعده معرفی شده که با کمک مالی عربستان ومصر این عملیات انجام و پیگیری می شود . یعنی با این آدرس غلط دادن نه اینکه دستان خونین و دخالت گران مأموران اعزامی از ایران و عوامل نفوذی در عراق همچون سپاه قدس و سپاه بدر و پاسدار دیپلمات محمد حسن کاظمی قمی سفیر پاک شده است ، بلکه طلبکارانه دو کشور عربستان و مصر متهم شده اند. البته در دنباله وزیر دفاع آمریکا هم متهم به تقویت طالبان در پاکستان شده است.

به خصوص اینکه سرمقاله نیس افزوده که آمریکا از عربستان خواسته تا در کنار آمریکا با طالبان در پاکستان مبارزه کند که این تقاضا و مبارزه را بمنزله ی همکاری عربستان با طالبان و القاعده تقویت آنان تعبیر و تفسیر کرده است. در ادامه بهمان شیوه ی که رژیم تروریستی آخوندی از سپاه قدس و بدر در عراق وحزب الله لبنان و حماس در راستای اهداف خود در منطقه استفاده می کند . اما فرافکنانه این روش را نسبت به آمریکا داده است که گفته آمریکا اهداف خودش را از طریق القاعده و طالبان در افغانستان به ویژه در پاکستان دارد دنبال و اجرا می کند و نتیجه گرفته است که هدف آمریکا بزرگ کردن خطر طالبان در پاکستان نه مبارزه با آ ن ، بلکه با بزرگ کردن این خطر می خواهد سایر کشور های منطقه را با خودش همراه و همگام کند و افزوده درشرایطی که آمریکا از عربستان تقاضای کمک برای مبارزه با طالبان در پاکستان کرده است. از سوی دیگر دست عربستان را د ر عراق باز گذشته تا با تقویت کردن القاعده دست به اقدامات تروریستی در این کشوربزند که در نهایت تأکید کرده است که این بازی کردن امنیتی با القاعده و طالبان از سوی آمریکا می باشد.

در خاتمه باز هم ضرورت دارد که تأکید و تکرار شود قلم بر دستان رژیم تروریست آخوندی همچون رهبران و مسئولان از بس گلاب و گند زده اند و وحشت از پاسخگوئی به مطالبات مردم دارند که 30 سال است انباشت شده و پرداخت نا شده است . بنابراین برای پاک کردن صورت مسئله تلاش می کنند با گریز زدن سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی کشورهای همسایه و منطقه ی خاور میانه را دنبال کنند . بهمین دلیل است که اکنون در شرایط به حساب داغ شدن تنور خیمه شب بازی انتصابات ریاست جمهوری پرونده برای مصر و عربستان درعراق گشوده است تا شاید از این طریق بتوان کارنامه ی ننگین و سیاه سران رژیم تروریستی در داخل عراق و لبنان و امور داخلی فلسطین پاک و عربستان و مصر و آمریکا جایگزین جنایاتش شود.

هوشنگ � بهداد
یکشنبه 3 خرداد ماه سال 1388