گزیده خبر های 24 اسفند 90 . قسمت – 2
جهت اطلاع
در رژیمی که سر شاز از منابع گاز ونفت می باشد. بدلیل حاکم بودن 33 ساله ی مشتی فاسد غارتگر ووطن و دین فروش وعوامفریب سهم ملت به خصوص محرومان که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند تورم وگرانی وفقر وبیکاری و شکاف عمیق طبقاتی با افزایش سیستماتیک هزینه هاا ز جمله هزینه ی 60%  انشعاب گاز شده است .
خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از زنجان گزارش داد: هزينه برقراري انشعاب گاز در زنجان 60 درصد افزايش يافته است. براساس اين خبر، تنها دو روز پس از انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هزينه برقراري انشعاب گاز شهري در زنجان درحالي حدود شصت درصد افزايش يافت كه مسئولين عاليرتبه استان زنجان در جلسات متعدد به حضور گسترده مردم در انتخابات مباهات كرده و مي‌گويند اين مردم شايسته خدمت هستند. يكي از مسئولين شركت گاز ضمن تاييد افزايش شصت درصدي هزينه برقراري انشعاب گاز به خبرنگار ستون جهت اطلاع گفت: متقاضيان اشتراك گاز شهري هنگام مواجه شدن با قيمت‌هاي جديد شوكه شده و با الفاظ تند ما را مورد خطاب قرار مي‌دهند. يكي از متقاضيان گفت: ايكاش مسئولين مربوطه حداقل دو هفته صبر مي‌كردند و افزايش قيمت را به سال جديد موكول مي‌كردند، نه اينكه تنها چند روز پس از انتخابات و حضور پرشور مردم در اين مهم موجبات نارضايتي مردم را فراهم مي‌كردند
چگونه عوامل نفوذی و جاسوسی حاکمان ایران  در عراق موفق شده اند کسب خبر اعزام جنگجو ب ازع راق ه سوریه شوند  تا همسوی نیروهای مختالف بشار اسد جنایتکارو خونریز  علیه ی مخالفان بجنگند .اما  عجیب است که هیچگونه  خبری از اعزام سپاه قدس وبدر و سایر مزدوران وعوامل نفوذی  درون دولت عراق واعزام شان به سوریه درز یا کشف نشده  است تا گفته شود اینان چگونه  همتدوش ارتش ونیرو های آدمکش های بشار اسد با اعضای حزبا لله لبنان مشغول تهاجم وکشتن مخالفان ومعترضان سوری هستند؟
 * شيخ يك عشيره عراقي اعتراف كرد كه صدها جنگجو همراه با اسلحه براي مبارزه با نظام حاكم بر سوريه به اين كشور فرستاده‌اند. روزنامه ديلي تلگراف نوشت: اين رئيس عشيره عراقي كه خواست نامش فاش نشود، اعلام كرد سلاح‌هايي به ارزش ده هزار دلار و كمك‌هاي ديگر از طريق مرزها به سوريه فرستاده و ده‌ها نفر از افراد عشيره‌اش در سوريه كشته شده و در همانجا دفن شده‌اند. وي افزود: صدها نفر براي مبارزه با نظام بشار اسد به سوريه فرستاده و حدود 45 هزار دلار نيز كمك جمع آوري كرده و با آن 100 قبضه تفنگ كلاشينكوف، 50 موشك انداز و چند قبضه تفنگ قناصه خريداري كرده و به سوريه فرستاده است اما 100 قبضه كلاشينكوف براي سرنگون كردن نظام اسد كافي نيست. براساس همين خبر، تعدادي از شيوخ عشاير عراقي اعتراف كرده‌اند كه افرادي از عشيره‌هاي آنان براي مبارزه با نيروهاي اسد به سوريه رفته‌اند اما آنها ارتباط خود با سازمان القاعده را رد كرده‌اند
هرچه بیشتر ازاینکگونه موضع گیری ها به خصوص از سوی پاسدار تروریست حسن دانایی سفیرر ژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف در بغداد علیه مجاهدین اشرف می شود . بیشتر ثابت می شود که نوری مالکی مزدور و خائن چقدر دست نشانده ی حاکمان ایران می باشد و چطوری این کشو ر را حیاط خلوت شان کرده است تا که هر سپاه قدس و سایر عوامل نفوذی شان طوری دوست دارند جولان دهند ویکه تازی کنند.
سفير كشورمان در بغداد از انتقال گروه سوم از اعضاي گروهك تروريستي منافقين به پايگاه ليبرتي خبر داد.حسن دانايي فر در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به سفر معاون رئيس جمهور عراق به تهران و توافق ها و تفاهم هاي به دست آمده افزود: در اين سفر توسعه اقتصادي، روابط سياسي و غيره مورد بحث و بررسي قرار گرفت و دو طرف به تفاهم هايي دست يافتند.وي با اشاره به حضور وزير حقوق بشر عراق به همراه هيئت معاون رئيس جمهور عراق در سفر به تهران گفت: موضوع تفحص شهدا و اسامي باقي مانده به عنوان مفقودان مورد بحث قرار گرفت و در همين راستا هيئتي از ايران به عراق آمده است و در اين باره گفت وگو مي شود.دانايي فر ادامه داد: در اين سفر درباره حضور شركت هاي برق ايران در پروژه هاي عراق و فروش تجهيزات و قطعات توليدي براي نيروگاه هاي عراق گفت وگو و توافق شد. سفير ايران در عراق درباره آخرين اخبار مربوط به انتقال اعضاي گروهك تروريستي منافقين به پايگاه ليبرتي تصريح كرد: گروه دوم از اعضاي پادگان اشرف به پايگاه ليبرتي منتقل شدند و براساس اخبار موجود به زودي گروه سوم از اين افراد در چارچوب زمان بندي دولت عراق و سازمان ملل منتقل خواهند شد.
مشخص بود که پس از گزارش احمد شهید گزارشگر ویژه  حقوق بشر ماشین کشتار دستگاه فاسد و آدمکش قضاییه فعال تر از قبل خواهد شد .به خصوص اینکه گند  حماسه تقلب سازی با ادعای وارونه ی بیش از 64% مشارکت در نمازش خیمه شب بازی فرمایشی 12 اسفند در آمد و موجب شتاب وحادشد شدن  دامنه ی جنگ قدرت وثروت شده است .بعلاوه بسیج و آماده بش فضای پلیسی وامنیتی تحمیلی مانع از حضور  پر شورجوانان برای برگزاری جشن 4 شنبه سوری نشد . برای همین برای زهر چشم گیری وی به دار زدن های خیابانی آورده شده است تا ترس ووحشت حاکمان جنایتکاران اینگونه به نماش گذاشته شود.
دو جوان متجاوز به عنف در مشهد و سه قاچاقچي مواد مخدر كه يك نفر آنان از قاچاقچيان بين المللي مواد مخدر بودند صبح ديروز به چوبه دار آويخته شدند.به گزارش فارس از مشهد دو متجاوز به نام هاي اكرم نورزهي معروف به ياسين، اهل افغانستان و مجتبي افشار معروف به صدام ساعت 30:6 دقيقه صبح ديروز در ميدان فردوسي مشهد به دار مجازات آويخته شدند. مردم شهر مشهد و برخي از قربانيان اين دو متجاوز با حضور در اين مراسم، حمايت خود را از دستگاه قضايي و نيروي انتظامي براي مقابله با هتاكان به نواميس جامعه اعلام كردند.به گزارش همين خبرگزاري از قزوين، سه نفر از قاچاقچيان مواد مخدر سحرگاه ديروز در زندان چوبين در قزوين به دار مجازات آويخته شدند. يكي از اين سه نفر قاچاقچي بين المللي بود.
بازتاب ا ینگونه گزارش دادن ها تلاش مذبوحانه  برای  توجیه کردن  عدم مجوز بر گزاری مراسم جشن 4 شنبه سوری وتهدید سیستماتیک و رفتار وحشیانه ی ارگان های سرکوبگر و بازداشتی ها می باشد.
سرويس شهرستانها -همزمان با سه شنبه آخر سال در نقاط مختلف كشور ميليونها عدد انواع مواد محترقه كشف و ضبط شد.به گزارش ايرنا، فرمانده انتظامي استان سمنان اعلام كرد بر اثر انفجار مواد محترقه در زيرزمين يك واحد مسكوني در ايوانكي يك نفر كشته و نفر دوم نيز به شدت مجروح شد.سرهنگ محمدرضا ميرزايي افزود: شدت انفجار به حدي بود كه موج آن در بيرون منزل موجب مجروح شدن فرد ديگري شد.همچنين به گزارش خبرنگار كيهان در تبريز، رئيس پليس آذربايجان شرقي از كشف 3 ميليون و ششصدهزار مواد محترقه توسط ماموران خبر داد.سرتيپ مسعود خرم نيا افزود: صنوف توزيع كننده مواد محترقه تا 13 فروردين پلمب خواهند بود.فرمانده نيروي انتظامي قائمشهر نيز در مصاحبه با خبرنگار كيهان گفت: با تلاش پليس اطلاعات و امنيت اين شهرستان 150 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا كشف و در اين ارتباط 11 نفر از عاملان اصلي بازداشت شدند.گزارش ديگري از خبرگزاري فارس حاكي است فرمانده انتظامي شهرستان شبستر نيز از كشف بيش از 11 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگيري چهار توزيع کننده خبر داد.گفتني است بنابر اعلام پليس دستگيرشدگان حوادث سه شنبه آخر سال تا 13 فروردين در بازداشت به سر خواهند برد.
نتیجه ی جنگ افروزی وحضور پاسداران سپاه  قدس در عراق ومسدود کردن رودخانه مرزی شهر خانقین وباتلاق وکویر کردن عراق و همچنین ایران که مکمل جنگل سوزان و خشک نمودن مراتع و رودخانه شده است .تبدیل به گرد وغبار چندین استان از جمله استان لرستان شده است تا که هدیه ی نوروزی از  سوی  حاکمان وطن فروش و غارتگر به اهالی این استان ها باشد.
وجود ريزگردها در استان لرستان و آبادان باعث آلودگي هوا و كاهش شديد ديد در اين مناطق شد.به گزارش فارس، مسئول مركز پايش اداره كل محيط زيست استان لرستان در اين باره گفت: به علت وجود ريزگردها آلودگي هواي لرستان به 5/3 برابر حد مجاز و استاندارد رسيد.الهام برنا اظهار داشت: در حال حاضر ميزان ذرات معلق در آسمان استان لرستان، 530 ميكروگرم بر مترمكعب است، اين در حالي است، كه حد مجاز و استاندارد آن 150 ميكروگرم بر متر مكعب است.مسئول مركز پايش اداره كل محيط زيست استان لرستان اظهار داشت: اين گرد و غبار و آلودگي از غرب كشور وارد لرستان شده و هنوز زمان خروج اين پديده از استان مشخص نيست.رئيس اداره هواشناسي آبادان گفت: گرد و غبار از صبح سه شنبه هواي آبادان را دربر گرفت و پيش بيني مي شود تا پايان وقت امروز تداوم داشته باشدسعيد ابراهيميان» روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: آسمان آبادان و شمال خليج فارس صاف تا قسمتي ابري همراه با گرد و غبار و وزش باد گزارش شده است. وي اضافه كرد: گرد و غبار تا اواخر وقت چهارشنبه بر منطقه حكم فرماست