تفاوت سفر آذر سال 32 و آذر 94 تحليل ضرغامي از سفر پوتين

تفاوت سفر آذر سال 32 و آذر 94 تحليل ضرغامي از سفر پوتين 5 آذر -94
باید به  مداحان و مبلغان وچاپلوسان خامنه ای گفت که گفته می شود هیچ گربه ای برای رضایت خدا حاضرنیست موش بگیرد .بنابراین اگر چنانچه پوتین منفعت نداشت محال بود به دیدار خامنه ای منفور برود .ضمن اینکه پوتین کارنامه ی ننگین و سنگین باج خوری های میلیارددلاری کلان در  نیروگاه  اتمی بوشهر وموشک های اس- 300 دارد .
عزت الله ضرغامي با بيان اينکه پوتين،نهايت ادب و تواضع را پيشه کرد، نوشت :پوتين قبل از پيوستن به ساير روساي جمهور شرکت کننده در کنفرانس و بدون تشريفات ديپلماتيک به ديدار رهبر معظم انقلاب مي رود.
    
عزت الله ضرغامي با مقايسه سفر پوتين و يک رخداد در تاريخ معاصر ايران نوشت: آذر 1332،خاطره تلخ و تحقير آميز سران آمريکا،شوروي و انگليس با شاه ايران است. آنان بدون اطلاع شاه وارد تهران مي شوند.فرودگاه مهرآباد در قرق هواپيماهاي نظامي آنها در مي آيد تا کنفرانس 4 روزه خود را در سفارت شوروي برگزار کنند!
    
ضرغامي ادامه داد: شاه ايران،پس از اطلاع،سراسيمه به ديدار آنان مي شتابد و چند دقيقه اي فرصت مي يابد تا با آنان صحبت کند! خير مقدم مي گويد و قاليچه گران قيمت هديه مي دهد و در خواست مي کند تا تبعيدگاه پدرش را به دليل آب و هواي بد جزيره موريس تغيير دهند. درخواست شاه پذيرفته مي شود و رضا شاه به ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي منتقل مي شود.
    
وي نوشت: آذر 1394،ولاديمير پوتين به ايران مي آيد و قبل از پيوستن به ساير روساي جمهور شرکت کننده در کنفرانس،مستقيما و بدون تشريفات ديپلماتيک به حسينيه امام خميني و بيت رهبر معظم انقلاب مي رود.
    
پوتين،نهايت ادب و تواضع را پيشه مي کند. از محضر رهبري و تجارب ذي قيمت او،حتي در مورد تاريخ روسيه و عبرت هاي آن بهره مي برد و قرآن نفيس و ارزش مندي را از موزه آثار تاريخي کشور خود به رهبري هديه مي دهد.
    
ضرغامي تصريح کرد: رهبر ايران نقاط قوت آقاي پوتين و مزيت هاي او را يادآوري مي کند. او را براي مقابله و ايستادگي در مقابل زياده خواهي هاي آمريکا آماده تر مي کند. ايشان همچنين از برنامه هاي آقاي پوتين براي تعميق دوستي، همکاري متقابل و اتحاد راهبردي با ايران استقبال مي کند.