عیب (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 19 اسفند -92
عیب (گفت و شنود)
گفتم :  سربازجوی بی  ترمز ودنده ، چرابرای  منتقدان شده نماینده؟
آیا نمی داند این زنگی مست؟ بازار مکاره هست آلت دست
گفت : از موضع حوزوی- دیالتیک ، میگه رفته نزد مکانیک
گفته داداش کن  یه نگاه ، چه عیبی داره  خود رو، میکنه اشتباه؟
دایم میخوره به جدول ودر ودیوار، می ترسم بمونم زیر آوار
 گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای در یک حرکت مشترک و هماهنگ تیتر زده‌اند که نمایندگان مجلس تاکنون 1213 تذکر به دولت و اعضای کابینه داده‌اند.
گفتم: خب! که چی؟!
گفت: منظورشان این است که مجلس با دولت همکاری نمی‌کند!
گفتم: معنی دیگر 1213 تذکر آن است که دولت طی چند ماه اخیر 1213 تخلف و حرکت غیرقانونی داشته است.
گفت: چه عرض کنم؟! شیپور را از سر گشادش دمیده‌اند.
گفتم: یارو به مکانیک گفت؛ داداش، قربون دستت! یک نگاه به این ماشین بنداز! ببین چه عیبی داره که مدام به در و دیوار و جدول میخوره؟!
گفت : سرباز جو ی معرکه گیر ، پاچه گرفته ، داده گیر
 پیش مقدمه کرده تعبیر ،  تا بشه مکمل  تفسیر
گفتم : سربازجوی مکار ، برای چه کرده اینکار؟
گفت : آخه مطبوعات رقیب ، کرده است تعقیب
تا بگه چرا زدن تیتر خبر؟ محورش رفته اند منبر
انتقاد کردن به  بازار مکاره ، پر مدعاست وهیچکاره
 پیگیری نمیکنه  مطالبات ملت،   اما گیر میده به دولت
 دادن بیش از  1000تذکر ، تا دولت غرق کنن در کر
پس سرباز جو شده شاکی ،برپا کرده  گرد و خاکی
 چون این بازجوی اوین ، به  اینان  کرده توهین
حتماً دولت داشته اشکال ، که ازش شده سئوال
چرا شما نمی کشین خجالت؟ از موضع خواری وذلت
جسور شدین و شجاع ، از دولت  می کنین  دفاع
گفتم :  سربازجوی بی  ترمز ودنده ، چرابرای  منتقدان شده نماینده؟
آیا نمی داند این زنگی مست؟ بازار مکاره هست آلت دست
گفت : از موضع حوزوی- دیالتیک ، میگه رفته نزد مکانیک
گفته داداش کن  یه نگاه ، چه عیبی داره  خود رو، میکنه اشتباه؟
دایم میخوره به جدول ودر ودیوار، می ترسم بمونم زیر آوار