تصاویر مادر و دختر چاوز در آغوش احمدی نژاد ومرگ یک کارتن خواب درمشهد

تصاویر واقعی مادر و عمو و تصویر فتوشاپی دختر چاوز در آغوش احمدی نژاد ومرگ یک کارتن خواب در مشهد ناشی از سرما . 19 اسفند-91
چرا برخی بندگان جزو  بندگان  اَ ه اَ ه   و برخی جزو   بندگان  اَخ َ اَخ خدا هستد؟!
رعایت حقوق بشر ونوع دوستی بسیار صفت با ارزش و جزو خصایل مثبت انسانی می باشد . بشرط اینکه نه تبعیض وجود داشته باشد  ونه جنبه ظاهری وتبلیغاتی. چون  گفته می شود :
بنی آدم اعضای یکدیگرند   که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی بدر آورد روز گار   دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت  دیگران  بی غمی ، نشاید که نامت نهند آدمی
از سوی دیگر گفته می شود چراغی که به خانه رواست بر مسجد حرام است . بنابراین  وقتی احمدی نژاد در سوگ  برادر بسیجی واقعی اش هوگو چاوز نامه تسلیت  ستایش انگیز با آب و تاب  تهیه و ارسال می کند و تأکید می نماید که وی جزو صالحانی  است که با عیسی مسیح و امام زمان باز  خواهد گشت. خوب اگر واقعاً جزو باور وی می باشد باید گفت نکوست. به ویژه اینکه  برای اینکه به جانشین چاوز واعضای خانواده اش وملت ونزوئلا تسلیت گفته وابراز همدردی نموده با شد همراه با رحیم مشایی سفر  به ونزوئلا کرد تا در مراسم تشییع چاوز حضور داشته باشد وبر تابوت وی بوسه زند .سپس مادرش را در آغوش بکشد  تا سرش را بر شانه ی امن وی گذارد . البته یک  صحنه با دختر چاوز نیز تکرارشده است که باید فتوشاپی باشد واز سوی رقبای احمدی نژاد تهیه شده باشد تا بهانه فشار بر روی وی و رحیم مشایی مضاعف شود. یا اینکه از سوی حامیان احمدی نژاد باشد تا بگویند تصاویر دیگر هم غیر واقعی است.  بهرحال موازی این صحنه ها  گزارش شده است که یک زن 35 ساله کارتن خواب بدلیل سرما  در مشهد جان سپرد. البتهجسد  یک مرد 35 ساله معتاد دیگر هم در همین روزدر کال مشهد یافت شد . حال سئوال است که ریشه ی پدیده ی شوم کارتن خوابی چیست؟ چه فرقی میان این هموطن محروم کارتن خواب در تهران با مادر وعموی  چاوز  در کاراکاس  می باشد  که برای تسلی خاطرشان و همدردی  کردن  اینان را  آغوش کشید تا سر بر  شانه ی احمدی نژاد بعنوان جای امن بگذارند . حال گذشته از اینکه این اقدام وی از نظر دین فروشان عوامفریب پیرو وحامی ولی فقیه چیست؟ چون علی مطهری با این اقدام احمدی نژاد انتقاد کرده است. در صورتی که جسد زن نگون بخت کارتن خواب 35 ساله در مشهد  مشخص نیست چگونه بر داشته و کجا بی نام ونشان دفن شده است؟  همینطور سئوال است چرا باید برای بعضی از آدم ها  برخی بندگان جزو  بندگان  اَ ه ،  اَ ه   و برخی جزو   بندگان  اَخ ، اَخ  ِ خدا باشند؟!
  این توضیح ضروریست که باید گفت تصویر احمدی نژاد با دختر چاوز فتوشاپی می باشد چون لباس احمدی نژاد نه با کتو مشکی و شبیه لباس دیگرش نیست که با  مادر و عموی چاوز می باشد. 
 
احمدی نژاد ودختر چاوز. این تصویر واقعی نیست چون فتو شاپی است
  

مرگ کارتن خواب بر اثر سرما
خراسان: زن جواني در باغ معروف به باغ آلو جان سپرد. به گزارش خراسان، بررسي هاي قاضي ويژه قتل عمد درباره چگونگي مرگ اين زن مجهول الهويه که ۳۰ تا ۳۵ سال داشت مشخص کرد که او کارتن خواب بوده و بر اثر سرما جان خود را از دست داده است. جسد اين زن براي انجام معاينات به پزشکي قانوني مشهد حمل شد.

مرگ يک معتاد در کال
خراسان: جسد مرد ۳۵ ساله اي که به مواد مخدر اعتياد داشت در کال اسماعيل آباد مشهد کشف شد. به گزارش خراسان، با حضور مأموران کلانتري خواجه ربيع در محل کشف جسد، مشخص شد که هيچ گونه آثار ضرب و جرح ناشي از جنايت روي جسد وجود ندارد و اين فرد بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان باخته است در عين حال جسد وي به دستور قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) به پزشکي قانوني مشهد انتقال يافت.