عده اي با تحريف فتنه به يك درگيري جناحي درصدد بازگشت آن هستند

رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي: عده اي با تحريف فتنه به يك درگيري جناحي درصدد بازگشت آن هستند 7 دی -94
برای زنده کردن مرده تاباآن معرکه گیری علیه ی رقیب متهم به فتنه آمریکایی شده اند . چون ربط به انتخابات اسفند دارد.  بنابراین تبلیغ برای گردهمۀیی ساندیس خوران در 9دی 88 شده است که روضه خوانش آخوند پشمکی احمد علم الهدا بود .

رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي: عده اي با تحريف فتنه به يک درگيري جناحي درصدد بازگشت آن هستند 
    رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي تاکيد کرد: امروز با تحريف فتنه و يا تنزل فتنه به عنوان درگيري هاي گروهي، جناحي و انتخاباتي خط کلي تبرئه فتنه و بازگشت اين جريان به عرصه سياست و حاکميت مطرح است.

    «علي محمد نائيني» رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي در نشست خبري - مطبوعاتي که صبح ديروز(يکشنبه) برگزار شد با بيان اينکه انقلاب اسلامي از ابتداي شکل گيري خود با هجمه دشمنان مواجه بوده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامي از همه گزينه ها، ظرفيت ها و تجارب خود براي مقابله و مهار نظام مردم سالار ديني ايران بهره گرفتند و ملت ايران با هوشمندي و حضور به موقع خود تهديدها و فتنه ها را خنثي کرده و هر روز بر استحکام نظام جمهوري اسلامي ايران افزوده است.

    نائيني با بيان اينکه جريان فتنه و سلطه در يک جبهه واحد از طريق جنگ رسانه اي باورها و اعتقادات مردم را هدف قرار دادند، خاطرنشان کرد: اراده آنها بر اين بود که مردم را در مقابل هم و در مقابل نظام قرار دهند که اين امر با سد مستحکم رهبري الهي نظام جمهوري اسلامي ايران حضرت آيت الله خامنه اي مواجه شد.

    وي تصريح کرد: مطالبات جريان فتنه به جاي مجاري قانوني و عقلايي به کف خيابان ها کشيده شد و کساني که با نظام نسبتي نداشتند به طمع افتادند و صحنه را مديريت کردند. در واقع جريان فتنه پايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران را به بهانه تقلب در انتخابات مورد هدف قرار داد و منافع ملي را ناديده گرفت.

    رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي ادامه داد: هتک حرمت هاي نظام، مردم و ارزش هاي پايه اي نظام، مخدوش کردن چهره، اعتبار و آبرو نظام در جهان، متهم کردن نظام به ديکتاتوري، خيانت، تقلب، خدعه و تدليس، فلج کردن کار جامعه و کشور براي حدود 8 ماه، امنيتي کردن فضاي کشور و جامعه با آشوب، توليد سوژه و فرصت براي نقش آفريني رسانه هاي معارض غربي و ضد انقلاب، نپذيرفتن راي مردم و زير سوال بردن سلامت انتخابات و جمهوريت نظام وسيله اي براي نفوذ و حضور غربي ها و ضد انقلاب در داخل کشور شد و غربي ها را به فروپاشي درون نظام اميدوار کرد، اين ها تنها موارد از خيانت و ظلم جريان فتنه است که محاسبه خسارت آن ممکن نيست.

    نائيني با بيان اينکه نتيجه قانون گريزي و فتنه گري به طمع افتادن فتنه گران و مديريت صحنه ها توسط ضدانقلاب منجر به بي ثباتي کشور شد، تصريح کرد: فتنه اتفاق افتاد ولي برخي از نخبگان در مقابله و محکوم کردن آن و شفاف سازي کوتاهي کردند و متاسفانه در اين لحظه حساس تاريخي منافع ملي انقلاب و نظام را فداي اميال شخصي و گروهي شد و زياده خواهي ها و قدرت طلبي نخبگان به گسترش دامنه فتنه کمک کرد.

    وي اظهار داشت: امروز برخي از بازيگران فتنه 88 و افرادي که در مقابل هجمه به ستون انقلاب و ارزش هاي اسلامي سکوت کرده بودند و با فتنه همراهي داشتند تلاشي را در جهت تخفيف و تطهير جريان فتنه و جرم سران آن انجام مي دهند و اين گروه به بهانه هاي مختلف درخواست چشم پوشي و فراموش کردن خيانت و ظلم بزرگ سران آن را دارند.

    رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي ادامه داد: يکي از کارکردهاي روايتگري و تبيين ها جلوگيري از تحريف حوادث تاريخي است به ويژه که امروز با تحريف فتنه و يا تنزل فتنه به عنوان درگيري هاي گروهي، جناحي و انتخاباتي خط کلي تبرئه فتنه و بازگشت اين جريان به عرصه سياست و حاکميت مطرح است.

    نائيني با بيان اينکه قيام 9 دي در حقيقت پيروزي بصيرت مردم ايران در فتنه آمريکايي بود، خاطرنشان کرد: در ششمين سال بزرگداشت اين قله فراموش نشدني شعار محوري امسال را تحت عنوان يوم الله 9 دي؛ مظهر نفوذناپذيري ملت ايران مقابل فتنه آمريکايي اعلام مي کنيم.

    وي با بيان اينکه مردم ايران از فتنه پيچيده 88 سربلند خارج شدند، تصريح کرد: بايد بدانيم فتنه و نفوذ در مسير انقلاب تمامي ندارد تا اين انقلاب در سايه ولايت فقيه و دين جلو مي رود و دشمن براي آن توطئه مي کند، فتنه هاي بعدي پيچيده تر و متفاوت است زيرا دشمن از شکست هاي خود تجربه مي گيرد و با شيوه و بازيگران جديد به ميدان مي آيد بنابراين اگر مراقبت نشود و از فتنه درس گرفته نشود سرچشمه فتنه هاي قبلي، بازيگران و ابزار و شيوه هاي فتنه قبلي شفاف نشود در درک فتنه هاي آينده دچار مشکل خواهيم شد.

    به گزارش فارس، رئيس ستاد بزرگداشت يوم الله 9 دي از ساماندهي و فعال سازي بيش از 6 هزار و 500 وبلاگ توسط گروه هاي دانشجويي، حوزوي و جوانان خبرداد و گفت: برپايي ششمين جشنواره مردمي فيلم عمار با 2 هزار و 155 اثر و اکران فيلم ها از 8 تا 17 دي ماه در قالب فيلم، گرافيک، بازي هاي رايانه اي، طرح نگار، نقد پژوهش هاي سينمايي با حضور فعالان عرصه فرهنگي، دانشجويي و ديگر اقشار از جمله برنامه هاي بزرگداشت يوم الله 9 دي است.