جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان به انتخابات با یک نامزد


خبرگزاری  دروغ پرداز فارس محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان به انتخابات با یک نامزد/ روحانیت فصل‌الخطاب ائتلاف بزرگ است. 18 اسفند -91
اینهمه سگ و دعوا و جنگ وگریز  وموش وگربه بازی و پرسه زنی کردن و تبلیغات گسترده ضد ونقیض بر پا  نمودن فقط بدلیل این است که 34 سال است دین ابزار قدرت و وسیله سرکوب وسانسور و غارتگری وتوجیه کننده ی جنایات واعدام ها وجنگ افروزی شده است و نگران از فاش وبی اعتبار وضدخودش شدن است .زیرا ولی فقیه شده نماینده خدا که نه به هیچ مرجعی پاسخگوی نیست بلکه ماورای قانون اقدام می کند وبا قانون شکنی کردن بطور دربست زیرآب قانون  اساسی را زده  و بی اعتبار  ش کرده که کاربردی ندارد. برای  همین هر بقال وشقال و طلبه وآخوند و پاسداری مفسر دین شده و آنگونه که خود می خواهد وبه نفع خود وباندش می باشد زیر چتر امنیتی آویزان شدن به ولی فقیه   تفسیر می کند وفتوا صادر می نمایند. برای  همین  حبیبی رئیس باند غارتگران انگلیسی مؤتلفه به براز جان ودشتستان  سفر کرده است تا بگوید ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است  و  افزوده باید با وحدت و همدلی پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم. چون وی از هدایت، بصیرت و ولایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت  کنونی نظام است که چون همگان می دانند اوضاع چگونه می باشد نیاز به توضیح در این مورد می باشد . بنابراین جای تعجب  ندارد که حامیان سینه چاکان رئیس جمهور  خیلی آسان این حمایت را فراموش  کرده تا ادعا شود  باید به ماهیت جریان انحرافی پرداخت. چون  این جریان در رقابت با ولی فقیه  می گوید ما ارتباط با امام زمان  داریم و حال که امام زمان داریم چه نیازی به ولی فقیه است؟  بلی همه دعوا بر سرهمین ولایت فقیه یا خیمه شکسته نظام است که تلاش می شود خیمه  ی در حال فرو ریزی بر سرش آوار نشود.پس توصیه شده است جریان انحرافی با یک نامزد وارد نمایش خیمه شب بازی انتخابات می‌شود. رقیب مغلوب مدعی اصلاح‌طلب نیز تلاش دارند با یک نامزد وارد شوند. بنابراین رئیس  باند مافیایی  غارتگر مؤتلفه اذعان کرده  در جریان اصولگرایان تعدد نامزدها وجود دارد که انتظار داریم با ائتلاف بزرگ به وحدت برسیم. در ائتلاف بزرگ اگر یک فصل‌الخطاب باشد و آن روحانیت است و وقتی پای روحانیت در میان باشد مانند انتخابات نهم آرای بیشتری کسب می‌شود. البته بطور عمد آدرس وارونه داده است .چون از یاد نرفته است در نمایش اولین انتخابات ریاست جمهوری که نامزد مشتر حوزه علمیه وحزب جمهوری چماقداران اسلامی چون  جلالا لدین فارسی بدلیل غیر ایرانی بودن حذف شد وحسن   حبیبی جایش را گرفت با حمایت حزب بوده بطور مشترک 660 هزار رأی آورد .حال که جای خود دارد که ولی فقیه و آخوندهای حکومتی چقدر مورد تنفر و خشم مردم هستند؟ 
هدایت، بصیرت و ولایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت نظام است.به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدنبی حبیبی پنج‌شنبه‌شب در جمع مردم برازجان در محل مسجد فاطمه زهرا(س) با اشاره به لزوم داشتن بصیرت اظهار داشت: هدایت، بصیرت و ولایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت نظام است.وی با بیان برخی وقایع تاریخی افزود: پسر مقداد مقابل امام علی(ع) شمشیر کشید و کشته شد و زهیر بعد از اینکه 25 سال در دین دیگر بود در رکاب امام علی (ع) شمشیر می‌زند و به شهادت می‌رسد.دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: حر بن ریاحی که آب را بر یاران امام حسین(ع) بسته بود توبه می‌کند و چکمه‌هایش را بر گردن می‌گیرد و در رکاب امام حسین(ع) به شهادت می‌رسد و تاریخ اسلام پر از این گونه وقایع و رویدادهاست که باید از آنها درس بگیریم.حبیبی تصریح کرد: ما در ابتدای انقلاب شعار " خدا قرآن خمینی" سر می‌دادیم و عوامل طاغوت شعار " خدا قرآن محمد(ص)" سر دادند و عاقبت نیز مردم بابصیرت در برابر طاغوت به پیروزی رسیدند و شیطنت‌های طاغوتیان خنثی شد.وی به تشریح ماهیت جریان انحرافی پرداخت و گفت: بعد از ادعای ارتباط با امام زمان(عج) که توسط این گروه مطرح شد؛ در مرحله بعد منحرفین می‌گویند حالا که امام زمان(عج) داریم چه نیازی به ولی فقیه است.دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است افزود: باید با وحدت و همدلی پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم.حبیبی بیان داشت: منحرفان مکتب ایرانی را در مقابل مکتب اسلام معرفی کردند و ماهیت این گروه روشن است.دبیر کل حزب موتلفه با بیان اینکه جریان انحرافی با یک نامزد وارد انتخابات می‌شود ابراز داشت: اصلاح‌طلبان نیز تلاش دارند با یک نامزد وارد شوند. جریان انحرافی با یک نامزد وارد انتخابات می‌شود ابراز داشت: اصلاح‌طلبان نیز تلاش دارند با یک نامزد وارد شوند.حبیبی افزود: در جریان اصولگرایان تعدد نامزدها وجود دارد که انتظار داریم با ائتلاف بزرگ به وحدت برسیم.این مسئول خاطرنشان کرد: در ائتلاف بزرگ اگر یک فصل‌الخطاب باشد آن روحانیت است و وقتی پای روحانیت در میان باشد مانند انتخابات نهم آرای بیشتری کسب می‌شود.وی با اشاره به نحوه شکل‌گیری فتنه 88 نیز اظهار داشت: فتنه 88 از شش ماه قبل از انتخابات توسط بیگانگان کلید زده شد و ابطحی در زندان اعلام کرد که تقلب در انتخابات کلید رمز ما بوده است.حبیبی افزود: تشکیل کمیته صیانت از آرا در داخل کشور در واقع برای القای تقلب در انتخابات بود و موجبات به وجود آمدن فتنه را فراهم کرد.وی در ادامه خواستار حرکت در مسیر ولایت فقیه و حفظ وحدت و همدلی دلسوزان انقلاب شد.