تصاویر بوسه احمدی‌نژاد بر تابوت چاوز وبغل کردن مادر چاوز

تصاویر بوسه احمدی‌نژاد بر تابوت چاوز وبغل کردن مادر چاوز . 19 اسفند -91
"  زاهدان کاین جلوه بر محراب ومنبر می کنند  . چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند"  
در شیوه بازجویی های زندان های رژیم قرون وسطایی ایران مرسوم است که بازجو ها با شیوه هویج و چماق از همه ترفندهای تهدید و فشار وتوهین وشکنجه های روحی وروانی وجسمی علیه متهمان استفاده می کنند تا هر چه بیشتر بهانه یا مدرک علیه  اشان  داشته باشند تا براین اساس  برای شان پرونده سازی شود. سپس کیفرخواست تنظیم شود  تا در نهایت حکم محکومیت صادر گردد .  حال بماند  اگر چنانچه  زندانی هرچه  مقاوم تر باشد فشار هم بیشتر خواهد بود.اکنون رقبای احمدی نژاد از چنین تجربه ی آزمون شده 34 ساله علیه رئیس جمهور و اطرافیان وی که متهم به جریان انحرافی شده اند استفاده می کنند . البته چون احمدی نژاد بازداشت و زندانی نشده از فشار و یا شکنجه ی جسمی معاف است.اما داستان  از روزی شروع شد که رحیم مشایی پیام دوستی برای مردم اسراییل داد .سپس گفت باید مکتب ایرانیت به جای مکتب اسلامیت باشد. پس از آن رحیم مشایی زیر ذره بین منتقدانش  رفت .ولی  چون احمدی نژاد بشدت از رحیم مشایی حمایت کرده است برای اینکه  گفته می شود که احمدی نژاد تصمیم دارد وی را رئیس جمهور وجانشین خود نماید . برای همین  از آن روز تا حال  فاصله وجدایی  ها میان رهبر و رئیس جمهور بیشتر شده  است . طوریکه  تبدیل به رو در رویی آشکار میان این دو نفر شده است . زیرا که این اختلاف و رو در رویی مرتبط به رقابت  انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم وقبضه کردن آن می باشد . از این منظر است که هر روز پرونده ی اختلاس جدیدی علیه ی یاران و حامیان رئیس جمهور از سوی دستگاه فاسد قضاییه گشوده می شود . موازی آن لوایح ومصوبات دولت را مجلس یا بازار مکاره غیر قانونی اعلام می کند چون هدف تبرئه کردن رهبر و سایر نهاد ها و مقصر جلوه دادن بحران اقتصادی و رشد تورم و گرانی وفقر وبیکاری ها با عنوان  عدم مدیریت یا نا کارآمدی دولت است .  بعلاوه  پیام تسلیت احمدی نژاد بمناسبت در گذشت هوگو چاوز  خبر آنتنی روز شد و سیل اتهامات وانتقادات بسوی وی سرازیرگردید .اکنون که برای مراسم  تحریم چاوز  با مشایی به کاراکاس سفر کرده است بوسیدن  تابوت چاوز از سوی وی  تبدیل به سوژه یا بهانه ی دیگری شده است . البته صحنه ی بغل کردن مادر چاوز برای همدردی سانسور شده است . در صورتی که این صحنه بسیار مسأله بر انگیز است  چون تداعی کننده این شعر حافظ است :  "  زاهدان کاین جلوه بر محراب ومنبر می کنند  . چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند"  به خصوص اینکه چند سال پیش که بمناسبت  روز معلم  یا روز  زن احمدی نژاد دست معلم مسن زن خود را بوسید با وجود اینکه بشدت از سوی رهبر واصول گرایان وپاسداران حمایت می شد ولی این اقدام وی کلی سر وصدای همراه با انتقاد براه انداخت. از طرف دیگر قبل از آن موضوع دست دادن خاتمی با یک زن در سفر به  واتیکان  کلی فضا سازی انتقادی علیه اش برپاا شد  . بنابراین مشخص است اکنون که احمدی نژاد چاوز سوسیالیست را در ردیف  عیسی وامام زمان قرار داده  که روزی باز می گردد و دست مادرش را بوسید ه وبغلش کرده است. نوعی  آب بر توی لانه های مورچگان حوزوی حامی رهبر ریخته است تا وااسلاما گویان چوب تکفیرش زنند. ولی چون اوضاع رژیم فاشیستی مذهبی بیش از حد بحرانی است . به خصوص بحران هسته ای و تحریم ها مکمل  انزوای منطقه ای وجهانی شده  است که  مترادف موج نارضایتی  ها که با افزایش دار زدن ها مهار شده است موجب آشکار شدن عدم مشروعیت رژیم ضد بشری و رهبرش خامنه ای شده است . لذان هرگونه واکنش خامنه ای علیه ی احمدی نژاد تبدیل به داستان تف و تاق و ریش خواهد شد 
او در هنگام نشستن در صندلی اش، اشک های خود را با شال مشکی اش پاک کرد.رئیس جمهور ایران بارها در هنگام مراسم نیز اشک های خود را پاک کرد. احمدی نژاد در ردیف نخست حاضران در مراسم رسمی تشییع جنازه چاوز و در کنار لوکاشینکو و رائول کاسترو (رهبر کوبا) در کلیسا نشسته بود. 
او در هنگام نشستن در صندلی اش، اشک های خود را با شال مشکی اش پاک کرد.رئیس جمهور ایران بارها در هنگام مراسم نیز اشک های خود را پاک کرد. احمدی نژاد در ردیف نخست حاضران در مراسم رسمی تشییع جنازه چاوز و در کنار لوکاشینکو و رائول کاسترو (رهبر کوبا) در کلیسا نشسته بود.