گزیده خبر های 13 دی – 89 سمت - 3
دویست (200) ميليون مراجعه به سایت "رفاهی"
http://www.fardanews.com/fa/news/131557/200
چگونه است که جمعیت کشور 75 میلیون نفر است . ولی سایت رفاهی پاسدارمیلیاردی محمد صادق محصولی که و زیر رفاه دولت نا مشروع دهم می باشد آمار 200 میلیون نفر رجوع کننده به شمار حساب بانکی یعنی نزدیک 3 برابر جمعیت کشور را اعلام کرده است؟ نکند رجوع کنند گان بقیه جزو امت ام القرای جهان اسلام هستند؟
رنكينگ سايت رفاهي (Refahi.ir) با 200 ميليون مراجعه در سطح دنيا به رتبه دو هزار و در سطح كشور به رتبه يك ارتقاء يافت.
عکس / تخريب "خانه‌هاي غير مجاز" در منطقه چهچكور – بندرعباس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=26642
آیا اینان که در تصاویر لینک ضمیمه آمده است . جزو 75 میلیون جمعیت کشور می با شند که یارانه ی نقدی دولتی شامل حال شان شوند؟ اگر آری . پرسش است که این مبلغ واریزی یارانه ای قرار است تاکه چه مشکل یا تضادی از اینان حل یلا بر طرف کند که در تصاویر نمایش داده شده است؟
جهت اطلاع
عجیب گل و بلبلی رژیم فاشیستی مذهبی ساخته است که پس از 32 سال که از عمر حکومت و دین ابزاری شده سپری شده است . طوریکه اکنون در سال روز شهادت مراسم جشن و پایکوبی پارتی شبانه در چند نقطه ی تهران بر گزار شده است که موجب شده آه از نهاد گزارشگر جهت اطلاع نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی در آورده است.
مجتمع تفريحي دشت بهشت تهران، غروب جمعه و در سالروز شهادت امام سجاد(ع) ميزبان يك پارتي شبانه با حضور تعدادي از پسران و دختران نيمه عريان بود! به گزارش "تابناك" در شب سال نو ميلادي متاسفانه در 14 نقطه تهران عده‌اي از دختران و پسران مسلمان! اقدام به برگزاري پارتي‌هاي مختلط كردند. همين گزارش مي‌افزايد: در يكي از اين موارد كه جمعه شب در محل مجتمع تفريحي دشت بهشت در منطقه اوين و با حضور صدها تن از دختران و پسران به اصطلاح مسلمان برگزار شده بود، حضار با ظاهري نامناسب و هنجارشكن اقدام به برپايي جشن و پايكوبي كردند. در اين مهماني كه از ساعت 21 الي 2 بامداد به طول انجاميد، زنان و دختران با پوشش زننده و نيمه عريان از محل ورودي به مجتمع تا هنگام خروج با اين وضعيت حضور يافته و بنابر اخبار دريافتي حتي چند تن از اين افراد به وسيله آمبولانس از محل خارج مي‌شوند كه به احتمال زياد بر اثر مصرف زياد مشروبات الكلي بوده است.
عجب این چاورز رئیس جمهور ونزوئلا در اثر تردد به ایران و دیدار با ولی وقیح به تهران داشتن هفت خط حرفه ای شده است . زیرا که خبره شده چگونه از توبره و آخور یا نان خوردن به نرخ روز به سبک حاکمان تهران کند وحتی از اینان سبقت بگیرد
*
برخورد گرم "چاوز" رئيس‌جمهور ونزوئلا با هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا در مراسم سوگند رئيس جمهوري برزيل مورد توجه ناظران بين‌المللي قرار گرفت. خبرگزاري آسوشيتدپرس در گزارشي نوشت: هيلاري كلينتون و هوگو چاوز در برخوردي بسيار صميمانه با يكديگر آن هم در بحبوحه كشمكش ديپلماتيك بين دو كشور كه باعث شده است سفيرانشان را از كشور متقابل خارج كنند، در حاشيه مراسم تحليف ديلماروسف رئيس‌جمهور جديد برزيل با يكديگر دست دادند. تصاوير منتشر شده از مراسم تحليف رئيس‌جمهور برزيل نشان مي‌دهد هوگو چاوز درحالي كه در كنار سباستين پينرا رئيس‌جمهور شيلي و خوان مانوئل سانتوز رئيس‌جمهور كلمبيا و هيلاري كلينتون قرار گرفته، دست خانم كلينتون را به گرمي مي‌فشارد و با وي صحبت مي‌كند اما در مورد محورهاي اين گفت وگو خبري منتشر نشده است
بروغني در گفت‌وگو با فارس:پل‌هايي كه خاتمي خراب كرده تنها با برائت رسمي از فتنه‌گران ترميم مي‌شود.خبرگزاري فارس: نماينده مردم سبزوار با بيان اينكه خاتمي پل‌هاي بازگشت به سوي مردم را خراب كرده، اعلام برائت از فتنه‌گران را لازمه بازگشت وي به آغوش نظام دانست و گفت: در صورت اعلام برائت رسمي خاتمي از سران فتنه اين احتمال وجود دارد كه زمينه پذيرش وي از سوي مردم فراهم شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910130556
بسیج کردن عناصر ساندیس خوران علیه ی خاتمی و سران مغلوب رقیب جنگ روانی تبلیغاتی کودتاگران در بحران و بن بست فرورفته برای فضای سازی منحرف کردن اذهان عمومی از پیآمدهای حذف یارانه های دولتی و وحشت از واکنش های عتراضی مردم محروم و ناراضی می باشد.
حجت‌الاسلام آقاتهراني در گفت‌وگو با فارس:تعلل دستگاه قضايي در برخورد با سران فتنه‌ معنايي ندارد.خبرگزاري فارس: عضو شاخص فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه مردم همواره از ما سؤال مي‌كنند كه چرا قوه‌قضائيه در مورد سران فتنه اقدام نمي‌كند، گفت: تعلل دستگاه قضايي در برخورد با سران فتنه‌ معنايي ندارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910130001
وارد صحنه کردن این طلبه آخوند متحجر و مسخره که عنوان معلم اخلاق را هم یدک می کشد و یک وکیل الدوله در بازار مکاره می باشد . موضع گیری تهدید آمیز وی ادامه سیاست فضازسازی مشابه ی گزارش خبر قبلی می باشد . زیرا که وی مأموریت دارد بعنوان اهرم فشار و تهدید کودتاگران علیه ی رقیب مغلوب و دستگاه آلوده به فساد قضائیه ایفای نقش نماید.
رسایی به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد
http://www.fararu.com/vdccp1qe.2bqp08laa2.html
این اقدام دستگاه آلوده به فسادکه مکمل صدورحکم محکومیت برای کاوه اشتهاردی است که نشان از حاد شدن رابطه ی میان دو نهاد مجریه و قضائیه با همدیگر می باشد
حميد رسايي نماينده تهران اخيرا با شكايت فرزند يكي از مقامات براي پاره اي توضيحات در خصوص مسايلي خارج از وظيفه نمايندگي به دادگاه ويژه روحانيت احضار شده است. يكي از نمايندگان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاين با اعلام اين خبر افزود: حميد رسايي نماينده تهران در مجلس با شكايت فرزند يكي از مقامات كشور به دادگاه احضار شده است. اين نماينده با بيان اينكه رسايي قبلا هم به خاطر پرونده ديگري به دادگاه احضار شده بود، از تشريح موارد اتهامي پرونده اخير وي خودداري كرد و افزود: شكايت از رسايي به خاطر برخي اظهارات وي بوده و اين اظهارات هيچ ربطي به انجام وظيفه نمايندگي وي ندارد. چرا كه اگر اتهام رسايي به انجام وظيفه نمايندگي وي مرتبط بود، هيئت رئيسه مجلس احضاريه دادگاه را به وي ابلاغ نمي كرد
مشايي پیام احمدی‌نژاد را به لبنان مي‌برد
باز هم مور دیگردهان کجی کردن به ولی وقیح و توپوزی کردنمنتقدانو مخالفان رحیممشائیکه با اینگونهاقداماتیکهپاسدار ماشته احمدینژادباجدیت پیگیری می کند.
اسفنديار رحيم مشايي رئيس دفتر محمود احمدي‌نژاد فردا سه شنبه به منظور تسليم پيام وي به ميشل سليمان عازم لبنان خواهد شد. وي در اين سفر حامل پيام رئيس جمهور كشورمان به ميشل سليمان رئيس جمهور لبنان است. اين سفر در چارچوب تحكيم روابط ايران با كشورهاي عربي ارزيابي مي‌شود كه از سوي صالحي سرپرست وزارت امور خارجه اعلام و از سوي احمدي‌نژاد در حال پيگيري است. مشايي پيش از اين پيام رئيس جمهور را براي ملك عبدالله پادشاه اردن برده بود.
هفت ( 7) قاچاقچي مواد مخدر در کرمانشاه اعدام شدند
http://www.fararu.com/vdcgxw93.ak9nq4prra.html
بدون شک شتاب گرفتن اعدام های قربانیان زندانیان سیاسی و اجتماعی نشان از وحشت حاکمان رژیم ضد بشری از قیام عمومی در راستای سر نگونی می باشد. زیرا که اگر چانچه کودتاگران متزلزل نبودند. نیاز نبود دست به چنین اقدام جنیتاکارلانه ضد انسانی بزند که موجب خشم و کینه و نفرت بیشتر مردم ناراضی می شود
هفت تن از قاچاقچيان مواد مخدر صبح امروز در محل زندان مرکزي کرمانشاه اعدام شدند. به گزارش خبرنگار ایسنا، صبح دوشنبه -13 دي ماه- هفت نفر از افرادي که در تهيه و توزيع مواد مخدر خطرناک اعم از هروئين و کراک فعاليت داشتند، در محل زندان مرکزي کرمانشاه، اعدام شدند. مجتبي ملکي، دادستان عمومي و انقلاب کرمانشاه، پيش از اجراي اين احکام در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار كرد: «بر اساس قانون، هرگونه تهيه و توزيع بيش از 30 گرم هروئين حکم اعدام دارد و اين درحالي است که در پرونده اين افراد از پنج کيلوگرم هروئين تا 100 کيلوگرم کراک وجود دارد.»وي افزود: «بعضي از اين افراد داراي سوابق حمل و توزيع مواد مخدر هستند و تاکنون نيز چند بار مورد رافت اسلامي قرار گرفته‌اند ولي متاسفانه مجددا مرتکب همين جرائم شده‌اند.»دادستان کرمانشاه گفت: «براي همه اين هفت نفر دوبار تقاضاي عفو شده بود اما مورد موافقت قرار نگرفته بود که در نهايت به موجب حکم دادگاه انقلاب و به دستور رياست قوه قضاييه اجراي حکم اعدام صادر شد.»ملکي اظهار كرد: «قاچاقچيان مواد مخدر بدانند که دستگاه قضايي در اجراي احکام قانوني هيچ گونه اغماضي نسبت به هيچ کسي از خود نشان نخواهد داد
بهمن ریگی در زاهدان اعدام شد
باز هم هدیه و سوغاتی حاکمان جنایتکار رژیم ضد بشر یهمچون 32 سال گذشته به مردم محروم و تهی دستان استان محروم بلوچستان که همراه با چوب و طناب دار است.
واحد مرکزی خبر (گزارش رسمی): یکی از اشرار سیستان و بلوچستان امروز در زندان زاهدان اعدام شد . به گزارش واحد مرکزی خبر ، روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان اعلام کرد : بهمن ریگی به اتهام محاربه و تیراندازی و کشتن چهار نفر از افراد بیگناه در زاهدان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و خرید و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود .بر اساس این اعلام ، وی در تیر سال 1387 پس از جلسه صلح و سازشی که درخصوص قتل فردی از وابستگان خود برگزار شده بود به قصد انتقام جویی به سوی افراد طایفه مقابل تیراندازی کرده و چهار نفر از آنان را کشته بود .لاجرم حکم اعدام بهمن ریگی پس از تایید مراجع عالی قضایی صبح امروز در زندان مرکزی زاهدان اجرا شد .
نخستین رئیس جمهور زن در برزیل خواهان رعایت حقوق بشر در ایران شد
آیا اکنون باز هم حاکمان رژیم ضد بشری ایران از این رئیس جمهور جدید برزیل در کنار رئیس جمهور ترکیه به تهران دعوت می کنند تا بیانیه ی مشترک هسته ای منتشر نمایند . یا نه اینکه به توصیه رعایت حقوق بشر ایشان گوش فرا می دهند؟
شهرزاد نیوز: در اولین روز سال جدید میلادی مراسم تحلیف دیلما روسف، نخستین رئیس جمهور زن در برزیل، در پارلمان این کشور برگزار شد. 9 تن از اعضای کابینه این رئیس جمهور 63 ساله زن هستند.روسف جانشین لولا دا سیلوا، محبوب ترین رئیس جمهور تاکنونی برزیل و همکار و همرزم سابق خود، شد که پس از دو دوره دیگر اجازه کاندیداتوری نداشت.دیلماروسف در سخنرانی ای که در مراسم تحلیف خود ایراد کرد، از جمله بر رعایت نقض حقوق بشر در ایران تاکید کرد. رئیس جمهور پیشین برزیل نیز ضمن اعطای پناهندگی به سکینه آشتیانی، خواستار لغو حکم سنگسار وی شده بود.
خبر های ویژه دروغ نامه ی کیهان
آیا این روز نامه است یا نه روزی و درو نامه ی است که وابسته به شعبه ی بازجوئی زندان اوین است که همراه با شکنجه گری اداره می شود و قلم زنانش همچون سربازجویان شلاق بر دستان زندان هستند که برای تهیه خبر ویژه مشغول شکنجه و اعتراف گیری و تحریف گری و پرونده سازی و تنظیم کیفر خواست صادر کردن علیه ی رقبا و منتقدان ودگر اندیشان و مخالفان می باشند . آنهم برای رهبران مسئولان همین رژیم ضد بشری پرونده سازی همراه با توهین و اهانت تنظیم و تهیه شده است که جزو نزدیک ترین پیروان خمینی شیاد بودند . حال داشته باشید که در سیاه چال ها با مخالفان و دگر اندیشان چگونه بر خورد می شود یا در عراق تعقیب می گردند؟ فراموش نشود اگر چنانچه ادعای امن و آزاد ترین کشور در جهان را وجود آزادی بیان نمی شد . آنگاه شرایط چگونه بود؟ بهر حال کجای جهان که کشور دمکراتیک هست . مطبوعاتش این چنین بر خورد می کند که ستون خبر ویژه ی دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری بر خورد می کند . البته ستون های گفت و شنود و یادداشت روز و کیهان و خوانندگان وضعیت مشابه ی بازجوئی و اتهام زنی و توهین و اهانت همراه با تهدید و جاسوسی ستون خبر ویژه ی دروغ نامه ی کیهان است که مدیر مسئول آن نماینده ی ویژه ی ولی وقیح می باشد.
سخنراني خاتمي را اين بار چه كساني نوشتند؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891013/2.htm#other205
استفاده ابزاري از همسربراي پوشاندن اعتراف مهم آقاي تقلب (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891013/2.htm#other206
شغل شريف خودفروشي در بازار جاسوسي! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891013/2.htm#other207
استاد برجسته دانشگاه هاي عراق افشا كرد .تلاش منافقين براي ترويج فساد اخلاقي در عراق
http://www.kayhannews.ir/891013/3.HTM#other307
واكنش فعالان سياسي به تعيين شرط از سوي فتنه گران
http://www.kayhannews.ir/891013/14.HTM#other1404
لعن علي عدوك يا حسين(ع) يعني موسوي در سازماندهي 9دي نقش داشت (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/891013/2.htm#other208