خلوت سردار نقدی مشنگ با همرزمان شهیدش



خلوت سردار نقدی مشنگ  با همرزمان شهیدش خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با همرزمان شهیدش خلوت کرد.
 گزارشگر مشنگ و خل تر از سردار بسیجی محمدرضا نقدی عراقی آنقدر شوت  وپرت است که متوجه نشده چگونه به جای زیر ابرو بر داشتن چشم کور کرده است؟ زیرا معجون طنزی که   به مناسبت هفته بسیج  برای تبلیغات گزارش داده است سراسر تناقض آمیزمی باشد . برای اینکه اگر چنانچه بسیجی مشنگ سر زده به بهشت زهرا رفته است تا با همرزمان کشته شده اش خلوت کند . پس گزارشگر سر خر مزاحم خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس در آنجا برای چیست  چه می کرده  که هم عکس گرفته هم گزارش تبلیغاتی تهیه کرده است؟ مهمتر اینکه مگرا مکان دارد که این بسیجی مشنگ بدون محافظ  تردد کند که ادعای حضور سر زده ی وی در بهشت زهرا برای مرده خوری گزارش شده است؟
 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا نقدی در آستانه هفته بسیج به طور سرزده در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حضور یافت و با همرزمان شهیدش خلوت کرد.رئیس سازمان بسیج مستضعفین که برای زیارت قبور مطهر شهدا به گلزار شهدای بهشت زهرا (س) آمده بود با حضور بر سر مزار شهیدان مصطفی چمران، حسن طهرانی مقدم، عباس مقدم و دیگر شهدای والامقام دقایقی با دوستان و همرزمان قدیم خود بود.نقدی همچنین در مراسم خاطره‌گویی که در جوار مزار شهید چمران برگزار می‌شد، حضور یافت.رئیس سازمان بسیج مستضعفین پس از اطلاع از تشییع پیکر مطهر یک مادر شهید در گلزار شهدا در این مراسم نیز شرکت کرد.