دوخبر  داخلی و خارجی هسته ای و تروریستی وتهدید آمیز . 2 مرداد 91
دوخبر مرتبط بهم زیراکه ادامه ی سیاست  سرکوب وتهدید وقدرت نمایی داخلی است که از سوی وزارت بد نام اطلاعات و  از موضع ضعف در دفاع از اهداف هسته ای دنبال می شود ودیگری سیاست موازی وتکمیلی صدور تروریسم وبحران وارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه وهمسایه می باشد که از سوی عوامل بیرونی همچون حزب الله لبنان وجهاد اسلامی فلسطین با نقش محور سپاه قدس دنبال می شود . البته این سیاست پشتوان تقویت برون مرزی دفاع ازا هداف پروژه ی هسته ای است . چونکه در اصل پیگیری سیاست تز در برون خانه به جای درون خانه جنگیدن با دشمن بیگانه سپاه پاسداران کودتاگر می باشد . بنابراین اکنون که بحران هسته ای تبدیل به خطر جدی شده است . چونکه  عدم توقف غنی سازی اورانیوم تحریم نفت را در پی داشته است که سبب فلج کردن اقتصاد ورشکسته و وابسته کشورشده است . به ویژه اینکه رشد تورم وگرانی لجام گسیخته همراه با فقر وبیکاری مهار ناپذیر شده است . آنگونه که افزایش قیمت مرغ تبدیل به یک معضل جدی شده است . طوریکه موازی ضریب افزایش نارضایتی سیل انتقادات همه جانبه به سوی دولت و رئیس جمهور پیرامون گرانی شروع شده است و با بازی ما نبودیم، رئیس جمهور بود .همه با جا خالی دادن مسئولیت را متوجه رئیس جمهور ودولت وعدم مدیریت می کنند . مهمتر اینکه اوضاع بشار اسد جنایتکار خونریز خیلی بحرانی ورو به سقوط شده است که هر گز نه خوشآیند  حاکمان ایران هم پیمان    نمی تواند باشد، بلکه سبب دلهره از نتایج سرنوشت شوم در انتظار بشار اسد واصابت ترکش آن به  نوری مالکی مزدور و دست نشانده نخست وزیر عراق شده است که در نهایت موجب می شود اوضاع متزلزل حاکمان ایران را خطری نماید . بنابراین آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی مأمور شده تا شوی سیاست نخ نما وتکراری بازداشت ترور دانشمند  هسته ای با متهم کردن آمریکا واسراییل و غرب  را اجرا کند. همچنین موازی یا این شو  اجرای شوی نخ نما شده ی دیگر  ی است که  نمایش قدرت وتهدید اسراییل از سوی حزب الله لبنان می باشد که در مجموع ناشی از وحشت شدید حاکمان از وضعیت آسیب پذیر بودن کنونی شان می باشد .  
وزیر اطلاعات تشریح کرد.جزئیاتی از چگونگی بازداشت تیم ترور شهید رضایی نژاد.خبرگزاری فارس: وزیر اطلاعات گفت:ترور شهید رضایی نژاد پیچیدگی خاصی داشت و برخلاف ترور‌ شهیدان شهریاری و علی‌ محمدی، ترور شهید رضایی نژاد توسط کلاشنیکف و با تیراندازی صورت گرفت تا دستگاه اطلاعاتی را منحرف کنند.
 
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات کشورمان در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید داریوش رضایی نژاد که صبح امروز یکشنبه در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد، با بیان اینکه تروریست‌ها برای انحراف افکار وزارت اطلاعات روش تروریستی متفاوتی را در قبال شهید رضایی نژاد در پیش گرفتند که پیچیدگی خاصی داشت، یادآور شد: ترور وی برخلاف ترور‌های شهید شهریاری و علی‌ محمدی توسط کلاشنیکف و با تیراندازی صورت گرفت تا دستگاه اطلاعاتی را منحرف کنند.وی افزود: با تمام این تفاسیر توانستیم که عاملین اصلی ترور را دستگیر کنیم.وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری دو مجموعه که در تربیت تروریست‌ها نقش داشتند، در ایران و خارج از کشورگفت: آنها به نوعی اقدام می‌کردند که ردی از خود باقی نگذارند اما در مواردی دچار اشتباهاتی شدند که راه برای اقدام باز شد.وی همکاری مردم را در این دستگیری‌ها یکی از عوامل اصلی موفقیت خواند و یادآور شد: مردم خود را در همه مسائل نظام دخیل می‌دانند و توانستند با چهره‌زنی به ما اطلاعات خوبی دهند.مصلحی با اشاره به سرمایه‌گذاری سنگین موساد با پشتیبانی سرویس‌های دیگر اطلاعاتی و جاسوسی یادآور شد: این سرمایه‌گذاری برای آن بود که تیم‌های تروریستی لو نروند، اما با دستگیری این عوامل تروریستی آنها به انفعال کشیده شدند.وزیر اطلاعات با اشاره به حرکت دانشجویان برای جهاد علمی در عرصه هسته‌ای، اظهار داشت: خبر داریم که سرویس‌های اطلاعاتی از این موضوع به استیصال آمده‌اند.وزیر اطلاعات ادامه داد: عصبانیت استکبار فقط هسته‌ای نیست و در تمام مقولات علمی به سراغ دانشمندانمان آمدند؛ چرا که عرصه‌هایی که زمانی در انحصار آنها بوده، اینک توسط ایران اسلامی شکسته شده است.
شیخ قاووق:اتفاقات سوریه،تجاوز بیگانه با مدیریت آمریکا و حمایت مالی اعراب است.خبرگزاری فارس: رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد که آنچه در سوریه رخ می‌دهد تجاوز خارجی با مدیریت آمریکا و حمایت مالی اعراب است.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه "الانتقاد"، شیخ "نبیل قاووق" در اظهاراتی تاکید کرد: گروه‌های مسلح و اطلاعاتی کشورهای مختلف جهان وارد جنگ علیه سوریه شدند و وقتی که تمامی طرح‌های آنها برای فروپاشی نظام سوریه شکست خورد آنگاه به خون و خونریزی روی آوردند.شیخ قاووق اظهار داشت: پول کشورهای عربی امروز با خون مردم سوریه تجارت می‌شود و آنها فروپاشی سوریه از داخل را می‌خواهند و هدف آنها نیز تغییر معادله درگیری با اسرائیل است حتی اگر در جنگ آتی سوریه ضعیف و ناتوان شود.وی افزود: تا به امروز نتایج جنگ در سوریه بر خلاف آن چیزی بوده که آمریکا و هم‌پیمانان آن در منطقه می‌خواهند و مهم‌ترین نتیجه پایداری در سوریه این است که یکه‌تازی آمریکا برای مدیریت جهان شکست خورده و ناتوانی و ضعف آمریکا در تحمیل سلطه و دیکته‌های خود به شورای امنیت برملا شد و ناتوانی و عجز  این کشور در مدیریت امور دنیا و جهان و کشورها رو شد.