دستور تعقیب مجدد ضارب طلبه مقتول خلیلی صادر شده است

آخوند  محمدکاظم صدیقی رئیس دادگاه انتظامی قضات و امام جمعه موقت تهران در گفت‌وگو با  خبرگزاری دروغ پرداز فارس دستور تعقیب مجدد ضارب  طلبه  مقتول خلیلی صادر شده است. 5 فروردین - 93
 
 مگر  نوچه  و امام جمعه  زاپاسی خامنه ای در نماز جمعه ی تهران آخوند  محمدکاظم صدیقی مدعی العموم است ؟ یا اینکه مگر آمار گیر ونظر سنج است که از سوی نمایندگی مردم  در گفت‌وگو ی خود با خبر گزاری دروغ پرداز  فارس مدعی شده است  چون مطالبه عمومی مردم برای تعقیب قضایی ضارب طلبه ی مقتول امر به م روف ونهی از منکر علی خلیلی شده پس  دستور تعقیب مجدد ضارب علی خلیلی صادر شده است. و افزوده چون  با تقاضای تجدیدنظر خانواده وی  که مردم جا زده شده امکان محاکمه مجدد ضارب و تعیین حکم جدید  برای وی وجود دارد. در صورتیکه در گزارش مر تبط با مقتول گفته شده بود . با وجود  اینکه تن مجروح  این طلبه روی زمین افتاده بود کسی به وی توجهی نمی کرد همچنین 26 بیمارستان هم از پذیرش وی خودداری کرد .اما اکنون ادعا شده است مطالبه عمومی مردم تعقیب ومجازات ضارب است .

آیت‌الله محمدکاظم صدیقی رئیس دادگاه انتظامی قضات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به مطالبه عمومی مردم برای تعقیب قضایی ضارب شهید علی خلیلی گفت: آنطور که به من گزارش داده‌اند دستور تعقیب مجدد ضارب علی خلیلی صادر شده است.وی افزود: در این‌باره با تقاضای تجدیدنظر خانواده وی امکان محاکمه مجدد ضارب و تعیین حکم جدید وجود دارد.