گزیده خبرهای  13 اسفند 90 . قسمت-2
كلاني: بي‌احترامي شد، هداياي‌شان را هم برگردانديم
اینهم  شیوه ی برخورد و جایگاه ویژه  ی پیش کسوتان ورزش فوتبال که گزارش شده است . ناگفته نماند از رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف که سابقه ی اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال حبیب خبیری  دارد و زنان را به ورزشگاه ورزشی برای تماشای فوتبال راه نمی دهد غیر از اینگونه روش برخورد با حسین کلانی وسایر پیش کسوتان ورزش فوتبال  انتظار نمی رود.
پيشكسوت فوتبال ايران با بيان اينكه به خاطر بي‌احترامي‌ها ورزشگاه آزادي را ترك كرد و بازي ايران مقابل قطر را نديده است، گفت: اميدوارم اين اتفاق ختم به خير شود و عاملي باشد تا در ورزشگاه آزادي جايگاهي براي پيشكسوتان در نظر بگيرند. حسين كلاني در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اتفاقي كه پيش از ديدار ايران و قطر رخ داد و به همراه پيشكسوتان ورزشگاه آزادي را ترك كرد، گفت: به دعوت فدراسيون فوتبال بسياري از ما پيشكسوتان پس از سال‌ها به ورزشگاه آزادي آمديم كه قبل از آن در آكادمي فوتبال از ما پذيرايي شد اما اتفاقي در ورزشگاه افتاد باعث شد با ناراحتي ورزشگاه را ترك كنيم. وي با بيان اينكه وقتي ميهماني دعوت مي‌شود قطعا هماهنگي براي جايگاهش صورت مي‌گيرد، افزود: در ابتدا در قسمتي از VIP مستقر شديم، من براي چند لحظه به خاطر كارشخصي جايگاه را ترك كردم و وقتي برگشتم ديدم دوستان ناراحت هستند. علت را جويا شدم كه گفتند، ماموران به آنها اعلام كرده‌اند اينجا جاي خارجي‌هاست، بلند شده و به جايي ديگر برويد و به خاطر اين مسئله تصميم گرفتيم ورزشگاه را ترك كنيم. پيشكسوت فوتبال اضافه كرد: گرچه مسئولان حراست از ما خواستند برگرديم اما ديديم اينجا ديگر جاي ما نيست. به خاطر اين بي‌احترامي هدايايي كه به ما داده بودند را برگردانديم و اين رفت و آمدها باعث شد حتي بازي را هم نبينيم. ما به احترام دعوت مسئولان آمده بوديم و انتظار چنين برخوردي را نداشتيم. وي اينكه در اتاق شيشه‌اي بشينيم يا جايگاه ويژه را بي‌اهميت خواند و تاكيد كرد: قطعا اتاق شيشه‌اي براي ميهمانان خارجي است، اگر فردي سفير كشوري است به آنجا مي‌رود اما آيا كارمندان يا مسئولان خارجي ديگر شان و ارزش بالاتري از پيشكسوتاني دارند كه سال‌ها براي فوتبال ايران زحمت كشيده‌اند؟ ضمن اينكه بعضي از اشخاص مختلفي كه نه ورزشي بودند نه شناخته شده و يا سن و سال‌شان هم كم بود كنار ما جلوتر يا بالاتر از ما نشسته بودند اما متاسفانه از ما خواستند جاي‌مان را ترك كنيم. كلاني خاطرنشان كرد: در ورزشگاه‌هاي كشورهاي صاحب فوتبال جايگاهي براي پيشكسوتان وجود دارد اما در ايران شاهد چنين مسئله‌اي نيستيم. اميدواريم اين اتفاق ختم به خير شود و عاملي باشد تا در ورزشگاه آزادي جايگاهي براي پيشكسوتان در نظر بگيرند. من شنيده‌ام حسن روشن هم چند هفته پيش براي نشستن در جايگاه باتوم خورده است. بايد به افرادي كه مسئول حراست هستند آموزش داد، مسئله بنده يا روشن نيست بلكه بايد احترام‌ها حفظ شود. 
سند ديگري بر ناكارآمدي تحريم‌هاي ضد ايراني: "رويال داچ شل" باز هم از ايران نفت مي‌خرد
اینگونه گزارش دادن دو سویه  وافشاگرانه است . یعنی اینکه تحریم نفت از سوی اروپا وآمریکا زیاد جدی نیست همچنانکه زدن زیرآب ادعای پیشقدم شدن وزیر نفت  و بازار مکاره ی هشتم است که با تبلیغات گرد وخاک بر پا کردند که ایران پیشگام قطع صدور نفت به اروپا شد وموجب افزایش قیمت نفت و ضرر و زیان تحریم کنندگان اروپایی و آمریکایی شد .
يكي از ابر نفت كش‌هاي ايراني كه در سواحل سنگاپور لنگر اندخته بود، نفت خود را به مقصد پالايشگاه "رويال داچ شل" در اين كشور تخليه كرد. به گزارش "تابناك"، اين ابر نفتكش كه متعلق به شركت ملي كشتيراني ايران است روز پنجشنبه گذشته به سواحل سنگاپور رسيد ؛جايي كه پالايشگاه رويال داچ شل كه ظرفيت پالايش روزانه 500 هزار بشكه نفت را دارد در آنجا قرار دارد. يكي از مقامات سنگاپوري در پاسخ به اين پرسش كه شما اين نفت را از ايران خريداري كرده ايد گفت: بله ما آن را خريديم و هيچ دليلي ديگري در اين زمينه وجود ندارد كه بخواهم درباره آن صحبت كنم. يكي از مسئولان شركت شل هم در اين رابطه اظهار داشت: ما درباره فعاليت‌هاي تجاري خود صحبتي نمي‌كنيم. اين شركت نفتي انگليسي - هلندي بزرگترين مشتري نفت ايران است كه روزانه صد هزار بشگه از نفت ايران را به كشور‌هاي اروپايي و صد هزار بشكه ديگر را به ژاپن انتقال مي‌دهد. اين قرار داد تا ماه مارس يعني تا اوايل ماه جاري ميلادي اعتبار داشته است و هنوز مشخص نيست كه اين قرارداد تمديد شده است يا نه اما اين شركت همچنان از ايران نفت خريداري مي‌كند و طبيعي است كه اين مساله را بايد نشانه‌اي از شكست تحريم نفتي ايران توسط اروپا و آمريكا محسوب نمود
ويكي ليكس مدعي شد .روسيه اسرار نظامي ايران را به اسرائيل داده است
چه جالب روس ها بازهم ماهیت فرصت طلبانه وچند آخور خوری کردن شان را به نمایش گذاشته ونشان داده اند هر جا بیشتر منافع شان ایجاب کند سریع دچار چرخش می شوند وبدون شک حمایت شان از سوریه و حاکمان ایران تاکتیکی وتبلیغی منفعت جویانه است و در صورت تهاجم نظامی موضعی اتخاذ خواهند کرد که مقابل اشغال نظامی و لیبی تجربه شد.
روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشت: اسناد محرمانه آمريكا فاش شده توسط سايت ويكي ليكس نشان مي‌دهند رژيم صهيونيستي به روسيه كدهاي محرمانه هواپيماهاي بدون سرنشين گرجستان را داده است. اين اقدام رژيم صهيونيستي در مقابل دريافت كدهاي سري سامانه‌هاي دفاعي ايران از روسيه صورت گرفت. به گزارش عصر ايران، روسيه كدهاي سري ومحرمانه سامانه‌هاي دفاعي فروخته شده به ايران را به رژيم صهيونيستي تحويل داده است. اين موضوع از فاش شدن نامه‌هاي مبادله شده ميان كارمندان شركت جمع آوري اطلاعات امنيتي محرمانه استراتفور آمريكا آشكار شده است. معامله تبادل اطلاعات محرمانه ميان روسيه و اسرائيل قبل از آغاز جنگ روسيه عليه گرجستان در سال 2008 ميلادي صورت گرفت. در اين جنگ گرجستان از هواپيماهاي بدون سرنشين ساخت رژيم صهيونيستي استفاده كرده بود. اين اسناد محرمانه اضافه مي‌كنند: روسيه نيز به اسرائيل كدهاي محرمانه‌اي را داده است كه با استفاده از آنها مي‌توان با سامانه‌هاي دفاع هوايي از نوع "تور‌ام وان"، فروخته شده توسط روسيه به ايران، مقابله كرد
روسيه هم به تحريم‌هاي بانكي عليه ايران پيوست
این گزارش هم ادامه ی گزارش قبلی می باشد . زیرا همانگونه که اشاره شد . روس ها از سیاست دفاع از منافع خودشان پشتیبانی می کنند و  همچون حاکمان ایران پای بند هیچ اصولی وتعهدینمی باشند.
روسيه هم به تحريم‌هاي بانكي عليه ايران پيوست. به گزارش انتخاب، يك بانك دولتي در روسيه تمام حساب‌هاي كاركنان سفارت ايران در مسكو را مسدود كرد. محمود رضا سجادي، سفير ايران در روسيه در اين رابطه گفت: بستن حساب‌هاي ما خيلي سريع اتفاق افتاد. وي افزود: كارت اعتباري او هم مسدود شده است. بستن حساب‌هاي شخصي كاركنان سفارت ايران در روسيه توسط بانك وي تي بي‌24 تاييد شده است. سجادي مي‌گويد: اين بانك روسي به كاركنان سفارتخانه ايران در روز پنج شنبه گفته است حساب خود را تا پايان ساعت اداري در روز جمعه ببندند تا پول‌هاي خود را از دست ندهند. وي افزود: چنين رفتاري توسط اين بانك بسيار غيرحرفه‌اي و مشخصه يك كشور جهان سوم است. سجادي اين سخنان خود را در وبلاگ خود در اينترنت منتشر كرده است. همچنين يك سخنگوي بانك وي تي بي‌24 گفت: اين حساب‌ها به دلايل اقتصادي مسدود شده‌اند...
برخلاف همه تبلیغات حضور در نمایش خیمه شب بازی با ادعای ژست بی طرفی که شبکه خبر پراکنی بی بی سی کرد .حتی در  چند شب متوالی   بعنوان خوش رقصی عنصر آلوده ومفلوک سعید شاهسوندی را عنایت فانی علیه ی مجاهدین  در شوی به عبارت دیگر پخش کرد .ولی اکنون اینگونه از همکارش سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری مورد دریافت پاداش واقع شده است.
ارگان كودتاگران 28 مرداد 1332، با انفعال در مقابل حضور دشمن شكن ملت ايران پاي صندوق هاي رأي خواستار آن شد كه محافل ضد انقلاب مدعي تقلب در انتخابات شوند!شبكه دولتي بي بي سي كه از 70 سال پيش مستقيما زير نظر ام آي6 فعاليت مي كند، تصاوير حضور گسترده مردم در انتخابات را نمايشي خوانده و با اشاره به پروژه شكست خورده تحريم انتخابات گفت: بنابراين به نظر مي رسد مخالفان حاكميت آمارهاي مشاركت گسترده را نخواهند پذيرفت و برگزاركنندگان انتخابات را متهم به تقلب، دست بردن در نتايج و آرا خواهند كرد.تحليلگر نابغه بي بي سي البته فراموش كرده كه ادعاي تقلب منطقا از سوي كساني مسموع است كه در انتخابات شركت كرده باشند و آنها كه از خارج ايران- در گروهك هاي چند نفره و حداكثر چند ده نفره- خواستار تحريم انتخابات شده بودند، عقلا نمي توانند درباره نتايج و آرا نظر بدهند