در نامه اي به كلينتون مطرح شد .مجاهدین در بيابان چادرنشين مي شوند. 15 اسفند -90
آخر چگونه است که  در بین هالوهای زیاد نابغه  حاکم بر ایران وشرکای شان در حوزه و بسیجیان دانشگاه ها کسی یافت نمی شود که قادر به درک این واقعیت دستور زبان فارسی باشد که بداند حرف " ک  " علامت تقصیر یا کوچک است .  همچنین گروه در ارتش تعریف خاص  خود با تعداد نفرات دارد. بنابراین   وقتی " ک " به آن اضافه می شود . گروه کوچک تر می شود . حال سئوال است که این چگونه گروهکی می باشد که 33 سال است تمام فکر وذکر حاکمان ایران وشکنجه گران زندان و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ونظامی وپاسداری  و سایت های وابسته به وزارت بد نام اطلاعات  را  مشغول  این گروهک کرده است؟ از سوی دیگر  چرا سربازجو شریعتمداری که  همکار سابق سعید امامی بوده است که در کنار هم در مأموریت و عملیات تروریستی گسترده علیه ی مخالفین به خصوص مجاهدین در عراق  شرکت داشته است .این سربازجو بد نام ومنفور گاو پیشانی سفید فراموش کرده است که وی چقدر میان ایرانیان داخل و برون مرز مورد تنفر شدید می باشد آنگونه که هیچگاه جرأت نکرده است داوطلب هیچ نمایش خیمه شب بازی شورای شهر وبازار مکاره شود . حال وقتی چنین عنصر پلید و رذل وپرونده ساز واعتراف گیر وتواب سازی پرونده یک سازمان مخالف را دنبال می کند . معلوم است  که برجسته می کند که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی چقدر درمانده وبه افلاس افتاده است که به چه عناضر کریه منظر ومنفور و شکنجه گری نیاز دارد تا از وی علیه ی مخالف اصلی اش تبلیغات وجو سازی کند؟ غافل از آنکه با اینگونه گزارش دادن گذشته ازاینکه اعتراف ضعف ووحشت نسبت به  مجاهدین اشرف است . از طرف دیگر نگران خنثی شدن توطئه ی مشترک 3 جانبه از موضع ضد آمریکایی برای عادی جلوه دادن است که گویا حاکمان ایران در عراق مداخله گری در امور داخلی اش نمی کند. همینطور و ا ز طریق لابی ها وواسطه و دلال ومزدور وخائن آلت دستی چون نوری مالکی علیه ی مجاهدین اشرف توطئه  نمی شود و با شدت دنبال نمی گردد. در صورتی این چنین خبر های مر بوط به مجاهدین اشرف از سوی مهره های درون دولت عراق  که در ر وزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی با تیتر " درخواست يك نماينده عراق براي محاكمه سران گروهك تروريستي منافقين در دادگاه عالي جنايي "  بازتاب داده شده است  نا خواسته  فاش ساخته است که سیاست توطئه وتهدید و فشار علیه ی مجاهدین اشراف در تهران طراحی وتصمیم گیری می شود. از سوی دیگر عریان سازی سیاست صدور تروریسم وارتجاع وبحران به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه ومنطقه از جمله عراق می باشد .ولی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و پاسداران کودتا گر و رهبر شان علی خائنه ای زیاد خوشحال نباشند .چونکه پیام یا شیوه ی مبارزه ی مجاهدین اشرف  در مراسم جشن 4 شنبه سوری آنگونه شعله ور می شود  وضربه شصتی از جوانان تحریم کنندگان  شوی  خیمه شب بازی  دریافت خواهند کرد تا مشخص  شود ضریب دروغین 64% مشارکت عمومی در 12 اسفند چگونه می باشد . آنگاه ذوق کند که چرا طرح اردوگاه اجباری یا اوین دوم کمپ ضد آزادی یا چادر نشینی مجاهدین در بیابان های عراق چگونه بر سر طراح شان فاش و آوار خواهد شد
در نامه اي به كلينتون مطرح شد .منافقين در بيابان چادرنشين مي شوند.
سركرده گروهك تروريستي منافقين در نامه اي به هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا انتقال اعضاي اين گروهك و چادرنشيني در بيابانهاي اردن را خواستار شد.سركرده گروهك تروريستي منافقين در اين نامه پيشنهاد كرد: طي ماه جاري ميلادي اعضاي اين گروهك به همراه كليه اموال منقول و به طور موقت در مرزهاي اردن ساكن شوند و البته اين گروهك متعهد مي شود كه هزينه برپايي چادرها را بپردازد؛ هم چنين تامين امدادرساني ها و ارائه خدمات تحت نظارت مسئولان اردني باشد.در اين نامه آمده است كه در صورت فراهم نشدن حداقل ضمانت ها در كمپ ليبرتي در نزديكي فرودگاه بين المللي بغداد، همه ساكنان اشرف و ليبرتي كه تعدادشان به 3400 تن مي رسد، آماده ترك عراق به همراه كليه اموال منقول خود در ماه مارس و اقامت موقت در مرزهاي اردن تحت نظارت كميته بين المللي صليب سرخ و كميسارياي عالي پناهندگان سازمان ملل در مكاني كه طي جنگ سال 2003 عراق از سوي اين نهادها به عنوان مكاني براي استقبال از ده ها هزار تن از پناهندگان اختصاص داده شده بود، هستند.در اين نامه كه نسخه اي از آن به سايت اينترنتي ايلاف ارسال شده، آمده است كه جهت اطمينان دولت اردن، ساكنان اشرف تنها در اين نقطه ساكن خواهند شد و تا زمان انتقال به كشور ثالث اين منطقه را ترك نخواهند كرد؛ مگر آنكه كسي بيماري پيدا كند كه در داخل كمپ قادر به درمانش نباشيم.در ادامه اين نامه اشاره شده است كه در صورت انجام اين كار، ديگر نيازي به كمپ ليبرتي و سلسله مشكلاتي كه در آن ايجاد شده، نيست. هم چنين كميته بين المللي صليب سرخ و ساكنان اشرف حسن نيت شان را نشان خواهند داد و علاوه بر آن دولت عراق به اين وسيله به خواسته اش در انتقال اعضاي اين گروهك دست خواهد يافت.سركرده گروهك تروريستي منافقين در اين نامه افزود كه اين طرح ديگر نيازي به تصويب بودجه و سرمايه گذاري سازمان ملل، آمريكا و اتحاديه اروپا ندارد. تنها چيزي كه نياز است مسطح كردن زمين، برپا كردن چادرها، تامين امدادرساني، خدمات رساني و ساير وسايل مورد نياز تحت نظارت مسئولان اردني است. هم چنين ساكنان اشرف متعهد مي شوند كه كليه هزينه ها را بپردازند. علاوه بر آن مولدهاي برق از پادگان اشرف منتقل خواهد شد و كليه اموال غيرمنقول ساكنان نيز تحت نظارت سازمان ملل و آمريكا براي تامين هزينه هاي خروج و انتقال به كشور ثالث فروخته خواهد شد.وي در ادامه نسبت به آنچه كه طرح عراق براي انتقال اجباري كليه ساكنان اشرف و ليبرتي به صحراهاي مرزي با كشورهاي همسايه عراق به ويژه تركيه، عربستان و كويت خواند، هشدار داد.
درخواست يك نماينده عراق براي محاكمه سران گروهك تروريستي منافقين در دادگاه عالي جنايي 
يكي از نمايندگان پارلمان عراق از دستگاه قضايي اين كشور خواست تا براساس اسنادي كه اخيراً در خصوص همكاري گروهك تروريستي منافقين در سركوب انتفاضه شعبانيه 1991 شيعيان عراق به دست آمده، سران اين گروهك را در دادگاه عالي جنايي محاكمه كند. به گزارش خبرگزاري ايسنا، "عبدالحسين عبطان" از اعضاي فراكسيون پارلماني "پيمان ملي" در يك بيانيه مطبوعاتي اعلام كرد: اسنادي كه اخيرا به دست آمده قاطعانه از همكاري اين گروه تروريستي در قلع و قمع ملت عراق و همكاري با رژيم سابق در سركوب شيعيان حكايت دارد، بنابراين ضروري است اين اشخاص در همان دادگاهي كه سران رژيم سابق محاكمه شدند، محاكمه شوند. عبطان از سياستمداران عراقي خواست تا نسبت به اين موضوع با حساسيت رفتار نكنند و نسبت به زمينه‌هاي سياسي آن بي‌اعتنا باشند؛ چرا كه اين سازمان جنايتاتي راعليه ملت عراق مرتكب شده است. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور كشور)، اخيرا اسناد جديدي به دست آمده است كه بيشتر از گذشته به افشاي نقش منافقين در سركوب انتفاضه شعبانيه شيعيان عراق تأكيد دارد.