كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11آبان -94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغین  اوین نامه ی کیهان  سربازجو شریعت نداری

   
    *
در يک جلسه مشورتي در خصوص موضوع سوريه تمام اعضاي شرکت کننده بايد به صورت دايره وار کنار هم بنشينند ولي ديده شد که در اين جلسه جان کري وزير خارجه آمريکا در راس اين جلسه حضور پيدا کرد و آقاي ظريف از ايران در حاشيه ميز قرار گرفت. اين ديپلماسي ضعيف هر روز دشمن را گستاخ تر خواهد کرد.    نيک نام از قم
        *
مذاکرات وين عرصه اي بود که دشمنان تلاش داشتند ايران را در چارچوب خواسته آمريکا محدود سازند و اقتدار آن را از بين ببرند.      
    *
نقشه آمريکا براي کنار گذاشتن بشار اسد رئيس جمهور مردمي سوريه اين بود که با مشارکت ايران اين کار را انجام بدهد و در اين راه به همکاري آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان چشم دوخته بود. دستگاه ديپلماسي ما بايد مواظب باشد با طناب آمريکا داخل چاه نيفتد.       
    *
اين کار که آقاي ظريف از ايران و جان کري از آمريکا حضور در کنفرانس وين با موضوع سوريه را بهانه ملاقات با يکديگر قرار داده و در خصوص برجام- که تکليفش کاملامعلوم است- مذاکره بکنند، به هيچ عنوان قابل توجيه نيست.      
    *
در اين دولت از يک طرف شاهد رکود اقتصادي هستيم. از سوي ديگرگاهي به عزت کشور آسيب وارد مي شود. با اين وضع چرا مردم افسوس گذشته را نخورند.        
    *
خداوند بر درجات امام راحل بيفزايد که در همان ابتداي نهضت فرمودند ما با آزادي راي زنان مشکلي نداريم اما در کشوري که مردانش حق راي ندارند، راي دادن زنان دروغ است. حالاما هم با توانمندسازي اقتصادي زنان مشکلي نداريم اما در شرايطي که اکثريت پسران و مردان ايراني براي يافتن کار و شغل کفش آهني به پا کرده و بيکارند، توانمندسازي زنان تبليغاتي است که فقط به درد راي جمع کردن در انتخابات مي خورد!    
    *
معاونت زنان رياست جمهوري بايد بسيار مراقب باشد که اين معاونت دروازه نفوذ جاسوسان و نفوذي ها به اسم سازمان هاي مردم نهاد بين المللي آمريکايي نشود. آيا دستگاه هاي ذي ربط امنيتي- اطلاعاتي متوجه عملکرد اين نهاد هستند؟       
    *
بازديد شبکه خبري انگليس آي تي وي نيوز از تاسيسات هسته اي کشورمان يک حرکت حساب شده از سوي دستگاه هاي جاسوسي غرب در جهت رصد نقاط حساس هسته اي و انتقال اطلاعات مربوط به سازمان هاي جاسوسي غرب براي اخلال عليه تاسيسات هسته اي است. لازم است نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي ضمن رصد دقيق اين حرکت مرموز و خنثي سازي رفتارهاي بعدي و بالابردن ضريب امنيتي تاسيسات، با افرادي که زمينه چنين بازديدهايي را فراهم مي نمايند برخورد لازم را به عمل آورند.       
    *
از بعضي قرائن پيداست که يک عده در پي اجراي برجام بدون توجه به شرط هاي اعلام شده از سوي رهبري، مجلس و شوراي امنيت ملي هستند. به کاسبان برجام بايد هشدار داد که مرتکب چنين خطاي استراتژيک نشوند چرا که در آن صورت از برجام چيزي باقي نخواهد ماند.        
    *
دولت آقاي روحاني براي اشتغال جوانان پسر بيکار جامعه کاري نکرده صحبت از اشتغال زايي براي زنان مي کند. تو را به خدا بنويسيد دست از اين رويه هاي غلط بردارند.       
    *
اگر نتيجه مذاکرات فتح الفتوح بود و تحريم ها ترک برمي د اشت و سپس از هم مي پاشيد چرا پس از مشروط کردن آن توسط رهبرمعظم انقلاب در 9 بند که مورد تاکيد ملت ايران است، براي تشکيل کميته اي از صاحب نظران به منظور نظارت بر اجراي آن هيچ اقدامي صورت نگرفته است؟ اکنون فوران آتشفشان شعارهايي مثل فتح الفتوح خاموش شده و هر دم اصلاحيه اي درباره بعضي اظهارات صادر مي شود و ملت و دلسوزان هم پيوسته نگران و مراقب نفوذ از طريق برجام هستند، عزيزان دست اندرکار بايد بيش از پيش مراقب باشند.    محمودي
        *
اگر آمريکا خيرخواه سوريه است چرا اصرار دارد رئيس جمهور منتخب مردم اين کشور يعني بشار اسد کنار گذاشته شود؟ اين دموکراسي آمريکايي است که راي مردم را نمي پسندد.       
    *
چگونه بپذيريم که انگليسي هاي وحشي آزادانه در خيابان هاي شهرهاي رنگين به خون شهداي ما راه بروند و اگر صدايي از کسي بلند شود سخنگوي دولت براي دفاع از خارجي ها سينه سپر کند؟    
    *
رئيس جمهور اعلام مي کند برجام براي ايران فتح الفتوح است! رئيس مجلس اعلام مي کند مصوبه مجلس در مورد برجام تحسين برانگيز است! اگر آن فتح الفتوح و اين تحسين برانگيز است پس آقايان پاسخ دهند مشروط کردن اجراي برجام با 9 شرط رهبر معظم انقلاب چيست؟ آيا اگر رهبر عزيزمان اين 9 شرط را تعيين نفرموده بودند خسارتهاي جبران ناپذيري به کشور و ملت وارد نمي شد؟!    فراهاني
        *
آب خوردن مردم به تحريم گره خورده اما که خداوند در بارندگي اخير تا حدودي خشکسالي را جبران فرمود. ولي آنچه به مسئولان اجرايي مربوط مي شد اين بود که با تدبير آب ها را براي رفع نيازها مهار کنند تا علاوه بر جلوگيري از هدر رفتن آب اين خسارت ها نيز به مردم وارد نشود.    فرخي
        *
پارس کردن سگ هاي شيطان بزرگ پس از چندي خاموشي، مجدد شروع شده است. بار ديگر صحبت از گزينه هاي نظامي و اختيارات واگذار شده اوباما به برخي ولگردهاي آمريکايي مطرح است. لازم بوده و هست که پاسخ مناسب و در خور شان از جانب ديپلماسي داده شود تا در کنار فرش قرمزها و لبخندها، دافعه لازم نيز مدنظر باشد.    طالعي    
    *
بوستان هاي واقع در محله شهيد هرندي واقع در منطقه 12 در قرق افراد معتاد و قاچاقچي موادمخدر است. مسئولان امر به احترام اين شهيد و خانواده هاي شهدايي که در اين منطقه ساکن اند براي سالم سازي اين محيط کاري بکنند. چرا هر چند وقت يک بار سرکي مي کشند و بعد خبري نمي شود؟        
    *
به نظر مي رسد شرکت آب و فاضلاب شهر ري به ناگاه آب بها را چند برابر کرده است. به طوري که قبض آب مصرفي ما تا به حال حدود 6 هزار تومان بود که به يکباره از 60 هزار تومان سر درآورد! اين مشکل ما را به گوش مسئولين امر برسانيد.       
    *
با استخراج سنگ معدن توسط افرادي در روستاي «برز رود نطنز» با انفجارهاي مهيب علاوه بر اينکه روستاي فوق طراوت و زيبائي گذشته را از دست داده، مشکلات زيادي براي اهالي روستا از قبيل گرد و غبار دائمي در روستا و محيط زندگي و منازل مردم به وجود آورده است طوري که هر روز بايد به نظافت داخل خانه و گردگيري مشغول باشند و برخي افراد نيز از بيماران خود مراقبت نمايند که اين انفجارات پر سر و صدا براي بيماران شان مشکل جديد ايجاد نکند.    سجادزاده- برز رود نطنز
        *
بنده سال گذشته از آموزش و پرورش بازنشسته شدم. ولي هنوز پاداش پايان کار ما را به صورت کامل نداده اند. وقتي دليل آن را مي پرسم مي گويند اولاً تامين اعتبار نشده است. ثانياً اگر پول شما را بدهيم نرخ تورم بالامي رود!