نقد و بررسی " جنبش غير متعهدها بايد بجنبد. (يادداشت روز) روزنامه ی کیهان دو شنبه اردیبهشت14 ماه سال 1388
"با اتکای فلسفی � حوزی ملا را به ده راه نمی دهند ادرس خانه ی کدخدا را می گرفت . فراخوان به کشورهای غیر متعهد داده شده سازمان را منحل کنید و تسلیم رهنمود آخوند شاهرودی عراقی شوید"

قلم بر دست یادداشت روز نویس شده ی ورق پاره ی کیهان پرونده و سناریو ساز رژیم تروریستی که اکنون آنگونه محاط شده در بحران های داخلی و فشار های بیرونی شده و در گل فرو رفته است که این قلم بر دست مجبور شده آنچنان تیتر بزند و اخطار دهد که گوئی کلانتر شیشلول بند جهان است که خطاب به کشور های غیر متعهد فرمان سرعت بخشیدن به جنبش یا جنبیدن داده است تا که به داد رژیم تروریستی آخوندی برسند که به انزوای منطقه ای و جهانی گرفتار شده است.

البته این قلم بر دست رژیم قرون وسطائی مقصر نیست . زیراکه تصور کرده است که شرایط کنونی همان عصر شتر چرانی و دوران قرون وسطا و ارباب رعیتی است که وی هم کدخدای دهکده ی جهانی شده است که می بایست به سبک گفتمان بسیجی پاسدار گماشته احمدی نژاد چاقو کش امر ونهی کند که خواهان صدور فرهنگ و اقتصاد بسیجی به جهان شده است تا مشکل بحران مالی و اقتصادی سر زمین شیطان بزرگ آمریکا و جهان حل شود . همچنین مقدمه ی تغییر اصلاح ساختار مدیریت جهان نیز فراهم شود.

آری عجیب این قلم بر دستان وارونه گوی دریده و طلبکار می باشد که اینگونه مغرورانه به شعور و درک آگگاهی مردم ایران توهین وبی احترام کرده است . آنهم در شرایطی که مردم ایران تجربه ی عملی 30 ساله دارند و با پوست و رگ و استخوان های خرد شده و کمر های خمیده در اثر هزینه ی تحمیل شده سران غارتگر رژیم تروریستی آخوندی زندگی بس طاقت فرسائی دارند. زیرا که چگونه در 30 سال گذشته با ابزاری کردن دین و راه اندازی دین فروشی و بساط غارتگری ایران وعده های دروغین به مردم داده شده است . اما اکنون آنگونه این سیاست عوامفریبی و نیرنگ و فریبکاری در آمده ونخ نما شده است که ملای مدیر مسئول ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی که یک جانباز جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عرا می باشد انتقاد کرده است که فلسفه ی دولت مدعی اصول گرائی و عاشق خدتگزاری به مردم ایران دروغگوئی و فریب و نیرنگ می باشد.

از سوی دیگر رشد تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و شکاف عمیق طبقاتی بقدری عمیق شده است که 80% جمعیت کشور در زیر خط فقراقتصادی زندگی می کنند و شرایط و وضعیت اقتصای و معیشتی شان طوری شده است که نیازمند دریافت توزیع سیب زمینی های فاسد تبلیغاتی - انتخاباتی دولتی شده اند. اما اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس با نا دیده انگاشتن ظلم و ستم و اجحاف و بی عدالتی 30 ساله ی داخل کشور که توأم با سرکوب و ضرب وشتم و خفقان و سانسوراست که بصورت نهادینه در آمده است . در عوض با پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن با وقاحت تمام فرا خوان به کشورهای عضو غیر متعهد ها داده است که تسلیم رهنمود راه حل آخوند دانه درشت مفسد اقتصادی شاهرودی عراقی شوند .در ادامه تأکید کرده که می بایست اینگونه در برابر سیطره نظام جهانی برای تساوی و برابری و عدالت ایستاد و سکوت پیشه نکرد:

" در برابر سیطره نظام سلطه جهانی و زیاده خواهی های کشورهای زورگو و چپاولگر که اصل تساوی و برابری حقوق ملت ها را به حاشیه رانده و دالان صلح و عدالت جهانی را مسدود کرده اند چه باید کرد؟ آیا در برابر این ظلم آشکار باید سکوت پیشه کرد، منفعل شده و در نهایت به علت ساختار مهندسی شده ای که خروجی آن بستر منافع قدرت های استثماری و استکباری را گسترده است مرعوب شد و تن به ظلم داد؟! آیا می توان برغم آنکه سازمان ها و مجامع بین المللی در ید قدرت های نامشروع قرار گرفته اند و تحت قیمومیت آنها انجام وظیفه می کنند به بسط امنیت بین المللی، صلح فراگیر و عادلانه جهانی و تساوی و برابری ملت ها و دولتها دل بست و امیدوار بود که روزی ریشه های درخت ستم، چپاولگری، زورگویی و زیاده خواهی قطع می گردد؟امروز پس از گذشت چند دهه از شکل گیری جنبش غیر متعهدها و تحقق همکاری و مشارکت کشورهای عضو در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی؛ ضروری است این جنبش پوست بیندازد و فراتر از مرحله همکاری به ساختارسازی همگون و مناسبی در عرصه بین المللی برای جلوگیری از چپاولگری ها و زیاده خواهی ها در محیط بین الملل همت بگمارد. در همین راستا پنج شنبه گذشته آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست محترم قوه قضائیه در دیدار با رئیس مجلس شورای بلاروس پیشنهاداتی مبنی بر اینکه باید ساختار حقوقی و قضایی در جنبش غیرمتعهدها تشکیل شود ارائه دادند "

اینگونه تلاش مذبوحانه کردن و دست و پا زدن ها که برای برون رفت از انزوای منطقه ای و جهانی است تداعی کننده و یاد آور ضرب المثل امعروف ایرانی است که گفته می شود یارو ملا را به ده راه نمی دادند. ولی آدرس و رد خانه ی کد خدا را می گرفت که اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس ورق پاره ی کیهان فیلش یاد هندوستان کرده است و دندان تیز کرده که چون کشور های عضور غیر متعهد ها دو سوم اعضای سازمان ملل را تشکیل می دهند . بنابراین باید تابع پیشنهاد دو سال پیش سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد درسازمان ملل باشند که نسخه تجویز کرد که می بایست کرکره ی سازمان ملل کنونی را پائین کشید و سازمان ملل جدیدی بنا وتأسیس کرد که در آن نمایندگان آمریکا و انگلیس و اسرائیل حضور نداشته باشند . البته با تبصره ضمیمه شده ی مبنی بر اینکه رژیم تروریستی آخوندی دارای حق وتو باشد تا که بتواند در برابر مخالفت با اهداف پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای مقاومت و دفاع کند.

مورد وارونه گوئی دیگر که خط بطان بر نقش رژیم تروریستی آخوندی کشیده شده است . چونکه قلم بر دست یادداشت روز نویس گفته است آمریکا عراق را در سال 2003 میلادی اشغال نظامی کرد تا تسلط کامل بر منابع نفتی این کشور داشته باشد . در صور تیکه دستگاه بد نام اطلاعاتی رژیم تروریستی آخوندی با سپاه پاسداران و جاسوس چند جانبه احمد چلبی بودند که با هم اطلاعات دروغین پیرامون زراد خانه سلاح های شیمائی صدام حسین رئیس جمهور وقت عراق روزانه مخابره می کردند . حتی از سوی مزدوران وصل به دستگاه بد نام اطلاعا ادعا می شد که این سلاح ها به پایگاه های مجاهدین در عراق منتقل شده است که هم مقدمه تجاوز نظامی به عراق آمده شد. هم تهاجم هوائی به قرار گاه ای مجاهدین منتهی شد که اکنون قلم بردست وراونه گوی با پاک کردن پرونده ی کثیف رژیم تروریستی آخوندی دعای کمدی کذب مورد نظرش از موضع ضد آمریکائی را کرده است.

در خاتمه اینکه قلم بر دست یادداشت روز نویس پیشنهاد دهنده به کشور های عضور غیر متعهد هاشده تا که به جنبند و سازمان ملل کنونی را منحل نمایند و خود دست بکار تشکیل سازمان ملل جدیدی با رهنمود آخوند شاهرودی عراقی شوند و از موضع طلبکار و هذیان و وارونه گوئی هدف دیگر مورد نظرش از منحل کردن سازمان ملل را اذعان و اعتراف کرده است . زیرا که با این حرکت و ادعا می خواهد بقول خودش زیرآب تصویب قطعنامه های محکومیت نقض حقوق بشر رژیم تروریستی آخوندی و مبارزه با تروریسم سازمان ملل وتحریم های شورای سازمان ملل را زده باشد تا بزعم خودش شاید توانسته باشد با رنگ سیاه کاری ننگ پاک کرده باشد و مقام و رتبه ی جهانی نقض حقوق بشر رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی و یاغی بین المللی را کم رنگ و محو و بی ارزش نموده باشد و به جایش نظر و رهنمود آخوند انتصابی رئیس دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی و بی قانونی شاهرودی عراقی را جایگزین کرده باشد که خودش جزو اسامی افشا شده ی 44 دزد و مفسد اقتصادی و غارتگری است که در 30 سال گذشته چوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور ز ده اند و نام این آخوند نیز در کنار اسامی مفسدان اقتصادی ددیگر می باشد که از سوی عباس پالیز دار در ار دیبهشت سال گذشته در دانشگاه همدان اسامی این 44 دزدان بیت المال را اعلام و افشا شد.

هوشنگ - بهداد
دو شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 1388