برادران لاریجانی ها


برادران لاریجانی ها . 18 آبان -91
حکم پلمپ اتحادیه سراسری کانونهای وکلا صادر شد.
 وقتی 34 سال سنگ بسته وسگان هار رهاشده باشند .می بایست که  وکلا در بند و زندان ودر حال اعتصاب  باشند تا ترکتازی برای همچون محمد جواد لاریجانی  هموار گردد . در صورتی که دارای پرونده گشوده شده ی زمین خواری  می باشد . همچنین هم معاون  ومشاور حقوق قضایی  بین الملل دستگاه فاسد قضاییه است که رئیس انتصابی آن اخوی اش آخوند محمد صادق لاریجانی است که مهره آلت دست رهبر می باشد .  البته محمد جواد در دوران تبلیغات ریاست جمهوری  دوم خرداد  76  به  انگلیس برای جلب حمایت ازنامزدی آخوند علی اکبر نوری مقابل محمد خاتمی سفر کرد   و بازگشت  گفته بود تز معروف خود را ارائه داد که  در قعر دوزخ هم می توان با دشمن مذاکره کرد.  اکنو نپس از دوباره رئیس جمهور شدن  اوباما و  با سیاست یک بام و دو هوا  و شکر سرخ خوری کردن اضافی این  تز را تکرار ونشخوار کرده است  . اما اخوی  دیگر  پاسدار علی لاریجانی است که رئیس د کوری بازار مکاره می باشد. وی نیز با الگو بر داری از تز  اخوی پیام مشابه داده است . البنه  پاسدار علی لاریجانی  بدون آنکه بگوید که چرا به پیشنهاد مذاکره با آمریکا از سوی رئیس جمهور در  بازار مکاره مخالفت شدید کرد و تأکید نمود مذاکره با آمریکا فقط جزو اختیارات رهبر است . اما  حال مقابل تکرار تز  با دشمن در قعر دوزخ  می توان مذاکره کرد اخوی با سیاست یک بام و دو هوا سکوت کرده است . بهر حال چرا در اوضاع چنین خرت وخر ویکه تازی برادران لاریجانی  ها  دستگاه فاسد قضاییه با رئیس ا نصابی حکم پلمب اتحادیه سراسری کانون های ووکلا را صادر نکند؟
مهر : روز گذشته یک مقام قضایی حکم پلمپ اتحادیه سراسری کانونهای وکلا را به دلیل فعالیت غیر قانونی صادر کرد.به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته یک مقام قضایی در دادسرای تهران حکم پلمپ اتحادیه سراسری کانونهای وکلا را به دلیل فعالیت غیر قانونی صادر کرد. قرار بود این حکم صبح امروز اجرا شود ولی پلیس هنوز اقدامی برای اجرای حکم انجام نداده است.در متن حکم قضایی آمده است: نظر به بررسیهای صورت گرفته در مراجع ذیصلاح وزارت کشور، اداره ثبت شرکتهای تهران، سازمان امور مالیاتی تهران و با توجه به قوانین دادرسی و قانون تشدید مجازات اختلاس و ارتشاء و کلاهبرداری پس از صورت جلسه از اثباب و اثاثیه داخل دفتر مرکزی نسبت به ادامه فعالیت اتحادیه سراسری کانونهای وکلا جلوگیری انجام شود.اواخر سال گذشته آزمون وکالت توسط کانون وکلای مرکز برگزار شد که با اما و اگرهایی همراه بود به طوریکه برخی  داوطلبان در مقابل ساختمان کانون بارها تجمع کردند. معترضان مدعی  بودند که مطابق ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت مصوب 1376، کانونهای وکلای دادگستری سراسر کشور مکلفند حداقل در سال یک مرتبه آزمون جذب کارآموزان وکالت برگزار کنند که تا پیش از تصویب این قانون، کانونهای وکلا تکلیفی بر جذب کارآموز نداشتند و به صلاحدید خود، اقدام به جذب کارآموز می کردند.این در حالی است که یین نامه لایحه قانون استقلال کانون وکلای دادگستری آمده است  "هر ساله پروانه  کارآموزی وکالت به تعداد لازم داده می‌شود و به علاوه به نسبت 10 درصد وکلای پایه دار هر کانون پروانه کار آموزی داده می شود". اما در این میان کانونهای وکلا به درستی این ماده قانونی را اجرا نکرده و مدعی بودند که این ماده بعد از تصویب قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت در سال 76 نسخ شده است.
 جواد لاریجانی: اگر منافع نظام ایجاد کند در قعر جهنم هم با همه مذاکره می‌کنیم/ مذاکره با آمریکا تابو نیست
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اگر منافع نظام ایجاد کند با آمریکا و حتی در قعر جهنم هم با همه مذاکره می کنیم.به گزارش مهر، محمد جواد لاریجانی امروز در چهل و چهارمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاهها که هم اکنون در دهکده ساحلی بندرانزلی در حال برگزاری است با بیان اینکه بصیرت در دانشگاهها به شدت مورد نیاز است به بصیرت سیاسی به عنوان یک نکته کلیدی برای جامعه علمی کشور اشاره کرد و گفت: منظورم از بصیرت چسباندن پوستر انتخابات ریاست جمهوری بر در و دیوار نیست. وقتی سایر کشورها فرزندانمان را به عنوان یک نخبه جذب می کنند دل آدم خون می شود، ما مخالف تحصیل فرزندانمان در خارج از کشورمان نیستیم.به گفته لاریجانی بصیر کردن دانشجو یعنی مصلح کردن به تشخیص توانمندی اینکه در کجا قرار دارد.لاریجانی همچنین ضمن اشاره به مذاکره ایران و آمریکا افزود: مذاکره با آمریکا تابو نیست که ممنوع باشد. اوایل انقلاب عده ای از دوستان اصلاح طلب که سوپررادیکالیسم بوده اند، مذاکره با آمریکا را تابو می دانستند اما انگار روح القدوس در آنان نازل شد و تبدیل به یک سوپرلیبرالیسم شدند.وی گفت: زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی، نقشه تعامل با آمریکا چیده شد ناگهان آقای مهاجرانی در مقاله ای نوشت که مذاکرات آمریکا کار خوبی است اما باید اعتراف کنیم که حریف آمریکا نمی شویم.لاریجانی ادامه داد: اگر منافع نظام ایجاد کند با آمریکا و حتی در قعر جهنم هم با همه مذاکره می کنیم.وی با بیان اینکه یکی از سیاسیونی است که از 33 سال گذشته تاکنون درباره مذاکره با آمریکا سخن گفته، اظهار داشت: البته استراتژی تعامل با دشمن را هم باید داشته باشیم