محسني اژه اي خبر داد.برگزاري دومين جلسه دادگاه پرونده فساد بانكي تا قبل از پايان سال
این موضع گیری ادامه سریال شوی شمشیر داموکلس پس سر رئیس جمهور وجریان انحرافی درون دولت است که توطئه ای برای حذف نامزدان وابسته به اینان بود .اکنون برای اینکه فضایا نتقادی پیرامون در آمدن گند تقلبات گسترده در 12 اسفند بسته شود اعلام شده که شو ادامه می یابد.
سخنگوي دستگاه قضايي از برگزاري دومين جلسه دادگاه پرونده فساد بانكي تا قبل از پايان سال خبر داد.حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي در جمع خبرنگاران درباره برگزاري جلسه دوم رسيدگي به اتهامات پرونده فساد مالي گفت: به احتمال قوي دومين جلسه دادگاه قبل از سال جديد برگزار مي شود.وي در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران در مورد اظهارات وكيل متهمان در جلسه دادگاه مبني بر مطالعه نكردن كيفرخواست و پرونده گفت: اين صحبت صحيح نيست زيرا وكيل بايد براي پرونده وقت مي گذاشت شايد اين وقت يك ساعت يا پنج ساعت بوده ولي حضور وكيل در پرونده مانعي نداشت.وي در پاسخ به اينكه چرا برخي از متهمان مانند جهرمي در دادگاه حاضر نبودند، گفت: قرار مجرميت جهرمي نيز صادر شده است و وي نيز جزء متهمان است و در دادگاه حاضر خواهد شد. البته در ميان اين 32 متهم، متهماني هستند كه اتهامات ديگري هم دارند كه به آنها رسيدگي مي شود.محسني اژه اي در پاسخ به اينكه رئيس قوه قضائيه قبل از دادگاه اعلام كرده بود كه 5 نفر از متهمان مفسد في الارض هستند، گفت: اين برداشت غلط رسانه ها بود زيرا آيت الله آملي لاريجاني گفته بود آنچه در كيفرخواست دادستان وجود دارد براساس ماده 2 قانون اخلالگران در نظام اقتصادي و ماده 4 قانون ارتشاء و كلاهبرداري 5 نفر شامل حكم مفسدفي الارض مي شوند
بیچاره کار کان فارسی زبان  بی بی سی انگلیس هر چه با یکی به نعل ویکی به میخ زدن داد وهوار می کنند که بابا مستقل هستند .ولی برای پاسدار شریعتمداری قابل قبول نیست چونکه پایشان  را از خط قرمز ترسیم شده فراتر گذاشته اند .برای همین ززیر ذره بین رفته اند.
سند روشن عدم مشروعيت انتخابات در ايران از انگليس رسيد!آقاي وزير خارجه انگليس مي گويد: اين انتخاباتي كه در ايران برگزار شد آزاد و منصفانه نبود.ويليام هيگ مي گويد: مدت هاست كه انتخابات در ايران آزاد و منصفانه برگزار نمي شود. در چنين شرايطي تعجب ندارد كه اكثر اصلاح طلبان ترجيح دهند در اين رقابت حضور نداشته باشند. به همين دليل است كه معتقديم اين انتخابات منعكس كننده خواست واقعي مردم نبود.هيگ همچنين گفت: حكومت ايران از انتخابات به عنوان آزمون سنجيدن وفاداري مردم به خود استفاده كرده است.برخلاف ادعاي وزيرخارجه انگليس اولاً بيش از 700 نامزد اصلاح طلب در سراسر كشور ثبت نام كرده بودند كه برخي از آنها هم به عنوان نماينده به مجلس راه پيدا كردند. سيد محمدخاتمي نيز هر چند دير و يواشكي! در اين انتخابات حضور پيدا كرد و مشخص نيست اگر اينها اصلاح طلبان اصطلاحي نيستند، پس گروهك پژاك و كومله و منافقين اصلاح طلب هستند كه به لندن به صورت دايمي تردد دارند؟!انگليس باني دو كودتاي ننگين سوم اسفند 1299 (منجر به روي كارآوردن رضاخان قلدر موسوم به رضا پالاني و 28 مرداد 1332 در ايران براي تعطيلي مشروطه و انتخابات در ايران هم هست و از اين جهت حرف زدن يكي مانند وزير خارجه انگليس درباره اصل انتخابات و دموكراسي، خيلي مضحك به نظر مي رسد مخصوصاً اگر حمايت هاي علني لندن از كشتار مردم بحرين و يمن و عربستان توسط رژيم مرتجع آل سعود را نيز به اين فهرست علاوه كنيم
علاالدین بروجردی وارد بازار مکاره نهم از بروجرد شد.
مگر علاء الدین بروجردی  جزو متهمان اختلاس 3 هزار میلیارد بانکی همراه با آقازاده هایش نبود .چرا خبری از تأیید صاحیت وی بازتاب داده نشد و هیچگونه خبری از وی نبود تا اینکه در دروغ نامه ی کیهان خبر از برنده شدنش در بروجرد گزارش داده است. چون  بر خلاف فامیلی اش  عراقی  است . از حمایت ویژه بر خوردار است .
بروجرد: علاءالدين بروجردي (جبهه متحد) به مجلس راه يافت و نفر دوم در دور دوم بين بهرام بيرانوند (جبهه متحد و پايداري) و هادي مقدسي انتخاب خواهد شد.
وزیر کشور کیست وچه نسبتی با سربازجو پاسدار شنجه حسین شریعتمداری دارد که نماینده ی ویژه علی خائنه ای در دروغ نامه ی کیهان است .همچنین  سئوال است که در رژیم مدعی آباد وآزاد ترین کشور جهان زندان در کنترل کیست .  مواد وآمپول های تزریقی چگونه وارد زندان می شود؟ آیغا آلوده به بیماری ایدز کردن قربانیان معتاد شده دوباره به مسلخ بردگان از طریق مرگ خاموش نمی باشد؟
رئيس اداره پيشگيري از ايدز وزارت بهداشت نسبت به خطر بازگشت موج دوم ايدز در بين معتادان تزريقي موادمخدر و زندانيان هشدار داد.دكتر عباس صداقت ضمن اشاره به اين كه زندان ها در طول دهه گذشته فعاليت هاي خوبي را در راستاي كنترل HIV انجام داده اند، اظهار كرد: آمارها نشان مي دهد شيب ابتلا به HIV در ميان زندانيان طي 8 سال از 4/2 درصد به 7/1 درصد در سال 89 رسيده است كه در نوع خود موفقيت بزرگي به حساب آمده و از سوي سازمان بهداشت جهاني نيز مورد تقدير قرار گرفت.وي ادامه داد: اما متاسفانه در يك يا دو سال اخير، نگران كمرنگ شدن برنامه هاي كاهش آسيب در زندان ها هستيم. اين هشدار را براي خود قائليم كه كاهش آمار ابتلا به ايدز، ما را از شيوع مجدد آن در زندان ها غافل نكند.رئيس اداره پيشگيري از ايدز وزارت بهداشت ضمن درخواست از ستاد مبارزه با موادمخدر مبني بر توجه ويژه به برنامه هاي كاهش آسيب ايدز، اظهار كرد: اخيرا اخباري مبني بر كاهش اعتبار مراكزگذري و برنامه هاي كاهش آسيب و همچنين ناكافي بودن سرانه بخش بهداشت در زندان ها منتشر شده است. اگر ستاد مبارزه با موادمخدر و سازمان زندان ها بيش از پيش به برنامه هاي كاهش آسيب توجه نكنند، خطر بازگشت موج دوم و افزايش مجدد شيوع HIV در ميان زندانيان و معتادان تزريقي دور از ذهن نيست.
جهت اطلاع
خوب وقتی اینکه اعتراف آشکار به خرید وفروش آرای تقللباتی شده است .چگونه می توان باور شد که فقط در حوزه خرم آباد رخ داده است و آمار های قلابی که اعلام می شود دروغ وتقلباتی نیستند؟
بعد از ظهر ديروز عده‌اي از طرفداران دو كانديداي نمايندگي مجلس در مسجد علوي خرم آباد به همراه خود كانديداها تجمع كرده و نسبت به عملكرد رئيس ستاد انتخابات استان و معاون سياسي استانداري لرستان اعتراض كردند. تجمع كنندگان از استاندار لرستان و هيأت نظارت استان خواستار اجراي درست قانون انتخابات بخصوص ماده خريد و فروش آراء و تخلفات انجام شده در حوزه‌هاي خرم آباد شدند. اين كانديداها كه جزء افراد شاخص اصولگرا و قبلاً از نيروهاي شاخص امنيتي استان بوده‌اند، از طرفداران خود خواستند بهانه به دست دشمن ندهند و اعلام نمودند يقين داريم دكتر دهمرده استاندار لرستان و اعضاي هيأت نظارت استان بخصوص رئيس دفتر نظارتي لرستان نسبت به موضوع شبهه خريد و فروش آراء كه در قانون انتخابات هم منع شده است و ديگر تخلفات رسيدگي خواهند كرد.
صدور قرار وثيقه براي آزادي اصغر توسلي
اینهم یک مورد دیگریست که آن روی سکه خبر فوق می باشد .زیرا که جایی که این دومین  شهردار تران است که زندانی شده است . خوب چطوری می توان توقع خدمات شهری در این کلان شهر داشت؟
وكيل مدافع "محمد توسلي" ـ شهردار اسبق تهران ـ از صدور قرار وثيقه يكصد ميليون توماني و توديع آن براي موكلش خبر داد. ايمان ميرزازاده در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب اظهاركرد: روز 15 بهمن ماه سال جاري از سوي شعبه 6 بازپرسي دادسراي شهيد مقدس براي موكلم قرار وثيقه يكصد ميليون توماني صادر شد كه اين وثيقه نيز توديع شده است و منتظر آزادي او هستيم. براساس اين گزارش، محمد توسلي از چندي پيش در بازداشت به سر مي‌برد و پرونده‌اش در حال حاضر در دادسراي شهيد مقدس هم‌چنان تحت بررسي رسيدگي است. به گزارش بازتاب، محمد توسلي در دهه اول انقلاب شهردار تهران بوده است
راه‌اندازي سايت‌هاي فارسي زبان توسط عربستان
چرا رژی فاشیستی مذهبی ضد بشری ایران کانال های عربی دارد که بیت وچهار ساعته علیه ی کشور های عربی به خصوص عربستان و بحرین می کند .برای چه عربستانن باید دست به اقدام مشابه نزند؟
 پس از اينكه رژيم سعودي چندي پيش از قصد خود مبني بر تاسيس و راه‌اندازي شبكه‌هاي فارسي زبان جهت تاثيرگذاري بر افكار عمومي ايرانيان سخن گفت، هم اكنون ايده راه‌اندازي سياست‌هاي اينترنتي را در سرمي‌پروراند. به گزارش فارس، روزنامه فرامنطقه‌اي الشرق الاوسط در خبري اعلام كرد كه "شركت مطالعات و انتشارات السعوديه" بعد از موفقيت در انتشار چندين شماره از نشريه "المجله" به دو زبان عربي و انگليسي، هم اكنون درصدد انتشار نسخه اينترنتي اين مجله به زبان فارسي است. شاهزاده "فيصل بن سلمان بن عبد العزيز"، رئيس هيئت مديره شركت مطالعات و انتشارات السعوديه اين اقدام را درچارچوب رويكرد شركت براي افزايش خوانندگان و تماس با فرهنگ‌هاي مختلف برشمرده است. "عزام بن محمد الدخيل"، مديرعامل شركت مطالعات و انتشارات السعوديه نيز گفت كه استقبال خوانندگان از نسخه‌هاي عربي و انگليسي اين مجله ما را بر آن داشت تا در انديشه ارائه نسخه فارسي آن نيز باشيم. اما "عادل الطرئي"، سردبير نشريه المجله نيز در اين ارتباط گفت: نسخه فارسي مجله به ترجمه محتواي نسخه‌هاي عربي و انگليسي اكتفا نخواهد كرد، بلكه مطالبي به زبان فارسي از نويسندگان مشهور و همچنين تحليل‌ها، گفتگوها و پژوهش‌هاي مطبوعاتي و رسانه‌اي و تبليغاتي بي‌طرف نيز در آن منتشر خواهد شد. سردبير المجله افزود: ارائه نسخه فارسي المجله حلقه ارتباط بين دو فرهنگ همجوار خواهد بود و به ايجاد پل‌هايي جهت پيوند بين آنها كمك خواهد كرد. ايده راه‌اندازي سايت فارسي زبان مجله المجله در حالي ارائه مي‌شود كه چندي پيش چندين شاهزاده سعودي اعلام كرده بودند كه قصد دارند، شبكه‌هاي تلويزيوني فارسي تاسيس و راه‌اندازي كنند