گزیده خبر های 13 دی – 89 قسمت - 2
خنده دارترین تصاویر حیوانات سال 2010
http://www.fardanews.com/fa/news/131418
تصور نمی شود که شکلک ها و قیافه های این حیوانات مضحک و کمدی و خنده دار تر از ادا و اطوار های رهبر و مسئولان رژیم ضد بشری باشد. مگر با این تفاوت که اینان بی خطر هستند و همچون حاکمان ایران درنده خوی و زشت روی و وحشی و انسان ستیز مهار و اصلاح ناپذیر نمی باشند .
سال تنوع گونه های زیستی به پایان رسید و نمی توان انکار کرد که در این سال با توجه به نامی که برایش انتخاب شده بود، اکتشافات بسیاری در زمینه گونه های زیستی در سرتاسر جهان صورت گرفت
دولت به نفع چه کسی یکدست می شود؟
http://www.fardanews.com/fa/news/131346
روند تقویت غالب شدن رحیم مشائی و باند وی درون دولت دهم که پس از بر کناری منوچهر متکی موج بر کناری های زنجیر وار درون دولت نا مشروع دهم شتاب گرفته است . ضمن این که نوعی رو در روئی آشکار با ولی وقیح ومنتقدان ریز و درشت رحیم مشائی می باشد که هرروز می گذرد آشکار تر می گردد . از سوی دیگر برجسته شدن یک دست شدن دولت یا خط رحیم مشائی و حذف مدعیان اصول گرای حامی ولی وقیح یا منتقد دولت است . بهر حال این اختلاف و رقابت اکنون آنگونه آشکار و علنی شده است که از سوی سایت وابسته به پاسدار قالیباف شهر دار تهران که رقیب پاسدار گماشته احمد نژاد می باشد رله کردن گزارش تحلیلی نظر ها در این مورد تهیه و بازتاب داده شده است.
نتیجه تحلیل ها به هم نزدیک است. اولین تحلیل ها نتیجه گیری اش به پر رنگ شدن جریان رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد می انجامد و دومین دسته از تحلیل ها هم اتفاقا به یکدست شدن دولت برای تکمیل شدن حلقه همفکران آقای مشایی منتهی می شود.از یک سو تحلیل هایی که پشت پرده این عزل و نصب ها را منتسب به جریان آقای مشایی در دولت می داند و از دیگر سو تحلیل هایی که مبتنی بر خانه تکانی دولت از چهره های مورد وثوق اصولگرایان است قابل تامل می باشند.جالب اینکه نتیجه هر دو تحلیل به هم نزدیک است. اولین تحلیل ها نتیجه گیری اش به پر رنگ شدن جریان رحیم مشایی در دولت احمدی نژاد می انجامد و دومین دسته از تحلیل ها هم اتفاقا به یکدست شدن دولت برای تکمیل شدن حلقه همفکران آقای مشایی منتهی می شود
.اعتماديان و توكلي بينا از عزل و نصب خود می گویند؛
مشاور بركنار شده رييس جمهوری چگونه مشاور شده بود؟
http://www.fardanews.com/fa/news/131358
این گزارش خبری هم مرتبط به تحلیل قبلی و ادامه ی اختلاف و تضاد میان پاسدار گماشته احمدی نژد با ولی وقیح می باشد. زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد ضریب تنفر عمومی نسبت به ولی وقیح و پاسداران کودتا گر را می داند . برای همین با این پاک سازی ها تلاش می کند تا وانمود کند از اینان فاصله گرفته است تا کمتر زیر تیغ فشار های اعتراضی باشد .
من براي ارائه يک گزارش اقتصادي خدمت رهبر معظم انقلاب رسيدم، ايشان پرسيدند مگر هنوز هستي؟ گفتم آقاي هاشمي گفته‌اند نرو تا جابه‌جا کنند. ايشان فرمودند تو بايد باشي. من بنا ندارم به دولت کسي را معرفي کنم اما تو بايد باشي. چند روز گذشت که ديدم حکم من را آقاي خاتمي صادر کرد. رييس جمهور در راستاي يك دست سازي دولت 12 نفر از مشاوران خود را بدون اطلاع قبلي بركنار كرد.به گزارش سرويس سياسي "فردا" دو تن از اين مشاوران در گفت و گويي اعلام كردند كه از قبل هماهنگي با آنها انجام نشده بود. محمدرضا اعتماديان از مشاوران بركنار شده در گفت و گو با "فردا" گفت: رييس جمهور با ارسال نامه اي از زحمات دوستان تقدير و تشكر كرده و آنها را بركنار كردند
به ریاست مشایی/ ستاد برگزاری جشن جهانی نوروز سال 1390 تشکیل جلسه داد
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1223358
گزارش این خبر هم جدا از دو خبر قبلی نمی باشد . زیرا همانگونه که اشاره شد سیاست جدائی از ولی وقیح با جایگزینی گرایش بسوی ایرانیت و نماد های ملی و باستانی پیش برده می شود که ادامه ی طرح مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی است که در همایش بزرگ ایرانیان در تهران مطرح شد ودر دنباله به ایرانی بودن حضرب ابراهی و محمد راه برده است . البته سرنخ این چنین تئوری پردازی ها لابی های رژیم ضد بشری مقیم سر زمین شیطان بزرگ آمریکا می باشند.
به گزارش خبرگزاری مهر ، اسفندیار رحیم‌مشایی در جلسه ستاد برگزاری جشن جهانی نوروز سال 1390، نوروز را پیام‌آور صلح، همبستگی و اتحاد جهانی بر محور ارزشهای الهی و انسانی دانست و گفت: نوروز صرفاً متعلق به ایران نیست بلکه به همه بشریت تعلق دارد و اگر نوروز به خوبی تبیین شود می‌تواند فرصتی جهانی در جهت همبستگی همه ملت‌های جهان باشدوی از اعضای ستاد خواست آیین و مراسم مشترکی را از میان آیین های تمام کشورهای حوزه تمدنی نوروز انتخاب کرده و آن را به مبنا و نماد مشترک جشن نوروز همه کشورها تبدیل کنند
خبرهای کوتاه مرتبط بهم
پیرامون چند خبر و دو لینک ضمیمه شده سئوال است که مگر عمر رژیم ضد بشر ی چه مدت است . چند سال است که پس از عبور از سانسور و صافی اینگونه خبر های ضمیمه شده در مطبوعات زیر کنترلش بازتاب داده می شود. یا از سوی رسانه های به حساب خبر و اطلاع رسانی مخابره شده اند؟ چرا هرگز گفته نمی شود که ریشه و دلیل اینگونه وقایع خبری چیست؟ در کدامین کشور دمکرات و آزاد جهان که رهبران شان در انتخابات آزاد از سوی مردم بر گزیده می شوند تا در خدمت مردم خود باشند و از منافع ملی کشور دفاع نمایند . یافت می شود که در آن اینگونه اتفاقات روزانه رخ داده شود که 32 سال است در ایران اتفاق می افتد که هر روز شاهدش بوده ومی باشیم ؟ آیا اینگونه اقدامات ناشی از قدرت است یا نه بخاطر ماهیت رژیم ضد بشری و قرون وسطائی است که چون ضد مردم می باشد و وحشت از قیام واکنشی مردم ناراضی دارد و می داند که ادامه ی آن منتهی به تغییرات دمکراتیک در ایران خواهد شد و کرکره ی دکان عوامفریبان و دین فروشان حاکم پائین کشیده و تعطیل می شود . بنا بر این جنایتکاران حاکم سرکوب و ضرب و شتم می کنند و بازداشت و شکنجه می نمایند تا با اعتراف گیری پروند بسازند و احکام اعدام و زندان صادر کنند تا بکشند و جنایت نمایند تا بتوانند به حیات ننگین و منفور و ضد بشری خود ادمه دهند؟
بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری به ۲۰ سال زندان محکوم شد
براساس گزارش های رسیده بهنام ابراهیم زاده، فعال کارگری، از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام های امنیتی به بیست سال زندان محکوم شده است. بر اساس این گزارش، به حکم دادگاه، بهنام ابراهیم زاده باید مدت ۱۰ سال را در زندان رجایی شهر کرج و ۱۰ سال دیگر را در زندان اوین بگذراند. آقای ابراهیم زاده روز ۲۲ خرداد سال جاری توسط ماموران امنیتی در تهران بازداشت شد.
انتقال حسین خضری به مکان نامعلوم/ احتمال اجرای حکم اعدام حسین خضری
خبرگزاری هرانا – ساعاتی پیش ماموران اداره اطلاعات ارومیه با مراجعه به زندان مرکزی ارومیه حسین خضری را به مکان نامعلومی منتقل کردند.بنا به گزارش خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران"هرانا" حسین خضری زندانی سیاسی محکوم به اعدام ساعاتی پیش همراه با ماموران اداره اطلاعات به مکان نامعلومی منتقل شد.اواخر آبان ماه خبرگزاری هرانا در گزارشی اعلام کرد: شعبه 9 اجرای احکام دادگاه ارومیه جهت اجرای حکم این زندانی، پرونده وی را به دادستان استان ارسال کرده است که در صورت موافقت دادستانی اجرای حکم اعدام حسین خضری قریب الوقوع خواهد بود.
محمد حسین مظفری،فعال دانشجویی بازداشت شد
ادوار نیوز: محمد حسین مظفری فعال دانشجویی در پی احضار به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات پس از چند ساعت بازجویی ، بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.به گزارش ادوار نیوز این فعال دانشجویی ساعت 8 صبح امروز به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات احضار شده و پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت به مکان نامعلومی منتقل گردید. گفتنی است پیش از این نیز نیروهای امنیتی اقدام به بازداشت این فعال دانشجویی کرده بودند که به علت عدم حضور در منزل مامورین موفق به بازداشت وی نشدند.به گفته مادر حسین مظفری فشارهای وارده به این فعال دانشجویی و خانواده وی از مدت ها پیش آغاز شده بود.مادر این فعال دانشجویی می گوید: « واقعا نمی دانیم حسین را به چه اتهامی بازداشت کردند. مدتها بود که نهادهای امنیتی او را تهدید به بازداشت می کردند و در این مدت مدام پسرم را برای بازجویی احضار می کردند و ما هر لحظه در بیم و هراس بازداشت او بودیم. » از وضعیت محمد حسین مظفری و محل نگه داری وی تاکنون خبری در دست نیست.
احضار گروهی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) به دادگاه انقلاب
بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" گروهی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) به شعبۀ 28 دادگاه انقلاب برای محاکمه احضار شدند.تعدادی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) طی احضاریه ای که 5 دی ماه از شعبۀ 28 دادگاه انقلاب برای آنها ارسال و در آن تاکید شده است که باید روز 3 بهمن ماه راس ساعت 08:30 در دادگاه انقلاب برای محاکمه حاضر شوند. رئیس این شعبه فردی بنام محمد مقیسه ای معروف به ناصریان از اعضای کمیته قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 می باشد که قرار است آنها را مورد محاکمه قرار دهد.اسامی حامیان مادران پارک لاله (عزادار) که به دادگاه انقلاب احضار شده اند عبارتند از:خانم ژیلا کرم زاده مکوندی،دکتر لیلا سیف الهی و خانم فاطمه رستگاری نسب می باشند.همزمان احضاریه ای از همین شعبه برای خانم الهام احسنی از حامیان مادران پارک لاله (عزادار) ارسال شده است که می بایست روز 3 بهمن ماه برای محاکمه در دادگاه حاضر شود.
محکومیت علی موسوی به حبس تعزیری، شلاق و جریمه نقدی
خبرگزاری هرانا – دکتر علی موسوی از اعضای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست از سوی دادگاه انقلاب به شش سال و نیم حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق و جریمه نقدی محکوم شد.بنا به اطلاع گزارشگران ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران"هرانا" شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی پیرعباسی این فعال سیاسی را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به شش سال و نیم حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق و سه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد
در امپراتوری دروغ: بازار داغ خرید و فروش شهود دادگاه/ دروغگویی برای امرار معاش
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26603
دردنامه ای از اوین: با کابل شکنجه ام کردند و گفتند اعتراف دروغ کن
http://www.kaleme.com/1389/10/12/klm-42609