دوخبری که مرتبط بهم هستند.



دوخبری که  مرتبط بهم هستند.  13 آبان 91
دوخبری که  مرتبط بهم هستند . زیرا که ارتباط به خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران  فارس دارد و شامل بازدید از غرفه ی این خبر گزاری دروغ پرداز در برگزاری نوزدهمین نمایش کمدی وتشریفاتی مطبوعاتی می شود . یک مورد شامل پاسدار پاسدار  محمد حسین صفار هرندی می شود که مشاور مطبوعاتی رئیس گزمگان پاسداران محمد علی جعفری است و وزیر اخراجی  فرهنگ سانسور وتفتیش عقاید ارشاد  دولت نهم می باشد . دیگر ی بازدیدبیش از 100  اعضای بازار مکاره می باشد که شامل پاسداران واطلاعاتی وامنیتی و بسیجیان ذوب شدگان در ولایت و حامیان پاسداران کودتاگر  در بازار مکاره می شود  که 3 چهره های مشهور شان یکی  پاسدار علی لاریجانی رئیس بازار مکاره است . دیگر  غلام علی حداد عادل است که  فامیل و هم منقلی رهبر ورئیس کمیسیون فرهنگی بازار مکاره می باشد . همچنین  علاءالدین بروجردی عراقی است که رئیس کمیسیون امنیت وسیاست خارجی بازار مکاره است. البته وی به اتفاق دو آقازاده اش جزو متهمان اختلاس گران 3 هزار میلیارد تومان بانکی بودند . اما بدلیل اینکه  وابسته به باندهای مافیایی  حامیان رهبر است بنابراین نه  مصون از پیگیری دستگاه فاسد قضاییه شد، بلکه صلاحیت وی از سوی شورای نگهبان آلت دست رهبر تأیید گردید .
دقایقی قبل. صفار هرندی از غرفه خبرگزاری فارس دیدن کرد.خبرگزاری فارس: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، دقایقی قبل با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه فارس بازدید کرد.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدحسین صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی قبل با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه خبرگزاری فارس بازدید کرد.وی هم‌اکنون در غرفه خبرگزاری فارس حضور دارد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها.بازدید بیش از 100 نماینده مجلس از غرفه خبرگزاری فارس.خبرگزاری فارس: ششمین روز از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی پایان می‌یابد که تاکنون بیش از 100 نماینده مجلس از غرفه خبرگزاری فارس بازدید کرده‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ششمین روز از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی به پایان می‌رسد که تاکنون بیش از 100 نماینده مجلس از غرفه این خبرگزاری بازدید کرده‌اند.علی لاریجانی، حداد عادل و علاءالدین بروجردی از جمله چهره‌های شاخص مجلس شورای اسلامی هستند که با حضور در غرفه خبرگزاری فارس به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.