صداي و نامه‌هاي شما

صداي و نامه‌هاي شما10 اسفند -92
* حقگو از تهران: مگر صدا و سيما به تمام مردم تعلق ندارد و با پول ملت تقويت نمي‌شود، پس چرا به بعضي از شخصيت‌هاي نظام در اين رسانه ملي آشكارا اهانت مي‌شود؟ مگر صدا و سيما مي‌تواند هر كاري كه خواست، بكند؟ 
* حشمتيان از شيراز: اگر مديران طي ساليان گذشته درست عمل مي‌كردند ماديگر چيزي به نام ترافيك، آلودگي هوا، بافت فرسوده و... نداشتيم و همه خانه‌ها حتي در روستاها هم نوسازي شده بودند. * يك كارگر از ساوه: آيا دولت و مجلس فكر اين كار را كرده‌اند كه وضعيت ما كارگران با افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي چگونه مي‌شود يا اينكه قطع يارانه اين اقشار زندگي آنان را دچار مشكل مي‌كند. پل چوبي و...متأسفانه در زير پل چوبي (تقاطع انقلاب - سپاه) هر روزه تعداد زيادي كارگر ساختماني جمع مي‌شوند كه چهره خوبي را براي عابران به تصوير نمي‌كشند. ضمن آنكه رفت و آمد براي مردم و به ويژه خانمها سخت مي‌شود. چرا شهرداري براي اين كارگران يك جاي مشخصي را در نظر نمي‌گيرد تا هم كارگران فصلي جايي داشته باشند و هم مردم به راحتي بتوانند تردد كنند؟ شلوغي زير اين پل باعث تجمع موادفروشان هم شده كه به خريد و فروش مواد مخدر مي‌پردازند. قطعاً اگر مسئولان نيروي انتظامي يا شهرداري گذرشان به اين منطقه بيفتد، شاهد چهره‌هايي خواهند بود كه از فرط اعتياد، شرايط نامناسبي دارند
صداي شما
* حقگو از تهران: مگر صدا و سيما به تمام مردم تعلق ندارد و با پول ملت تقويت نمي‌شود، پس چرا به بعضي از شخصيت‌هاي نظام در اين رسانه ملي آشكارا اهانت مي‌شود؟ مگر صدا و سيما مي‌تواند هر كاري كه خواست، بكند؟ 
* حشمتيان از شيراز: اگر مديران طي ساليان گذشته درست عمل مي‌كردند ماديگر چيزي به نام ترافيك، آلودگي هوا، بافت فرسوده و... نداشتيم و همه خانه‌ها حتي در روستاها هم نوسازي شده بودند. 
* برقعي از قم: من تا به حال چندين بار به شما پيام دادم و تقريباً تمامي پيام‌ها را بدون كم و كاست چاپ كرديد، خواهش مي‌كنم اين پيامم را هم چاپ كنيد و بنويسيد چرا در مجلس طي هشت سال گذشته از دولت قبلي يك سؤال اساسي و چالشي پرسيده نشد كه الآن براي دولتي كه هنوز 6 ماه از عمرش نگذشته كار به كارت زرد و استيضاح كشيد! به اين آقايان بگوييد مردم ما خوب اين مسائل را رصد و تحليل مي‌كنند و انشاءالله در انتخابات آينده مجلس هم مدنظر قرار خواهند داد. 
* يك شهروند تهراني: به مسئولان شهرداري منطقه7 بگوييد فكري براي كندروهاي بالاي اتوبان امام علي(ع) از محدوده دماوند تا سبلان بكنند. امان مردم در اين محدوده بريده شده است. 
* يك معلم از تهران: دبير هستم و اضافه كاري‌هاي ما معلمين متأسفانه هنوز پرداخت نشده، جز طلب مهرماه. خواهش مي‌كنم مطلب من را چاپ كنيد تا شايد مسئولان رسيدگي كنند و حق ما را پرداخت كنند. 
* يك كارگر از ساوه: آيا دولت و مجلس فكر اين كار را كرده‌اند كه وضعيت ما كارگران با افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي چگونه مي‌شود يا اينكه قطع يارانه اين اقشار زندگي آنان را دچار مشكل مي‌كند. 
* يكي از اهالي: در منطقه مشيريه تهران كارخانه سيماني قرار دارد كه فاقد فيلتر تصفيه هوا مي‌باشد. به مسئولان ذيربط تذكر بدهيد تا به اين معضل رسيدگي كنند. 
*ژافر از مشگين شهر: براي اهداء خون به بانك خون شهر مراجعه كردم ولي اظهار كردند كه فقط روزهاي زوج خونگيري صورت مي‌گيرد، چرا؟ 
نامه‌هاي شما
پل چوبي و...
متأسفانه در زير پل چوبي (تقاطع انقلاب - سپاه) هر روزه تعداد زيادي كارگر ساختماني جمع مي‌شوند كه چهره خوبي را براي عابران به تصوير نمي‌كشند. ضمن آنكه رفت و آمد براي مردم و به ويژه خانمها سخت مي‌شود. چرا شهرداري براي اين كارگران يك جاي مشخصي را در نظر نمي‌گيرد تا هم كارگران فصلي جايي داشته باشند و هم مردم به راحتي بتوانند تردد كنند؟ شلوغي زير اين پل باعث تجمع موادفروشان هم شده كه به خريد و فروش مواد مخدر مي‌پردازند. قطعاً اگر مسئولان نيروي انتظامي يا شهرداري گذرشان به اين منطقه بيفتد، شاهد چهره‌هايي خواهند بود كه از فرط اعتياد، شرايط نامناسبي دارند. صفرخواه - تهران 
قابل توجه مقام محترم وزارت مسكن و راه و شهرسازي 
در ستون 40 سال پيش روزنامه اطلاعات سه شنبه 29 بهمن 92 آمده بود كه لايحه تعديل و تثبيت اجاره بها از تصويب نهائي گذشت و به دولت ابلاغ شد. اميد است دولت تدبير و اميد يك همچنين لايحه‌اي تهيه و جلوي اجحاف بيش از حد موجريني كه هيچگونه رحم و انصافي نسبت به مستأجرين ندارند گرفته شود كه باستناد اخبار روز، كرايه مسكن در عرض چند سال اخير از مرز 200% هم تجاوز نموده و تابع هيچگونه ضوابطي و مقرراتي نيست و صاحب خانه سر سال يك طرفه به قاضي رفته و مستاجر هم محكوم به قبول نظر صاحب ملك و واسطه هم در اين ميان نقش تماشاچي را بازي مي‌كند. تا چه قبول افتد وچه در نظر آيد. عباسي - مستأجر - اميدوار به مصوبات دولت تدبير و اميد 
تقسيم مال غيرمنقول در اختيار دادگاه است نه اداره ثبت و اسناد! 
اينجانب به وكالت از موكل خود در سال 1390 پرونده‌اي را در شعبه محترم چهارم دادگاه حقوقي خرم آباد تشكيل كه پس از رسيدگي‌هاي فراوان در سال 92 يعني با تحمل دو سال راهي دادگاه تجديدنظر گرديد كه منتظر تأئيد رأي صادره بودم كه به ناگاه متوجه شديم رأي نقض گرديده و پرونده را خارج از صلاحيت دادگاه دانسته است، گرچه پرونده‌هاي تقسيم تركه با طولاني شدن مواجه مي‌شوند، ولي حق اين پرونده عدم صلاحيت نبود، زيرا رأي وحدت رويه شماره 719 20/2/1390 رسيدگي به تقسيم تركه را از صلاحيت واحد ثبتي خارج و آن را در صلاحيت دادگاه اعلام كرده است. به نظر شما چقدر ديگر بايد موكلان صبر نمايند تا اين پرونده به سرانجام برسد؟ حسين رضا جمشيدي - وكيل پايه يكم دادگستري - خرم‌آباد