تشريح برنامه هاي روز استكبارستيزي در تهران و سراسر كشور

تشريح برنامه هاي روز استكبارستيزي در تهران و سراسر كشور
از سوي رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان انجام شد 12 آبان -94
فردا 13 آبان  سالگرد اشغال  سفارت آمریکا درتهران است . برای همین دلواپسان نگران هسته ای وابسته به پاسداران  که جزو مخالفان برجام هستند بسیج شده اند تا  از موضع ضد آمریکایی تبلیغات گسترده برای حضور در معرکه  گیری ضدآمریکایی فردا کنند .چون هدف بلند کردن صدای اعتراضی مخالفت با برجام و انتقاد به دولت روحانی است .

رئيس ستاد مرکزي برگزاري بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان، با تشريح برنامه هاي مراسم روز استکبارستيزي، گفت: دادستان کل کشور امسال سخنران مراسم ۱۳ آبان خواهد بود که بالغ بر ۳ هزار و ۱۰۰ خبرنگار داخلي و خارجي اين مراسم را پوشش خواهند داد.
    
به گزارش مهر، حسين کاشاني پور با تشريح مراسم هاي اين روز در سراسر کشور اظهار کرد: آگاهي بخشي از ماهيت استکبار، توجه ويژه به مسئله نفوذ، نماياندن ظرفيت هاي ضداستکباري مردم و نخبگان و تاکيد بر استمرار استکبارستيزي و حمايت از مظلومان عالم به عنوان اهداف محوري اين ستاد خواهد بود.
    
وي با بيان اينکه اين ستاد در تهران با ۱۱ کميته و در استان ها با ۱۰ کميته از جمله دانشجويي، دانش آموزي، تشکل ها و سازمان هاي مردمي، روحانيت، هيئات، فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي تشکيل شده است، تصريح کرد: بالغ بر ۲۰ هزار برنامه در سراسر کشور به منظور بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان برگزار مي شود و نزديک به هزار نقطه از کشور مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان برگزار خواهد شد.
    
کاشاني پور از ديدار دانش آموزان، دانشجويان و اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب در سالروز يوم الله ۱۳ آبان خبر داد و گفت: اين ديدار سه شنبه صبح برگزار مي شود و حاضرين آخرين رهنمودها و هدايت هاي رهبر معظم انقلاب را خواهند شنيد.
    
وي با بيان اين که مراسم يوم الله ۱۳ آبان در تهران به صورت همزمان در کل کشور، روز چهارشنبه راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مقابل لانه جاسوسي سابق آمريکا با سخنراني حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي دادستان کل کشور برگزار مي شود، افزود: بالغ بر ۳ هزار و ۱۰۰ خبرنگار در کل کشور و510 خبرنگار در تهران مراسم امسال را پوشش مي دهند که 106 نفر از آنها از عوامل رسانه هاي خارجي هستند.
    
رئيس ستاد مرکزي برگزاري بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان با برشمردن برنامه هاي علمي، فرهنگي، آموزشي و مذهبي بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: برگزاري کرسي هاي آزادانديشي با موضوع استکبارستيزي، همايش ها و نشست ها، پخش توليدات تصويري، برگزاري مسابقات فرهنگي، نواختن زنگ استکبارستيزي در مدارس و به طور خاص با حضور وزير آموزش و پرورش در مدرسه فتح شاهد، برگزاري تريبون هاي آزاد دانش آموزي، توليدات مکتوب شامل جزوات و ويژه نامه ها، انتشار پوسترها و نقاشي هاي ضداستکباري، ايجاد کمپين مرگ بر آمريکا ۲۰۱۵، برگزاري نقد فيلم و بررسي جنگ نرم استکبار از جمله اين برنامه ها خواهد بود.
    
وي با بيان اين که امسال آغاز سومين جشنواره بين المللي جايزه بزرگ «مرگ بر آمريکا» را با شرکت بيش از ۵۰ کشور دنيا خواهيم داشت، گفت: رونمايي از کتب، تصاوير و توليدات ويژه ضداستکباري از جمله رونمايي از کتاب «تاريخ مستطاب آمريکا» و «عکس داستان يک پرچم» برنامه هاي ويژه يوم الله ۱۳ آبان است که در حاشيه مراسم يوم الله ۱۳ آبان در خيابان طالقاني، ميدان وليعصر، محوطه لانه جاسوسي آمريکا برگزار مي شود.
    
رئيس ستاد مرکزي برگزاري بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان با بيان اينکه شعار مرگ بر آمريکا براي ما امنيت و اشتغال مي آورد، گفت: استکبار با تحريم هاي فلج کننده هدف تسليم کردن ملت ايران را داشت و با تکرار گزينه هاي روي ميز هدف مخدوش کردن امنيت ما را دنبال مي کرد. استکبارستيزي ملت ايران روز به روز به نفوذ ملت ايران افزوده و سياست هاي استکبارستيزي را با شکست مواجه کرده است.
    
وي تاکيد کرد: کساني که برجام را آغاز پايان شعار «مرگ بر آمريکا» مي دانند، به ملت ايران تعلق ندارند و ما کوچکترين علم سياسي را براي آنها قائل نيستيم. آمريکا اگر براي مذاکره با ايران پاي ميز حاضر شد، براي توطئه بود و از جهت استيصال وارد مذاکره شد.
    
رئيس ستاد مرکزي برگزاري بزرگداشت يوم الله ۱۳ آبان در پايان با بيان اينکه شعار «مرگ بر آمريکا» در روز ۱۳ آبان با قوت و صلابت بيشتري سر داده خواهد شد، گفت: اين روز، تبلور خشم انقلابي ملت ايران عليه آمريکا و پيامي به کساني است که در داخل کشور آرزوي بازگشت آمريکا را به ايران دارند.