دوخبر کشف مواد آتش زا در مراغه و نیشابور


دوخبر  کشف مواد آتش زا در مراغه و نیشابور . 12 اسفند -91 
فضا سازی علیه ی برپایی مراسم جشن 4 شنبه سوری  شدت گرفته است . برای اینکه بدلیل آشفته بازار و بحرانی بودن  اوضاع رژیم ضد بشری  و جو نا رضایتی رو به رشد مردم شاکی و خشمگین که  نا شی از تورم وگرانی و سرکوب وسانسور است .پیش بینی می شود که 4 شنبه سوری  امسال  بدلیل آشکار شدن  تضاد و اختلاف بالایی ها  این مراسم در پیش روی باید پر شور تر از سال های قبل  برگزار شود .بهمین دلیل است که برای پیش گیری دست به  جنگ روانی تبلیغاتی ناشی از وحشت زود رس زده شده است . زیرا که دستگاه فاسد قضاییه دست به صدور اعدام های گسترده درون سیاه چال ها وبطور علنی در ملاء عام در شهرهای گوناگون زده است . موازی آن نیروی انتظامی با بهانه  مبارزه با اراذل اوباش و افراد شرور طرح های ضربتی ضرب و شتم همراه با  دستگیری و تحقیر و تمسخر کردن جوانان ناراضی را دنبال می کند .مترادف این دو اقدام در راستای تقویت سانسور نهادینه شده  بازداشت زنجیره ای روزنامه وحبرنگاران با اتهامات جاسوس های  نفوذی دشمن بیگانه  بطور فله ای  پیگیری می شود .زیرا هدف  شدت بخشیدن سیاست رعب و وحشت برای کنترل فضای انفجاری جامعه  ومانع از برگزاری مراسم پر شور مجشن ملی 4 شنبه سوری می با شد. بهرحال دو خبر کشف مواد آتش زا وبر خوردبا فروشندگانش در مراغه و نیشابور گزارش شده است.
برخورد با فروشندگان مواد آتش زا
مراغه- خبرنگار كيهان: فرمانده انتظامي مراغه از كشف 31 هزار و 736 عدد انواع مواد آتش زا در اين شهرستان در طي 24 ساعت اخير خبر داد و افزود: ماموران يگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، پس از شناسايي محل فعاليت يك نفر توزيع كننده مواد آتش زا، در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند.
كشف مواد آتش زا
نيشابور- خبرنگار كيهان: در پي گزارش هاي مردمي مبني بر فروش و توزيع مواد محترقه توسط يك واحد صنفي در نيشابور، در بازرسي به عمل آمده از اين واحد 4 هزار و 676 عدد انواع مواد محترفه كشف و ضبط شد.