اشد مجازات براي نوازنده آهنگ مرگ.  19 اسفند -92
سرنوشت هنرمند در رژیم ضد بشری  مرگ آفرین زن ستیز دشمن هنر وهنرمند این چنین  قاتل ومقتول شدن است .
مرد نوازنده كه مادرو دختري را قرباني سوءظن خود كرده بود, پس از محاكمه در دادگاه كيفري به دوبار قصاص، زندان و پرداخت ديه محكوم شد. به گزارش مهر، در اين پرونده مجتبي معروف به سياوش متهم است، 26فروردين امسال پس از قتل همسر صيغه‌اي خود به نام ليدا, دختر 8ساله او را نيز به قتل رسانده است. مرد جنايتكار پس از كشتن مادر و دختر براي اينكه ردي از خود باقي نگذارد اقدام به آتش زدن خانه كرد و از محل گريخت. 24ساعت پس از اين جنايت مجتبي در مخفي گاهش در ورامين شناسايي و دستگير شد. با تكميل تحقيقات، جلسه محاكمه در شعبه 71دادگاه كيفري و به رياست قاضي عزيزمحمدي برگزار شد. در ابتداي جلسه نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست گفت: مجتبي متهم به مباشرت در دو فقره قتل، جنايت بر ميت و آتش سوزي عمدي است او به دليل سوء ظن مرتكب اين جنايت شد كه با توجه به شواهد موجود در پرونده براي او تقاضاي مجازات قانوني را دارم. در ادامه دادگاه اولياي دم با حضور در جايگاه براي قاتل تقاضاي قصاص كردند، خواهر ليدا درباره اختلاف خواهرش با مجتبي گفت: مجتبي اصرار داشت كه عقد موقت آنها به ازدواج دائم تبديل شود اما به دليل اينكه او فردي بي‌كار بود خواهرم با اين موضوع مخالفت مي‌كرد. ليدا در يك آرايشگاه كار مي‌كرد و حتي پول تو جيبي مجتبي را او مي‌داد. در ادامه اين جلسه رئيس دادگاه با تفهيم اتهام به مجتبي از او خواست به دفاع از خود بپردازد پسر جنايتكار نيز بعد از قرار گرفتن در جايگاه گفت: تيرماه سال 91 با ليدا آشنا شدم و وي را به عقد موقت خود درآوردم ما با هم زندگي خوبي داشتيم و تنها مشكل زندگي مان بيكار شدن من بود. متهم ادامه داد: روز حادثه متوجه شدم ليدا يك خط تلفن همراه ديگر نيز دارد و اين موضوع را از من مخفي كرده و سر اين موضوع با هم درگير شديم و در يك لحظه كنترلم را از دست دادم و او را خفه كردم پس از جنايت دچار وحشت شده و در خانه راه مي‌رفتم وقتي به خودم آمدم متوجه شدم روژين از مدرسه به خانه بازگشته است براي اينكه راز قتل فاش نشود او را هم خفه كردم قبل از خروج از خانه يك پتو را آتش زده و در كنار جسد قربانيان انداختم. پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و مجتبي را به دوبار قصاص, سه سال حبس و پرداخت ديه محكوم كردند.