نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  13 آبان -94
عابر بانک
برداشتن برخی از دستگاه‌های عابر بانک (خودپرداز) در شهر خرم آباد، به خصوص در منطقه پشت پارک که ساکنین زیادی دارد، باعث تراکم حضور مردم در صف سایر عابر بانک‌ها شده و همین امر به اتلاف وقت می‌انجامد. لطفاً به مسئولان ذیربط تذکر بدهید تا رسیدگی کنندیکی از اهالی بوکان – خرم آباد
باز هم گلی به جمال قدیمی‌ها
در روز عاشورای حسینی برای سوگواری به محله نارمک خیابان مهر رفته بودم، حوالی ساعت 2 بعدازظهر که در انتظار نذری گرفتن بودیم، متاسفانه چند جوان سیاه‌پوش بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و همدیگر را زخمی کردند که اگر بزرگترها نمی‌رسیدند، حتماً قتلی در آنجا اتفاق می‌افتاد! واقعاً از دیدن این صحنه در این روز افسوس خوردم و شرمنده شدم، چرا که در ایام نه چندان دور حتی عربده‌کش‌ها و افراد شرور در این ماه و ماه مبارک دست از کار خلاف می‌کشیدند و از امام حسین (ع) شرم می‌کردند، ولی امروز ..... محمدی – تهران

*رحیمی از تهران: پرداخت یارانه‌های مردم از اول هرماه کم کم به آخر ماه منتقل شده است یعنی در واقع دولت یک ماه یارانه‌ها را دیرتر از موعد مقرر قبلی پرداخت می‌کند و معنی و مفهوم آن این است میلیون‌ها تومان پول یارانه مردم از جیب آنها پرداخت نشده است. چطور است برای دیرکرد پرداخت اقساط وام بانکها، مردم باید جریمه روز شمار بپردازند اما در این مورد به خصوص آنها هیچ جریمه‌ای نمی‌دهند و هیچ مسئولیتی را هم نمی‌پذیرند؟
*
مرادی از تکاب: بیش از 10 کیلومتر از جاده تکاب به ایران خواه فاقد آسفالت مناسب می‌باشد. ضمنا وضعیت خیابانها و جاده‌های این شهر هم مناسب نیست. لطفاً تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
افسریان از تهران: برخی از خودروها، مخصوصاً اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها به اندازه 100 خودرو دودزا هستند که لازم و ضروری است مسئولان اداره راهنمایی و رانندگی با آنها برخورد جدی کند.