فرمانده بسیج : 10 کیلو طلا، جایزه کسی که ثابت کند جنایتکارتر از آمریکا، دولت دیگری هست.



فرمانده بسیج : 10 کیلو طلا، جایزه کسی که ثابت کند جنایتکارتر از آمریکا، دولت دیگری هست.مردم ایران  خیلی سال است جواب این سئوال را می دانند. چون شک ندارند که رهبرش در جماران است . 12 آبان 91
در ادامه ادعای مبارزه با آمریکا کردن که تاریخچه بیش از 3 دهه دارد . اکنون بمناسبت فرار رسیدن سال گرد اشغال سفارت آمریکا  در تهران که در 13 آبان است.  پاسدار سردار بسیج محمد رضا نقدی عراقی مشنگ  دست به ابتکار ونو آوری  مشابه پیام های نوروزی رهبرو لی فقیه زده است . چونکه از موضع فرافکنی وگران فروشی کردن عجب گافی داده است . چون با این سئوالی که کرده بند را آب داده است. چون برای مردم ایران خیلی سال است که ثابت شده وهرروز هم بیشتر ثابت می گردد. از طرف دیگربدون آنکه بگوید این 10 کیلو طلا بعنوان جایزه از کجا قرار است تهیه وهزینه ی آن تأمین شود؟ ولی باد ست گل بی لام به خودش دادن تلاش کرده است که خودش دارای این 10کیلو طلا شود . چونکه گفته است  " ما " «ولی مشخص نکرده منظور از ما کیست ؟» به هر مورخ و پژوهشگری که ثابت کند در دنیا از دولت آمریکا دولتی جنایتکارتر است جایزه می دهیم .در ادامه یک فرجه 9 سال برای پاسخ تعیین کرده زیرا تا سال 1400 فرصت  داده است   که این مساله توسط آنها ثابت شود. عجیب اینکه برای اینکه با خرمندرندی بسیجی ومشنگی  زیرآب ادعایش را زده باشدو  برای اینکه  رهبر  را تبرئه وپرونده ی اولی نقض محکومیت مستمر حقوق بشر رژیم بانکدار تروریست جهانی ایران راسفید کرده باشد مدعی شده است که ما هر چه تحقیق کردیم در این زمینه به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم.
 در مراسم یوم الله 13 آبان اعلام کرد: ایران به محققی که ثابت کند جنایتکارتر از آمریکا، دولت دیگری وجود دارد، 10 کیلو جایزه می دهد.به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» (بسیج)، سردار نقدی در مراسم یوم الله 13 آبان که صبح امروز در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، با اشاره به جنایات دولت آمریکا طی سال‌های گذشته گفت: ما به هر مورخ و پژوهشگری که ثابت کند در دنیا از دولت آمریکا دولتی جنایتکارتر است جایزه می دهیم .وی در ادامه از اهدای ده کیلوگرم طلا به محقق و مورخی که بتواند چنین مسئله‌ای را ثابت کند، خبر داد و گفت: تا سال 1400 فرصت وجود دارد که این مساله توسط آنها ثابت شود.رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: ما هر چه تحقیق کردیم در این زمینه به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم.