نقدي:فتنه گران همان ماله كشان روي جنايات آمريكا هستند

سردار نقدي در همايش واكاوي فتنه 88: فتنه گران همان ماله كشان روي جنايات آمريكا هستند  7 دی -94
سردار مشنگ محمدرضا نقدی همچون پاسدارمحمد حسین صفار هرندی درهمایش واکاوی فتنه 88 شرکت کرد تاازموضع وارونه گویی  باچاشنی ضدآمریکایی مشنگ بازی کند ومدعی شود فتنه گران  88 همان ماله کشان روی جنایات آمریکا هستند .البته وی نگفت نقش تقلبات رأی سازی سازمان بسیج درکنار پاسداران در 22 خرداد 88 چه بود که منجر به اعتراضات 8م اهه ضد حکومتی شد؟

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: کساني که فتنه 88 را به پا کردند، همان ماله کشان روي جنايات آمريکا هستند.
    به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در همايش واکاوي فتنه 88 اظهار داشت: در يک آزمايش بسيار سخت، ملتي که ناگهان در يک حادثه سياسي چشم باز کرد، ديد که تعداد زيادي از کساني که زماني سران قوه بودند و سال ها مسئولان تراز يک کشور محسوب مي شدند و مسئوليت هاي کليدي در اختيار داشتند، مردم را به خيابان ها کشانده و به مقابله با نظام دعوت مي کنند.

    وي افزود: در فتنه سال 88 افرادي مردم را به خيابان ها کشاندند که بعضا منسوب به خانواده هاي برجسته و پرآوازه کشور بودند. آنها به صورت دسته جمعي مردم را به ريختن در خيابان ها و ايستادن در مقابل نظام دعوت مي کردند.

    رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين تصريح کرد: از طرف ديگر ده ها شبکه تازه تاسيس شده با پيچيده ترين روش هاي تبليغي در دنيا اين افراد را تبليغ مي کردند و افرادي هم در ميدان با دسته هاي چک به فتنه گران پول مي دادند ولي اين ملت راه خود را پيش گرفت.

    نقدي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه 9 دي يک معجزه الهي بود، يادآور شد: اين از بصيرت و آگاهي مردم بود که حماسه 9 دي خلق شد. حماسه 9 دي يک معجزه بود. شايد تصور شود چرا فتنه اين قدر طول کشيد. رهبر معظم انقلاب و مردم ما اين فرصت را هوشمندانه دادند و يک حرکت انقلابي و مردمي با رهبريت مقام معظم رهبري به ثبت رسيد. عموم مردم در اين ميان با درجات متفاوت از حرکت 9 دي حمايت کردند و با انقلاب همراه بودند. اين فرصت و صبري که انقلاب داشت به سبب وحدت و يکپارچگي مردم بود.

    وي ادامه داد: اغلب مردم در خطبه 29 خرداد امام خامنه اي حقيقت را شناختند و همين سبب شد خود را از ماجرا عقب بکشند و ديگر فتنه گران نتوانند افراد را به خيابان ها بياورند.

        
فتنه کنوني شديدتر از فتنه ۸۸ است
    عليرضا زاکاني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در همايش علمي - پژوهشي واکاوي فتنه 88 در حسينيه پادگان ولي عصر (عج) اظهار داشت: با تقسيم بندي جهاد اکبر و دوران جهاد اصغر در مي يابيم که جهان در دوران اکبر و بدون حضور اهل بيت (ع) در دوران غيبت به گونه اي است که اگر کسي از پايه ايماني در اين دوران برخوردار باشد قيمت و ارزش آن بالاتر از کسي است که در زمان ائمه معصوم (ع) به سر مي برد. امروز ما در دوران غيبت هستيم و در جهاد اکبر به سر مي بريم.

    وي افزود: امروز ما با يک پيچيدگي بالايي برخوردار هستيم که اگر به آن توجه نکنيم وظيفه اي که در مقابل ميراث انقلاب، ولايت و مردم داريم را ادا نکرده ايم.

    اين نماينده ادامه داد: امروز فتنه بزرگ تر از فتنه سال 88 است. دستور کار مسئولان و بانيان و دست اندرکاران نظام سلطه همين فتنه است که عامل داخلي آن نيز همين آدم هاي نگاه دوم هستند. آنهايي که ادعا و خيال پردازي مي کنند. در 37 سال گذشته يک بار هم ايده آنها نتيجه نداده است.

    وي تاکيد کرد: اگر امام (ره) نبود شناخت اسلام غيرممکن بود. اگر امام قيام نمي کرد انقلابي در کار نبود و اگر نقش امام در اين ميان کمرنگ بود انقلابي وجود نداشت. همچنين اگر در زمان فتنه ها هم رهبر معظم انقلاب دخالت نمي کردند در اين بيست و چند سال معلوم نبود چند جنگ داشتيم.

    اين نماينده تاکيد کرد: اينکه مي گويند رهبري بايد شورايي شود همان ديدگاه دسته دوم است و حرفشان به بهانه دفاع از حقوق مردم، قانون اساسي ، دفاع از آزادي، مبارزه با فساد و اشرافيگري است.

    زاکاني در خاتمه مطرح کرد: امروز عده اي آمده اند و مي خواهند از امام و انقلاب انتقام بگيرند و وقتي مي بينند ولي فقيه ايستاده مي خواهند مقاومت ما را هدف بگيرند. همچنين در صدد هستند اعتقادات مردم را نشانه بگيرند. امروز شرايط تغيير کرده است چندي پيش رهبر معظم انقلاب به يکي از مسئولان رده بالاي نظام فرمودند من صحنه را انقلابي و ضد انقلابي مي دانم نه اصلاح طلبي و اصولگرايي. اين افتخار ما است که سربازي ولايت فقيه را کنيم. عده اي به دنبال اين هستند که اين مسئله را از بين ببرند ولي قطعا ناکام خواهند ماند. يک فتنه بزرگتري در راه است و مردم بايد با بصيرت نگذارند ضدانقلابيون به هدف خود رسيده و خشنود شوند.