سه اولویت مهم ضرورت اقتصاد مقاومتی

مدعی سابق اصلاح طلب و عضو کمیسیون اقتصادی  بازار مکاره  در گفت‌وگو با  خبر گزاری پاسداران فارس سه اولویت مهم  ضرورت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید، اشتغال و صادرات  باید در سال  93 مورد توجه باشد. 5 فروردین -93

 
 برخلاف ادعای پوچ و وارونه که بازار مکاره در رأس همه امور است یک نهاد نمایشی- فرمایشی آلت دست خامنه ای است تا هرزمان که نیازباشد بعنوان اهرم چماق علیه ی نهادد یگر یا منتقدان مورد استفاده و اقع  شود .برای همین تا پیام نوروزی اقتصاد مقاومتی- جهادی- بسیجی – فرهنگی خامنه ای در جوار حرم امام رضا داده شد . از سوی  بازار مکاره لبیک گفته شد .چون هدف فشار برروی دولت وکار شکنی درروند توافق هسته ای است . برای همین یک دگرد یس شده سابق مدعی اصلاح طلب که در دولت احمدی نژاد پست داشت . اکنون در خصوص الزامات اقتصادی دولت در سال 93 گفته است الزام اقتصادی دولت در سال 93 باید  بکارگیری و توجه به ابلاغیه اقتصادی خامنه ای درباره اقتصاد مقاومتی است. یعنی نقش وزیر دکوری وزیر اقتصاد در چارچوب اقتصاد خری ترسیم وتبیین شده ی خامنه ای در دفاع از اهداف نظامی هسته ای کشک است.
ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص الزامات اقتصادی دولت در سال 93 گفت: الزام اقتصادی دولت در سال 93 بکارگیری و توجه به ابلاغیه اقتصادی مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی است.وی افزود: اولویت اقتصادی دولت در سال 93 باید حمایت از تولید، اشتغال و صادرات باشد.عضو کمیسیون اقتصادی اظهار داشت: در سال 93 باید از این شعار سه گانه حمایت از «تولید، اشتغال و صادرات» دفاع کنیم و بتوانیم با شناسایی موانع تولید در راستای اقتصادی پویا گام برداریم.