تشكيل 4600 گروه امر به معروف و نهي از منكر در كشور

تشكيل 4600 گروه امر به معروف و نهي از منكر در كشور13 شهریور – 94
با این حساب  قرار است که این تعداد تشکل به ساندیس خوران چماقدار افزوده  گردد ومکمل ارگان های سرکوبگر شود . چون نگرانی از خیزش های اعتراضی می رود که نیاز به بسیج وآماده باش از قبل برای سرکوب می باشد.
معاون تشکل هاي مردمي ستاد امر به معروف و نهي از منکر کشور از تشکيل بيش از چهار هزار و 600 گروه 10 نفره امر به معروف و نهي از منکر مردمي در کشور تاکنون خبر داد.
    
به گزارش ايرنا، «سيدمهدي اميني» در حاشيه کارگاه يک روزه آموزشي- توجيهي طرح طلايه داران ستاد امر به معروف و نهي از منکر خوزستان در محل مجتمع فرهنگي بهشت هويزه افزود: با تشکيل و راه اندازي گروه هاي مردمي طلايه داران امر به معروف و نهي از منکر که به طور داوطلبانه سازماندهي و گزينش شده اند و آموزش مي بينند، موضوع امر به معروف و نهي از منکر با همکاري مردم توسعه مي يابد.
    
وي ادامه داد: وظيفه اعضاي گروه هاي امر به معروف و نهي از منکر فقط تذکر زباني است و نبايد افراد سازماندهي شده در گروه هاي 10 نفره باعث حاشيه سازي يا ايجاد مجادله در جامعه شوند.
    
وي با تاکيد بر اينکه بايد دشمن شناسي را در دستور کار روزمره خود قرار دهيم، گفت: امروز حربه ها و هجمه هاي دشمنان، ضد فرهنگ و ارزش هاي انقلاب اسلامي است و آنها درصددند لايه هاي عمومي جامعه را نسبت به خوبي ها و منکرها در جامعه بي تفاوت کنند.
    
اميني افزود: طرح طلايه داران ستاد امر به معروف و نهي از منکر در سراسر کشور در حال اجراست و با اجراي اين طرح از قانون حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر پشتيباني مي شود.
    
وي اضافه کرد: خوزستان چهاردهمين استاني است که معاونان تشکل هاي مردمي اين طرح در آن آموزش مي بينند.