خودکشی مرد جوان در ایستگاه مترو گلبرگ

37 سالا زعمر ننگین رژیم وارونه وجنگ افروز وغارتگر ولایت فقیه می گذرد جوانی که دو سال پس از انقلاب متولد شده بود آنگونه شرایط برایش تنگ وتحمل ناپذیر شده بود که در مترو دست به خودکشی زد. درحالیکه سران این رژیم ضد بشر به شدت درگیرجنگ قدرت وثروت ورقابت همراه بااتهامات وتهدیدات نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی- انتصاباتی- تقلباتی اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: یک مرد حدوداً 35 ساله در خط 2 ایستگاه گلبرگ اقدام به خودکشی کرد.در ساعت 12:35 امروز یک مرد 35 ساله در ایستگاه گلبرگ در خط 2 اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.