دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 16 اسفند ماه سال 1390
"دروغ بزرگ تر  دروغ گویی است که نه حاشا ونه انکار کردنی نمی باشد . عدم حضور جوانان در صف های نمایش تبلیغاتی پخش شده از حوزه های رأی گیری می باشد .در صورتی بیش از 70% جمعیت کشو ر را تشکیل می دهند که مشخص می شود بیش از 60%  تهرانی هایی که رأی ندادند کیستند؟ بهرحال در عوض این جوانان که در 12 اسفند غایب بودند و حضور نداشتند .در برگزاری مراسم 4 شنبه سوری حضور پر شورشان را با  بر پایی آتش وترقه بازی وپای کوبی و فریاد مرگ بر دیکتاتور  سر دادن تلافی می کنندتا پاسخ اینگونه مدعیان وارونه گوی با قلم وامدارشان داد ه شود"
چطوری می شود در یک روز از صبح تا غروب به همه شهرها و روستا های کشور وحوزه های رأی گیری سر زد. آخر وقتی خبرنگاران خارجی دعوت شده در اتوبوس تردد می کردند وجا به جا می شدند و به حوزه های ویژه برده می شدند که از قبل تعدادی ساندیس خوران تجمع کرده بودند تا گزارش کنند حوزه ها شلوغ بوده است تا پیش مقدمه عادی سازی تقلبات دشمن شکن و ادعای مشارکت عمومی 64% شود .چگونه در چنین فضای پلیسی – امنیتی و با چه امکاناتی  کسی  یکی تواند سرک به همه حوزه های شهر ور وستا بزند که قلم بر دست ادعایش را کرده است . آنگونه نان قرض داده است که انگاری خودش موفق به انجام این ادعا شده است ؟ جالب و عجیب است که ادعای 48% مشارکت رأی دهندگان تهرانی که از سوی پاسدار نجار وزیر کشور ادعا شده است اکنون از سوی وی  به حدود 40% کاهش یافته است. عجیب تر اینکه در ادامه فاش ساخته است در جامعه سیاسی داخلی وتحلیل گران بیرونی به جز رهبر علی خائنه ای که نه از بیت جماران خارج نمی شود ونه به حوزه های شهر و روستا سرک نمی کشد ویا سفر نمی کند تا اشراف داشته اوضاع رأی دادن یا وضعیت مردم چگونه می باشد . ولی چون بدلیل جایگاهی که دارد با امداد های غیبی در رابطه می باشد. بنابراین موفق شد تا بر اساس ادعای وارونه گوی وامدار قلم بر دست این چنین  آشكارا و با قاطعيت اعلام كند مشاركت ساندیس خوران دشمن شکن در شوی تقلباتی – انتصاباتی 12 اسفند سيلي سخت بر گوش استكبار و دشمنان ملت ايران بزند :
"براي تحليل اتفاق مهمي كه روز 12 اسفند در ايران رخ داد حقيقتا بايد وقت و انرژي فراواني صرف كرد. در يك صبح تا غروب، در شهرها و روستاهاي ايران اتفاقي رخ داد كه ناظران خوش بين آن را پيش بيني نكرده بودند و ناظران بدبين وقوع آن را محال مي دانستند. بيش از 64 درصد مردم ايران در سراسر كشور و در تهران حدود 40 درصد كساني كه واجد حق راي بودند، با اشتياق از اين حق خود استفاده كردند. اگرچه برآوردها و تخمين هاي افكار عمومي در روزهاي ماقبل انتخابات همين عددها را كم و بيش پيش بيني مي كرد، ولي كساني در جامعه سياسي كشور و خصوصا تحليلگراني در بيرون از ايران كه ادعا مي كنند هيچ پارامتري ولو كوچك از رصد آنها پنهان نمي ماند و معادلات سياسي را در پيچيده ترين حالت ممكن طرح و حل مي كنند، حتي به اين پيش بيني نزديك هم نشده بودند. به جز رهبر معظم انقلاب اسلامي كه آشكارا و با قاطعيتي كه به هيچ گونه ترديدي مجال عرض اندام نمي داد اعلام كردند مشاركت مردم ايران در انتخابات 12 اسفند يك سيلي سخت بر گوش استكبار و دشمنان ملت ايران خواهد بود، قريب به اتفاق كساني كه به صحنه مي نگريستند در انتظار انتخاباتي كم رمق و در بهترين حالت متوسط الحال بودند- غرب به جريان فتنه در ايران ماموريت داد انتخابات را تحريم كند. حتي جريان هاي داخلي جبهه فتنه هم موظف شدند بي چون و چرا با جريان بيروني هم گام شده و هم از كانديداتوري خودداري كنند و هم از دعوت مردم به مشاركت در انتخابات. هدف دشمن اين بود كه با اين وضع فضا را كاملا يك دست و غير رقابتي جلوه بدهد.- آمريكا با اعمال تحريم هاي پي در پي و متمركز كردن تحريم ها بر معيشت مردم، تلاش بي سابقه اي براي تشديد مشكلات اقتصادي و در كنار آن تاريك جلوه دادن دورنماي اقتصادي كشور انجام داد.3- حتي حلقه انحرافي هم كه تصور مي كرد در غياب اصلاح طلبان تنها گروهي است كه توان بسيج اجتماعي دارد، هيچ انرژي براي ايجاد شور انتخاباتي صرف نكرد.- طرف خارجي سعي كرد با برجسته كردن تهديدها عليه كشور اين پيام را به مردم القا نمايد كه در آينده نزديك برخوردي جدي با جمهوري اسلامي انجام خواهدداد و بنابراين منطقي نيست كه كسي تخم مرغ هاي خود را در سبد نظام بگذارد.- و در همين حال، دولتمردان آمريكايي در 6 ماه گذشته به روش هاي مختلف اين پيام را به داخل جامعه ايران ارسال كردندكه اگر بار ديگر تحولات سال 88 تكرار شود، حمايت آمريكا از اپوزيسيون متفاوت از آن چيزي خواهد بود كه در سال 88 انجام داد.ارزيابي غربي ها كه انبوهي از كدهاي آشكار در ماه هاي گذشته آن را تاييد مي كند اين بود كه عدم حضور اصلاح طلبان انتخابات را سرد و بي روح خواهد كرد و مردم -بويژه طبقه متوسط شهري در تهران- از آنجا كه هنوز دل در گرو اين جماعت دارند و به دنبال فرصتي براي گرفتن انتقام (؟!) برخوردهاي سال 88 مي گردند، حتما فرصتي به دلپذيري انتخابات مجلس را از دست نخواهند داد
جالب است که مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس فاش  ساخته است  که دلیل حماسه سازی  دروغ وتقلبات وادعای مشارکت وارونه برای این بوده است که اینگونهه پاسخ به نظر مشارکت 10% حلقه لندن وبی بی سی داده شود :
"حلقه لندن و بي بي سي فارسي به عنوان ترمينال تجميع ضد انقلاب از يك هفته مانده به انتخابات حتي عدد پيشنهادي خود را هم -مشاركت 10 درصدي در انتخابات- اعلام كرده بودند و برخي متوهمان در داخل پيشاپيش مقاله مي نوشتند كه «چرا در انتخابات شركت نخواهيم كرد» تا روز 12 اسفند كه به زعم آنها مردم صحنه را خالي كردند، آنها رهبر و پيشواي ملت جلوه كنند!"
البته مدعی نمی گوید که  پیشنهاد سرک به حوزه های روستا ها و شهرهای ایران زدن از یک صبح تا روب تا بشود تحلیل درست ارائه کرد  که حوزه ای شهر ها وروستا ها پیش کش  مگر دوربین  سازمان  پشم و شیشه از چندین هزار حوزه رأی در تهران حضور داشت تاا دعای حدود 40 %  حضور مردم واقعیت داشته باشد. مسخره تر  اینکه مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس وارنه گوی نه  با فراموش  کردن ضریب تنفر وخشم مردم ناراضی که نسبت به ولی وقیح علی خائنه ای پس از کودتای 22 خرداد ها به نمایش گذاشته شد که توی خیابان ها سر ازیر شدند و فریاد مرگ برد یکتاتور وخائنه ای و اصل ولایت وقیح سر داند .ولی وی مدعی شده است که مردم بدلیل پیشنهاد علی خائنه ای که اوج قدرت است موجب شد تا که با بی توجهی به جرریان فتنه و انحرافی اینگونه 12 اسفند وارد صحنه شده و رأی دادند به خصوص در تهران حدود40% شرکت کردند:

"مشاركت حدود 40 درصدي مردم شهر تهران در انتخابات مجلس نشان داد همه آن افسانه هايي كه درباره بحراني بودن روابط نظام و طبقه متوسط گفته مي شد بي معنا بوده است. جالب است كه در سراسر كشور هم كسي از كانديداها براي جلب راي مردم نيازي به آويختن از حربه اصلاحات يا انحراف نديد و حتي به عنوان نمونه يك گزارش هم وجود ندارد كه نشان بدهد كسي در فلان حوزه انتخابيه براي محبوب كردن خود در قلوب راي دهندگان، خود را به جريان انحرافي منتسب كرده باشد.بدون شك نخستين عامل در خلق پديده 12 اسفند شخص رهبر معظم انقلاب بوده اند. دشمن ظرف ماه هاي گذشته تلاش گسترده اي براي تمركز حملات رسانه اي بر شخص رهبري انجام داد احتمالا به اين دليل كه خوب مي دانست اين تنها جايگاهي است كه مي تواند همه بافته هاي آنها را در زماني كوتاه پنبه كند. انتخابات 12 اسفند نشان داد اعتبار رهبري در ميان جامعه كه همواره در اوج قرار داشته به مرتبه اي بي سابقه رسيده است و اين بدون شك ناشي از توان منحصر بفرد رهبر بصير انقلاب در مديريت بحراني هاي متعددي است كه مردم ديده اند دشمن چگونه براي طراحي تك تك آنها حريصانه و بي دريغ وقت و امكانات مصرف مي كند.دشمن در ماه هاي گذشته عليه تماميت و موجوديت كشور روي ميز گذاشت. تصور غربي ها از سال 88 به اين سو همواره اين بوده است كه فشار خارجي به جاي آنكه در داخل اتحاد ايجاد كند، باعث سست شدن پيوندهاي مردم و نظام و در نهايت بحراني شدن محيط سياست داخلي ايران خواهد شد. 12 اسفند روزي بود كه اين ايده را به بوته آزمون گذاشت."
در خاتمه اینکه با همه تقلبات و صحنه سازی ها وتناقض گویی های آماری  که در 12 اسفندشد به خصوص اختلاف بین حدود 40% مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس با مشارکت 48% پاسدار نجار وزیر کشور وجود دارد .از سوی دیگر سئوال مهم این است که آیا حدود 40% واجدین شرایط رأی  دهندگان تهران بزرگ ومهمتر است یا بیش از 60% که رأی ندادند ولبیک به تحریم گفتند؟ چرا بخش بزرگ تر نه نا دیده گرفته می شود ، بلکه زیر پوشش فتنه وانحرافی وتلاش وتوطئه و تبلیغات  دشمن  برای  عدم حضور در نمایش خیمه شب بازی فرمایشی 12 اسفند کمرنگ وماستمالی شده است؟ در صورتی که تهران پایتخت کشور است و20% جمعیت کشور را در خود جای داده است و تصمیم گیری های مهم کشور در  شهر گرفته می شود . اما دروغ بزرگ تر  دروغ گویی است که نه حاشا ونه انکار کردنی نمی باشد . عدم حضور جوانان در صف های نمایش تبلیغاتی پخش شده از حوزه های رأی گیری می باشد .در صورتی بیش از 70% جمعیت کشو ر را تشکیل می دهند که مشخص می شود بیش از 60%  تهرانی هایی که رأی ندادند کیستند؟ بهرحال در عوض این جوانان که در 12 اسفند غایب بودند و حضور نداشتند .در برگزاری مراسم 4 شنبه سوری حضور پر شورشان را با  بر پایی آتش وترقه بازی وپای کوبی و فریاد مرگ بر دیکتاتور  سر دادن تلافی می کنندتا پاسخ اینگونه مدعیان وارونه گوی با قلم وامدارشان داد ه شود.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 16 اسفند ماه سال 1390
پديده شناسي 12 اسفند (يادداشت روز)