نقدي: دشمني ايران وآمريكا با گفت و گو حل نمي شود

نقدي: دشمني ايران وآمريكا با گفت و گو حل نمي شود 10 شهریور – 94
سردارمشنگ محمدرضا نقدی مثل همیشه باالگوی خامنه ای ژست  موضع آمریکایی گرفته وبا هذیان گویی مدعی شده که در ایران 34 میلیون بسیجی وجوددارد!
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشورگفت: دشمني ايران و آمريکا عميق است و با گفت و گو قابل حل نيست.    سردارسرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي در گفت وگو با شبکه خبري العالم با بيان اينکه کاخ سفيد به صورت مداوم از ديکتاتورهاي جهان حمايت مي کند، افزود: دشمني ما با آمريکا عميق است و با گفت وگو قابل حل نيست.    رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به جوسازي هاي گسترده و طولاني مدت آمريکايي ها درباره برنامه هسته اي ايران خاطرنشان کرد: اگر مي خواستيم بمب اتمي بسازيم مي توانستيم اين کار را انجام بدهيم؛ اماتصميم نداريم چنين کاري انجام دهيم. بر اساس فتواي رهبري تسليحات کشتار جمعي از جمله بمب اتم حرام است.    سردار نقدي تاکيد کرد: ما در نظر داريم قوي تر شويم اما اين به معناي اين نيست که بخواهيم بمب هسته اي بسازيم.    وي با بيان ضعف و شکست هاي روزافزون آمريکا و رژيم صهيونيستي درصحنه هاي منطقه اي و بين المللي، گفت: اسراييلي ها و آمريکايي ها هم اکنون در محاصره قراردارند. رژيم صهيونيستي هم اکنون در تيررس موشک هاي مجاهدين مقاومت است.    رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور درباره فعاليت هاي بسيج با يادآوري تعلق نداشتن به گروه هاي سياسي، تاکيد کرد: بسيج در تمامي لحظات پشت سر رهبري حرکت کرده است و به هيچ حزب و جريان سياسي تعلق ندارد.    رئيس سازمان بسيج گفت: ما در همه ميدان ها در آمادگي بسر مي بريم. اقدام هاي بسيار بزرگي در اين زمينه انجام داديم ودو روز پيش اظهارات مقام معظم رهبري را در ديدار با اعضاي هيات دولت و رئيس جمهور در آغاز هفته دولت شنيديد که در اين ديدار ازعمران وتوليد سخن گفتند. بطور حتم پيروزي هاي نيروي بسيج مردمي در تمامي جبهه ها نتيجه آن است که در تمامي موارد ياد شده پشت سر رهبري حرکت کرده و به هيچ حزب و جرياني تعلق ندارد.

        ايران 34 ميليون بسيجي دارد
    
وي درباره تعداد نيروهاي بسيج کشورگفت: ما از مرز هدف بيست ميليون نفربسيجي گذشته ايم. امام راحل وقتي اين مطلب را فرمودند جمعيت ايران 36 ميليون نفر بود؛ اما جمعيت ايران در زمان حاضر تقريبا 80 ميليون نفر است. رهبر معظم انقلاب فرمودند ما بايد دهها ميليون بسيجي آماده داشته باشيم، لذاهم اکنون تقريبا 34ميليون بسيجي داريم.
    
سردار نقدي پيرامون همکاري بسيج و دولت بيان کرد: همانگونه که موضع رهبر معظم انقلاب حمايت از دولت ها و پشتيباني از آنها است، ما نيز اينگونه هستيم. يکي از راه هاي کمک به دولت انتقاد است . انتقاد به معني اين است که بسيج با همه اقدام هاي دولت موافق نيست. اگر ملت و رهبري احساس کند که اشتباهي روي داده ما بطور حتم انتقاد خواهيم کرد و در تمامي مراحل اينگونه بوديم.