كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 شهریور - 94
    كيهان و خوانندگان
    هرروز که می گذرد پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان علیه ی روحانی ودولت وی و  مدعیان اصلاح طلبات و مطبوعات شان تند وتحقیر آمیز و اتهامی تر می شود . بطور نمونه . این پیام خطاب به روحانی   محور  توافق هسته اي  نقل شده چيزي را امضاء نکرده اند يعني اينکه هم ما و هم کشورهاي گروه 5+1 همه سرکار بوده ايم و دو سال تمام براي سرگرمي مذاکره کرده ايم! خدا وکيلي يک نفر با عقل سليم اين سخن را قبول مي کند؟
 همچنین برای اینکه وزیرب هداشت ودرمان زیر سئوال برود نقل شده :   پدر پير و بيمارم را در بيمارستان]...[ شهرستان گناباد بستري کردم بعد از 15 روز مبلغ 9 ميليون تومان پول گرفتند و جسد مرده پدرم را تحويل دادند. درست هر شب مبلغ 600 هزار تومان پول تخت گرفته اند.    علي شاهي
    *
اما یقیه ی شجریان ومطبوعات مدعی اصلاح طلب چنین گرفته ومتهم شده اند:روزنامه هاي زنجيره اي خودشان را هم بکشند نمي توانند از آوازخواني که کارش به همکاري با شبکه تلويزيوني مبتذل بهايي ها کشيد چهره محبوب درست کنند. شجريان در فتنه 88 راه خودش را از ملت جدا کرد و با افراد ضد انقلاب همنوا شد.
    * همه مسئول و موظفيم تا نقشه دشمن را بشناسيم و به مقابله با آن برخيزيم بسياري از مسئولين متاسفانه از نقشه راه دشمن و نفوذ آن بي خبرند و فقط رهبرمعظم انقلاب با اين همه مشغله اي که دارند، کشورهاي متخاصم را رصد و چون ديده باني امين نقشه دشمن را براي مسئولين کشور ترسيم مي نمايند.
     *
امام راحل(ره) 33 سال پيش که در جهاد اصغر بوديم فرمود: الان چه وقت تعطيلي مجلس است. حال که در جهاد اکبر قرار داريم بالطبع ديگر نبايد اصلاتعطيلي مجلس داشته باشيم چه رسد به اينکه يک ماه قبل بود که مجلس به تعطيلي رفت و حال تعطيلي دوم را سپري مي کند!    حيدري
    *
انتظار مردم از دستگاه قضا پي گيري موضوع نگهداري ده ها سکه طلاو تلفن همراه توسط مهدي هاشمي در زندان و قطع کردن تمام شريان هاي فتنه اي است که محيط زندان را کانوني امن براي مفسدين اقتصادي و امنيتي مي کند.     احمدي
    *
اگر مسئولين اجرائي اعتقادي به سخنان امام راحل(ره) داشته باشند که در ابتداي نظام جمهوري اسلامي فرمودند آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند، نمي بايست بگويند که ما سايه شوم جنگ را برطرف کرديم!
     *
آيا دولت اين حق را دارد که هر نوع توافق هسته اي با غربي ها را با تمام ضعف ها و امتيازات واگذار شده اش به منزله پيروزي ايران جشن بگيرد و بعد از مدتي بگويد اصلاچيزي امضا نشده است!
    *
اين گفته آقاي رئيس جمهور که در توافق هسته اي چيزي را امضاء نکرده اند يعني اينکه هم ما و هم کشورهاي گروه 5+1 همه سرکار بوده ايم و دو سال تمام براي سرگرمي مذاکره کرده ايم! خدا وکيلي يک نفر با عقل سليم اين سخن را قبول مي کند؟
       *
اين چگونه توافق هسته اي است که هرچه به زمان برداشته شدن تحريم ها نزديک تر مي شويم بجاي مشاهده کاهش قيمت برعکس با افزايش قيمت همه کالاها مواجه مي شويم. آيا همين موضوع دليل بر عدم تاثير اين توافق بر مسائل اقتصادي نيست که قبلادرباره آن سخنان پرطمطراق گفته مي شد.
     *
قبل از توافق هسته اي دولت يازدهم همه چيز ملت را به آن گره مي زد حال که به خواسته خود رسيده، وعده سرخرمن مي دهد که ما نهال کاشته ايم تا به ثمر برسد زمان مي برد! و اصلاپول هاي بلوکه شده رقم قابل توجهي نيست.
       *
وقتي خبر حضور بي بي سي در کنگره حزب مشارکت که در قالب حزب اتحاد ملت پوست عوض کرده را شنيديم، پي برديم که اجازه فعاليت به اين مظاهر فساد براي چه بوده است. شک نداريم که باز شدن سفارت روباه پير براي مداخله در انتخابات و ضربه زدن به آن است. ما صداي زوزه روباه پير را از حالامي شنويم.    طالعي
    *
رئيس جمهور محترم در کنفرانس خبري در پاسخ سوالي با اين مضمون که شما گفتيد با اين توافق (هسته اي) سايه جنگ از سر ما برداشته شد، در قبال اين همه تهديدات مکرر دشمن حتي حمله نظامي و يا پروژه نفوذ و تغيير نظام چه نظري داريد؟ گفت: «تهديد هميشه بوده و با سايه جنگ فرق دارد.» اما بنده معتقدم تهديدات دشمن با اين توافق و بازگشايي سفارت انگليس خبيث هدفمند تر و راه نفوذ و جاسوسي همه دشمنان از جمله آمريکا و رژيم صهيونيستي مهيا تر و قابل دسترس تر شده است که به خود جرات مي دهند ما را دائم به حمله نظامي و مکانيزيم ماشه تهديد نمايند. لذا جا دارد مجلس شوراي اسلامي دقت بيشتري درخصوص بررسي برجام و سرنوشت ملت نمايند.    محمدرضا فخرالساعه
    * روزنامه هاي زنجيره اي خودشان را هم بکشند نمي توانند از آوازخواني که کارش به همکاري با شبکه تلويزيوني مبتذل بهايي ها کشيد چهره محبوب درست کنند. شجريان در فتنه 88 راه خودش را از ملت جدا کرد و با افراد ضد انقلاب همنوا شد.
    *
انگليسي ها هميشه در پشت پرده صلح و امنيت دست به ايجاد ناامني و بي ثباتي در کشورهاي هدف زده اند. بنابراين در بازگشايي مجدد سفارت اين روباه پير در ايران بايد همگان مواظب نيرنگ هاي آنان باشيم و فريب نخوريم.
      *
در مصاحبه خبرنگار صدا و سيماي جمهوري اسلامي با وزير خارجه انگليس انتظار داشتيم خبرنگار رسانه ملي اين دولتمرد انگليس را درباره خيانت هاي گذشته کشورش در حق ملت ايران به چالش مي کشيد نه اينکه بلندگو در اختيار او بگذارند تا او هم بگويد انگلستان به مردم ايران بي اعتماد است!    يزدان پناه
    *
گويا صدا و سيما فراموش کرده که علت نامگذاري هفته دولت چه بوده است. چرا هيچ ياد و نامي از شهيدان رجائي و دکتر باهنر نيست؟ الگوي دولت ها بايد اين عزيزان باشند.
       *
کليد دولت تدبير قفل لانه جاسوسي انگليس خبيث را باز کرد ولي گويا برخلاف وعده ها گره مشکلات معيشتي، ازدواج، مسکن، بيکاري و... را نمي تواند باز کند.
    *
قدرت ايران در چند سال پيش در حدي بود که رئيس جمهور آمريکا اذعان کرد از اينکه بتواند پيچ و مهره هسته اي ايران را باز کند عاجز و ناتوان است. حال چه شده که مسئولان کشورمان مي خواهند با دست خود قلب راکتور هسته اي آب سنگين اراک را با سيمان پر کنند.    قاسمي از رودسر
    *
وقتي ارزش دلار بالامي رود و ارزش ريال کاهش مي يابد باز هم قشر حقوق بگير و توليدکننده متضرر مي شود. دولت چه تدبيري براي افزايش ارزش ريال نموده است؟    واعظيان
    *
در سال همدلي و همز باني که بايد همه آن را سرلوحه گفتار و حرکات و کردار خود قرار دهيم چرا برخي از دولتي ها تمام همت شان را صرف اتهام زني به دولت قبل کرده اند؟ آيا اين رويکرد ايجاد همدلي مي کند يا کينه و نفرت! انصاف اقتضا مي کند در کنار نقد اشکالات گذشته به قصد رفع آنها، تلاش ها و پيشرفت هاي در علم و تکنولوژي و هسته اي و سازندگي و... در هر دوره اي که انجام شده است، بيان شود.
    *
پدر پير و بيمارم را در بيمارستان]...[ شهرستان گناباد بستري کردم بعد از 15 روز مبلغ 9 ميليون تومان پول گرفتند و جسد مرده پدرم را تحويل دادند. درست هر شب مبلغ 600 هزار تومان پول تخت گرفته اند.    علي شاهي
    *
آزاد راه خرم آباد- انديمشک از هر تريلي 50 هزار تومان و از هر سواري 12 هزار تومان عوارض مي گيرد و به همين علت بسياري از خودروها ترجيح مي دهند که از جاده قديم تردد نمايند و همين امر باعث افزايش تصادف و تلفات جاني و مالي در اين جاده شده است.
      
پاسخ روابط عمومي جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران
    
ضمن تشکر از آن رسانه به جهت انعکاس دغدغه هاي مردم و در پاسخ به مطلب مندرج در ستون کيهان و خوانندگان 94/6/2 با موضوع «کمبود داروي کرون در کشور و عدم وجود اين دارو در داروخانه هلال احمر» به آگاهي مي رساند:
    -
داروي «کرون» جزء فهرست داروهاي تک نسخه اي نبوده و از طريق نماينده رسمي ثبت شده در ايران وارد کشور شده و در اختيار تمامي داروخانه هاي عمومي و خاص قرار مي گيرد.- در حال حاضر اين دارو در ليست کمبودهاي دارويي سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت است و به محض ورود آن توسط وارد کننده در تمامي داروخانه هاي معتبر توزيع خواهد شد.
    
لذا واردات و يا توزيع خاص اين محصول ارتباطي با داروخانه هاي هلال احمر يا واردات داروهاي تک نسخه اي توسط هلال احمر ندارد