دو خبر نراژدیک پیش در آمد نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند
وقتی بازار صنعت پول ساز سرهم کردن بساز وبفروشی  در رژیم جنایتکار ضد بشری داغ است . به ویژه این که سابقه دارد در 30 خرداد 60 سعید سلطانپور شعار ونویسنده انقلابی را از پای سفر عقد عروسی به مسلخگاه زندان اوین برده است ومراسم جشن تولد ها را به بهشت زهرا منتقل کرده است. خلاصه 33 سال است که پیام آور مرگ بوده است .به خصوصکه نیروی انتظامی یورش وحشیانه به پارتی ها ومراسم جشن ها با ضرب وشتم وبازداشت  دارد. معلوم است که مراسم جشن عروسی باید به عزا وسوگواری تبدیل می شود.
نوجوان ۱۷ ساله اي در يکي از تالارهاي مشهد هنگام آماده کردن لوازم پذيرايي يک مجلس عروسي در لابه لاي بالابر و ديوار گير افتاد و به طرز دلخراشي جان سپرد.خراسان: نوجوان ۱۷ ساله اي در يکي از تالارهاي مشهد هنگام آماده کردن لوازم پذيرايي يک مجلس عروسي در لابه لاي بالابر و ديوار گير افتاد و به طرز دلخراشي جان سپرداين حادثه تأسف بار ديشب و زماني رخ داد که اين نوجوان که دو سه روز از فعاليتش در يک تالار عروسي در خيابان صدر مشهد مي گذشت، مشغول آماده کردن لوازم پذيرايي بود و براي حمل وسايل پذيرايي از بالابر موجود در تالار استفاده کرد که بنا به دلايل نامعلومي در بين بالابر برقي و ديوار گير افتاد و جان سپرد.اين گزارش حاکي است ساير کارکنان تالار با مشاهده اين حادثه سريعا موضوع را به امدادگران آتشنشاني و اورژانس اطلاع دادند که چند دقيقه بعد نجاتگران ايستگاه ۲ سازمان آتشنشاني به محل حادثه اعزام شدند و پيکر اين نوجوان را بيرون کشيدند و تحويل اورژانس دادند. امدادگران اورژانس نيز با حضور در محل و معاينه پيکر اين کارگر تالار عروسي اعلام کردند که وي بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرده استبا مرگ اين نوجوان مراتب به پليس و قاضي ويژه قتل عمد اطلاع داده شد تا مقام قضايي دستورات لازم را در اين زمينه صادر کند. گفته مي شود جمع کثيري از ميهمانان مجلس عروسي نيز در ورودي تالار حضور يافته بودند و منتظر برگزاري جشن عروسي بودند که اين حادثه رخ داد
رئیس مرکز کنترل پلیس راه در گفت‌وگو با فارس:18 نفر طی 24 ساعت گذشته در جاده‌های کشور کشته شدند.خبرگزاری فارس: رئیس مرکز کنترل پلیس راه کشور از مرگ 18 نفر و جراحت 105 نفر در جاده‌های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
وقتی که یک روز به بر گزاری فرمایشی  نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم باوجود در آمد هنگفت نفت و لی جاده های مرگ آفرین کشور همچنان .مرگ تولید می کند .برای چه باید در رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف پیام آور مرگ بازهم برای تولید مرگ بیشترهمراه با فقر وبیکاری وتورم وگرانی وارد بازار مکاره ی نمایشی شد وهمدوش ساندیس خوران محروم ونیازمند رأی فروشی کرد؟
سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: طی 24 ساعت گذشته 12 فقره تصادف فوتی در جاده‌های کشور به وقوع پیوست که طی آن 18 نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند.وی ادامه داد: وقوع 72 فقره تصادف جرحی و مجروح شدن 105 نفر ناشی از این تصادفات در محورهای برون‌شهری بوده است. رئیس مرکز کنترل پلیس راه اظهار داشت:  مهمترین تصادف رخ داده در روز گذشته بین یک دستگاه پیکان و مینی بوس بنز رخ داد که طی آن 5 نفر کشته و 5 نفر مجروح شدند.سلبی در توضیح این حادثه بیان کرد: علت این تصادف که در محور قزوین -همدان در ساعت 6 و 40 دقیقه بامداد به وقوع پیوست تجاوز به چپ راننده پیکان گزارش شده است.این فرمانده انتظامی با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور گفت: هم اکنون در محور سنندج، تهران - کرج، محور چالوس، محور میانه و اکثر محورهای استان کرمانشاه بارش برف گزارش شذه است.وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی و محورهای جنوبی استان گیلان بارش باران در حال جریان است.