کیهان : ترس دشمن از رنگ ها.  11 اسفند 90
يه روز از لباس سبز سپاه .  يه روز از لباس خاكي بسيج. يه روز از سرخي خون شهيد . يه روز از چادر مشكي زن ها .يه روز از كيك زرد نيروگاه و جمعه هم از جوهر آبي انگشت ها...ان شاءالله
 در پاسخ تبلیغات وارونه باید گفت  به سبزی یونجه و لجنی وچمنی وعلف های هرز روییده لباس پاسداران  که .33 سال است مزاحم  مرده ایران  بوده است .
و  یا به رنگ کرم های خاکی  و اسهالی لباس بسیج  که تبدیل به ساندیس خوران و زائده های پاسداران کودتا وسرکوبگر شده اند.
یا به رنگ سرخ  و تمام  روز های خونین  33 ساله سرخ فام شده ی سراسر  کشور  چه از یک بار مصرفان جنگ خانمان بر اندازانه ایران وعراق گرفته تا خونین شدن محیط دانشگاه ها و سنگ فرش های خیابان ها و دیواره های سلول ها و اتاق های شکنجه  ها ی زندان  تا خونین کردن میز مذاکره در ر ستوران  میکونوس آلمان  و خانه مسکونی  در وین و درون خود رو در ژنو و خانه در ترکیه و پاکستان و... تا خون فواران کرده از گلو و شاهرگ  قربانی در پاریس و قتل های زنجیره ای و سلاخی کردن زوج فروهر ها در ایران به خصوص خون های سرخ ریخته شده پس از 30 خرداد 60 و تابستان 67 و بر پا کردن حمام خون  درون سیاه چال ها  از سوی حاکمان  البته این خون های جاری شده پیوند زده شد به خون های  ریخته شده سرخ مظلومان جنایت جنگی ضد بشریت 6و7 مرداد 88 و19 فروردین 90  مجاهدین اشرف که  از سوی نوری مالکی مزدور وخائن وآلت دست با توطئه ی مشترک 3 جانبه طراحی شد.
یا به کلاغ سیاه وعزادار وداغدار کردن زنان ومادران از دست دادگان عزیزان دل بندشان  چه در جنگ ضد ملی وضد میهنی که  موهبت الهی نا میده شده  یا چه  مادران سیاه پوش شده قتل عام تابستان 67 که هنوز نه می دانند گور عزیزان شان کجاست ونه می توانند به دشت خاوران بروند تا دردلی با عزیزان شان داشته باشند. یا سیاهی جامگان مادران جان باختگان پس از کودتای  22 خرداد 88 که حتی جسد فرزندان شان را هم به اینان تحویل ندادند واجازه برگزاری مراسم سوگواری  هم به  اینان داده نشد و با طرح های تبعیض آمیز زن ستیزانه حجاب بر تر چادر سیاه را  با شعار ر و سری یا توسری  بر سر زنان کردن.
یا به زردی کیکی که یک موردش را با دستور خمینی شیاد رفسنجانی  با کلت وکتاب از مک فارلین  در تابستان 65 تحویل گرفت تا کیک زرد هسته ای که سهم ملت از آن  تحریم  وخفاق وسرکوب و فقر وبیکاری وتورم وگرانی وکارتن خوابی و آلونک وحاشیه نشینی با سفره های خالی که به 80% جمعیت کشور تحمیل شده است که  نه موجب افزایش بیماری ورنجوری ولاغری وزردی رخساره ها شده است ، بلکه موجب شده است که نزدیک 8 میلیون دانش آموزان خانواده های فقیر ومحروم ترک تحصیل کنند و تبدیل به کودکان کار خیابانی شوند . بنابراین بنا بر تجربه ی 33 ساله و  برای پایان دادن به شرایط به تصویر کشیده شده، می بایست نه اینکه نمایش خیمه شب بازی فرمایشی فردا تحریم شود ، بلکه باید د ست به تجمعات اعتراضی زده شود تا مکمل نا مشروع  بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف شود وشرایط برای تغییرات دمکراتیک هموار گردد.