:همكاران بي بي سي فارسي در ايران در امان نيستند

سخنگوي فرماندهي امنيت سايبري سپاه:همكاران بي بي سي فارسي در ايران در امان نيستند 5 آذر-94
سناریو سازی وتهدید که از داخل کسی روی خط تماس یا گفتگو با شبکه خبر پراکنی بی بی سی نرود چون متهم به همکاری به  دشمن ونفوذی می شود .به خصوص که زمان زیادی به برگزاری انتخابات اسفند نمانده است

سخنگوي فرماندهي امنيت سايبري سپاه تاکيد کرد: همکاران بي بي سي فارسي در ايران در امان نيستند و در وقت مقتضي با آنان برخورد خواهد شد.
    «عليرضا رحماني» سخنگوي فرماندهي امنيت سايبري سپاه در يادداشتي نوشت: روزهاي پيش از برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي براي بنده يادآور اتفاقات مشابهي است که اين روزها نيز درحال تکرار است.

    رحماني در ادامه نوشت: وظيفه اطلاع رساني کيس برخورد با شبکه همکاران بي بي سي فارسي در ايران، به عهده اينجانب قرار گرفت. براي اولين گام بايد نامي مناسب براي عمومي کردن کيس انتخاب مي کرديم.«چشم روباه» به خوبي ماهيت کيس را براي افکار عمومي روشن مي کرد و لذا به اتفاق آرا تصويب شد.

    وي تاکيد کرد: واکنش ابتدايي مدير بي بي سي فارسي، به انتشار خبر اوليه- قبل از اطلاعيه رسمي- عجولانه و مضطربانه بود.صادق صبا بازداشت شدگان را با عناويني چون پژوهشگر، وبلاگ نويس و فعال حقوق بشر معرفي کرد تا در يک بازي رسانه اي، جرايم امنيتي آنها را به نفع خود بازتعريف کند. وي تمام تلاشش را انجام داد تا در يک عمليات رواني جديد، با اين کليد واژه ها، جاسوسان خود را در اذهان عمومي تطهير کند.

    به گزارش گرداب، سخنگوي فرماندهي امنيت سايبري سپاه در ادامه نوشت: آنها از عمق و شدت ضربه اي که دريافت کرده بودند آگاهي داشتند؛ به طوري که بعدها مارک تامپسون مدير کل بي بي سي گفت: «ايران کارزار سيستماتيک با بي بي سي را آغاز کرده است

    رحماني تاکيد کرد: واکنش صادق صبا جالب بود. وي براي توجيه مخاطبان در بخش خبري ساعت 17 بي بي سي حاضر شد و اين بار هرگونه همکاري همکاران دستگير شده خود با بي بي سي را کاملابي اساس خواند.جاسوسان دستگير شده را از سخنان رئيس شان آگاه کرديم. آنها که انتظار چنين واکنشي را نداشتند، اندک اميد خود به دوستان سابق را نيز از دست دادند.

    بي بي سي بار ديگر در بخش خبري ساعت 17 به عمليات جديد سپاه واکنش نشان داد. با اين تفاوت که اين بار مسعود بهنود مامور اظهار نظر و توجيه مخاطبان بي بي سي شد!

    مسعود بهنود بهترين انتخاب بود؛ چرا که اين بار بازداشت شدگان، افراد مرتبط با بهنود در موسسه روزآنلاين بودند. کساني که در ازاي قلم فروشي، پول هايي را - به صورت حق الزحمه يا حقوق ثابت- دريافت کرده بودند. البته پول هاي کلان تر که از هلند، فرانسه، سوئد و انگليس سرچشمه مي گيرد را بايد در حساب بهنود و همکاران اصلي اش جستجو کرد. اين را به کساني که احساس مي کنند توانسته اند خيانت هاي خود به ملت را پنهان نمايند، بگويم که قطعا ساير همکاران بهنود در رسانه هاي داخلي نيز در امان نيستند؛ آسياب به نوبت!

        
حضور صبا و بهنود در اين دو موقعيت، شباهت هايي را به همراه داشت:
    اول؛ در برنامه توجيهي توليد شده، مسئول و مدير هر دو پروژه، حضور يافتند. جالب اينکه هر دو از خادمين رژيم ستم شاهي و خائنين به اين ملت بودند و سابقه اي ننگين در تاريخ معاصر اين مرزوبوم دارند.

    دوم؛ هر دو عصباني و مضطرب بودند؛ چرا که به خوبي مي دانستند اطرافيان، دوستان و ساير همکاران بازداشت شدگان از ارتباط آنان با صادق صبا و مسعود بهنود مطلع بوده و انکار آن تبعات زيادي براي آنها خواهد داشت.

    سوم؛ هردو، ارتباط و همکاري خود با دستگيرشدگان را انکار کردند. در حقيقت هيچ يک جسارت به عهده گرفتن کاري که انجام داده بودند را نداشتند. اين خصيصه دشمنان حق است که هنگامي که با گرفتاري مواجه مي شوند، شيطان آنها را تنها گذاشته و رهايشان مي کند.

    چهارم؛ اين دروغ گويي از اينان نه براي بار اول بود نه براي بار آخر و بارها و بارها شاهد اکاذيب بسيار از اين دو تن بوده ايم.

    پنجم؛ هر دو، رشته هايي که بافته بودند را پنبه مي ديدند. چرا که خوش خدمتي هايشان براي «کدخداي بي خدا» بي اثر مانده و نقشه هاي آنان براي نفوذ نقش برآب شده بود.

    ششم؛ مي گويند بصيرت به تعبيري، برخورداري از «قوه اين هماني» است. بر اين اساس مي توان گفت مبدا هر دو و امثال ايشان، طاغوتي و مقصد هر دو نيز شيطاني است.

    رحماني در خاتمه نوشت: لازم به تاکيد مجدد است تا بار ديگر به افرادي که شيفته خدمت به فرماندهان غربي خود هستند، اين نکته يادآوري گردد که عاقبت پادويي شما، نتيجه اي جز سنگين تر کردن سياهه خيانت هاي تان به ملت بزرگ ايران در بر نخواهد داشت. هموطنانِ سردرگم؛ فراموش نکنيد زمستان ها مي روند و روسياهي برايتان خواهد ماند!