3 خبر تصادف ومرگ ومیر ودلیل آن


3 خبر تصادف ومرگ ومیر ودلیل آن ! 3 فروردین -3
 گزارش دو مورد 18 کشته ‌و زخمی‌ در واژگونی ‌اتوبوس در استان اصفهان و6 کشته در تصادف محور محلات - خمین که در باغ یا هدیه نوروزی جاده های مرگ آفرین جاده های مرگ آفرین به خانواده های داغدار وعزادار است . از سوی دیگر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور   پیش بینی  کرده است که  بار ترافیک تا پایان روز سوم فروردین به سمت شمال کشور و مشهد مقدس ادامه داشته باشد  همچنین به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، طی 24 ساعت گذشته واژگونی مهمترین علت تصادفات بوده که عامل اصلی آن نیز خستگی و خواب آلودگی است. یعنی اینکه مقصر نه وزیر و پلیس راه وجاده های باریک و پر ترافیک نیست ، بلکه رانندگاه خود روها هستند.
رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن 2 و مصدومیت 16 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس در استان اصفهان خبر داد.سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس گفت: ساعت 4:55 بامداد امروز  در ورودی شهر اصفهان روی پل شریعتی بر اثر واژگونی یک‌دستگاه اتوبوس ولوو 2 نفر جان خود را از دست دادند و 16 نفر مجروح شدند.وی در ادامه گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه  از جانب راننده اتوبوس ولوو اعلام شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: ترافیک در محورهای هراز و چالوس نیمه سنگین است.سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هم اکنون بار ترافیکی در محورهای چالوس از ابتدای میدان امیرکبیر کرج تا تونل پنج نیمه سنگین گزارش شده و با توجه به حجم تردد خودروها به نظر می رسد این وضعیت تا ساعاتی دیگر ادامه یابد. همچنین محور هراز از امامزاده هاشم دارای بار سنگین تردد است.وی ادامه داد: محور قزوین - رشت نیز از منجیل تا رودبار دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است. پیش بینی می شود این بار ترافیکی تا پایان روز سوم فروردین به سمت شمال کشور و مشهد مقدس ادامه داشته باشد.به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، طی 24 ساعت گذشته واژگونی مهمترین علت تصادفات بوده که عامل اصلی آن نیز خستگی و خواب آلودگی است.