كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 آذر- 94
كيهان و خوانندگان
جای تعجب ندارد که چرا لهجه همه پیام های قلابی ودروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری مشابه لهجه ی وی و  سایر همکارانش می باشند  چون  خروجی همگی شانا ز یک صافی است  .بطور نمونه به این دو پیام قلابی توجه کنید :تناقض در گفتار و عمل، شايسته مسئولين وزارت آموزش و پرورش نيست. اعلام کردند 20 درصد پاداش کساني که بازنشسته شده اند و پاداش دريافت نکرده اند تا پايان اسفند 93 پرداخت شد در صورتي که بنده بازنشسته بهمن 93 هستم و تاکنون يک ريال هم دريافت نکرده ام.
       *
مدعيان اصلاحات اگر اصولگرايان را تندرو مي دانند از آن بابت است که اصولگرايان مثل آنان در مقابل غرب منفعل و سرافکنده نيستند. اين تندروي نيست بلکه عين اعتدال مورد نظر قرآن است.
    * تمام دنيا عزت ايران را در ديدار رئيس يک ابرقدرت با رهبر معظم انقلاب از رسانه هاي جهاني مشاهده کرد. به بعضي از افراد کم مايه داخل کشور خودمان با چه زباني بگوييم عزت از آن خدا و رسول و مومنين است. خودشان را از دنباله روي غرب نجات بدهند و به قدرت خدا ايمان بياورند.
       * حرکت آقاي پوتين که با صرف نظر از عرف ديپلماتيک بلافاصله بعد از ورود به ايران اسلامي به ديدار رهبر معظم انقلاب شتافت در نوع خود شاهکاري بود که در تاريخ ثبت شد. درسي که آقاي پوتين به برخي خواص داخلي داد و آنچه که در ديدار وي و بقيه روساي جمهور مهمان بر زبان آورده شد درس آموزي از راهنمائي ها و تذکرات حضرت آقا بود. مردان خدا که پاي درس قرآن و عترت زانو زده و علم و عمل آموخته اند به علت اراده الهي در کليه قلوب جاي دارند و خناسان و ديوصفتان چشم ديدن اين عزت را ندارند. خدا سايه رهبر معظم انقلاب را بر سر ايران اسلامي و جهان اسلام مستدام بدارد. به خود مي باليم که چنين رهبري داريم.    
طالعي
    * آفرين بر پوتين رئيس جمهور روسيه که متوجه شد که عزت و قدرت را در کجا بايد جست وجو کند.

     * چقدر خوب است بعضي از مسئولين کشور اگر آخرت را هم نمي خواهند حداقل در دنيا براي پيشرفت کشور ضد غرب بودن را از پوتين رئيس جمهور روسيه ياد بگيرند که بنابر توصيه رهبر معظم انقلاب معتقد به مقاومت در مقابل زورگويي هاي آمريکا شده است.

      * مدير مسئول محترم کيهان چه زيبا گفته است که ديدار پوتين با رهبر ايران در اولين دقايق ورود به ايران و قبل از حضور در اجلاس گاز تبديل به هدف اصلي از سفر شد بياييم باور کنيم که تسليم خدا شدن (نه کدخدا) در دنيا و آخرت عزت مي آورد.

      * يادداشت کيهان با عنوان فراسوي اجلاس واقعا جالب و آموزنده بود البته خوب بود که به موضوع اهداي نسخه قديمي مربوط به سده اول هجري قرآن از سوي آقاي پوتين به رهبر انقلاب اشاره مي شد. اين حرکت پوتين به رسميت شناختن ايران به عنوان پرچمدار اسلام و قرآن در عصر کنوني است.

    * چند روز قبل روزنامه شهروند در يادداشت خود بعضي از رسانه هاي کشور را به شادي پنهان بابت کشته شدن شهروندان فرانسوي در عمليات انتحاري داعش متهم کرده بود. لازم ديدم عرض کنم هيچ مسلماني از اين واقعه تروريستي خوشحال نيست حرف ما با غرب اين است که دست از عوامفريبي بردارد چرا که همين داعش وحشي را آنها به جان کشورهاي اسلامي انداختند و امروز خودشان را گاز گرفته است.

       * آن دسته از عوامل سينمايي خودفروخته که اقدام به ارسال نامه به مراکز فرهنگي جهان عليه فيلم فاخر محمد رسول الله(ص) کرده اند بايد به ملت معرفي شوند تا مردم با داعشي هاي وطني هم آشنا شوند.

      * اگر تمام کارهاي اشتباه دولت آقاي روحاني توجيه داشته باشد قطع يارانه ماهيانه کارگران ساختماني توجيه بردار نيست. اگر يک مقدار ارادت و علاقه به اين دولت داشتيم آن را هم گرفتند.

       * حکومت مذبذب و منافق ترکيه، عصبانيت خود از سفر پوتين به ايران اسلامي را با سرنگون کردن هواپيماي روسي نشان داد. حداقل نتوانست مثل ارباب حيله گر ش، شيطان بزرگ، چند روزي لاپوشاني کند!

      * تردد در خيابان هاي شهر با خودروهاي شخصي شاسي بلند اصلاحريم شخصي نيست که برخي از خانم ها به خود اجازه مي دهند با هر نوع پوششي در آن به رانندگي و تردد بپردازند. نيروي انتظامي کاملاحق دارد و موظف است با اين گونه هنجارشکني ها برخورد کند.

     * بحمدالله ساليان سال است پروژه هاي عظيم ماندگاري در توسعه عتبات عاليات در حال انجام است که با موج کمک هاي خودجوش و بي دريغ عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) همراه شده است. بي شک، بسياري از مومنين به علت عدم آگاهي از شماره حساب و نحوه واريز وجوه از اين خير عظيم محروم مي شوند.

    از مسئولان تقاضا داريم اطلاع رساني شود تا مردم از اين خير عظيم بهره مند شوند.

      * در تاريخ 94/9/2 اخبار از استعفاي نماينده تهران به خاطر عدم اجازه مطرح شدن موضوع معدوم کردن 1700 تن سيب زميني در صحن مجلس خبر داد. اي کاش نمايندگان استان مازندران نيز در مورد روند واردات بي رويه برنج خارجي براي نابودي توليدات داخلي اهتمامي داشتند و حرکتي مي کردند.

    حجت زحمتکش مازندران - نکا روستاي دوراب

    * اوباما رئيس جمهور «مودب» شيطان بزرگ از اينکه يک مبارز فلسطيني با سلاح سرد به يکي از صهيونيست ها حمله کرده است ابراز نگراني کرده و ناراحت شده است. به اين نماينده شيطان بزرگ عرض مي کنم روزي نيست که صهيونيست هاي بي رحم زن و بچه و پير و جوان فلسطيني را به شهادت نرسانند. چرا يک بار هم شده حتي به ظاهر براي آن ها اظهار ناراحتي نکردي اي پليد!    
شکيبا
    * کارگر ساختماني هستم سه سال قبل به دليل بيکاري به ورامين مهاجرت کرده ام. در حال حاضر بيمه بنده را قطع کرده اند و مي گويند چند سال قبل پروانه کسب داشته اي!

     * تناقض در گفتار و عمل، شايسته مسئولين وزارت آموزش و پرورش نيست. اعلام کردند 20 درصد پاداش کساني که بازنشسته شده اند و پاداش دريافت نکرده اند تا پايان اسفند 93 پرداخت شد در صورتي که بنده بازنشسته بهمن 93 هستم و تاکنون يک ريال هم دريافت نکرده ام.

       * مدعيان اصلاحات اگر اصولگرايان را تندرو مي دانند از آن بابت است که اصولگرايان مثل آنان در مقابل غرب منفعل و سرافکنده نيستند. اين تندروي نيست بلکه عين اعتدال مورد نظر قرآن است.

    * زيبنده نيست که در صدا و سيما از خانم هاي آرايش کرده جوان براي تبليغ اجناس و محصولات استفاده شود.

      * وزير بهداشت بخشنامه صادر کند عکس هاي تبليغاتي زننده و دور از شئونات اخلاقي و شرعي را از در و ديوار داروخانه ها جمع کنند.

     * يارانه مادر 74 ساله ام را قطع کرده اند. با توجه به اينکه ايشان هيچ منبع درآمد و پس اندازي ندارند از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.

     * از وزارت تعاون سوال داريم در تجميع بيمه ها و تکميل سلامت کساني که حق بيمه مي پردازند با کساني که حق بيمه پرداخت نمي کنند چرا بايد يکسان باشند؟ چرا حق افرادي که حق بيمه پرداخت مي کنند به راحتي ضايع مي شود؟

       * يک کارمند بازنشسته وزارت بهداشت و درمان هستم و با سيلي صورت خود را سرخ مي کنيم. ما غريب هستيم و کسي نيست که به ما پاسخ دهد چرا يارانه ما را قطع کردند؟

       * چرا وزير آموزش و پرورش فکري به حال بازنشستگان سال 93 که هنوز پاداش خود را نگرفته اند نمي کند.

    * يارانه مادرم را که 2 فرزند دم بخت و يک پسر بيکار دارد قطع کردند. اين در حالي است که فقط 1 ميليون تومان حقوق مي گيرد. آيا انصاف است که افرادي که چندين برابر اين حقوق را دريافت مي کنند و نيازي هم ندارند، يارانه دريافت مي کنند.