كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 10 مرداد - 96
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری  که 8 سال  علیه دولت مدعی اصلاح طلب خاتمی سناریو سازی  انتقادی و بحران آفرینی کرد تا شرایط برای پاسداران هموار شود بتواند با مهندسی  نمایش انتخابات دو دوره احمدی نژاد رارئیس جمهور اصول گرای عدالت محور کند تا هم معاون سربازجو شریعت نداری پاسدار محمدحسین هرندی وزیر سانسورد ولت نهم و همسرش مرضیه دستجردی وزیر بهداشت ودرمان شود . اما اکنون از موضع زن پیام قلابی و ساختگی علیه مدافعان آنانی داده است که چرا پیگیر وزرای زن در کابینه دوازدهم هستند:
مدتي است که روزنامه هاي زنجيره اي وجود وزير زن در کابينه جديد دولت را مسئله اول کشور کرده اند. بنده خودم يک زن هستم و معتقدم زن نبايد حتما وزير بشود تا توانمندي خودش را ثابت کند. به نظر مي رسد که با شيطنت خاص اين کار دنبال مي شود و هدف احترام به جايگاه زن نيست.

    * به عنوان يک جانباز از مسئولان کشور درخواست دارم در مقابل بدعهدي و زورگويي آمريکا در قضيه برجام منفعل نباشند و با قدرت تمام واکنش نشان بدهند، ثابت کنند که اين ملت زنده است و زير بار ذلت نمي رود.
    00970919
    * آن دسته از هموطناني که دولت در شب امضاي برجام با تحريک احساسات آنها را به خيابان هاي بالاشهر تهران کشانيد و به رقص و پايکوبي واداشت حال متوجه شده اند برجام سرابي بيش نبوده است. رهبر معظم انقلاب ناخداي کشتي انقلاب چه زيبا فرمودند اگر آمريکا خرش از پل بگذرد به ريش همه مي خندد. اميدواريم اين حوادث پرهزينه مايه عبرت و هوشياري توده مردم و مسئولان بشود.

    نيک بين

    * آمريکا دو سال است آقاي رئيس جمهور و آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان را با برجام بازي داده و پي درپي زورگيري مي کند واقعا فاجعه است.

    02100915
    * سوال مهمي از رئيس جمهور دارم، آقاي روحاني ما براي چه حاضر شديم با غربي ها سر ميز مذاکره بنشينيم؟ مگر رفع تحريم ها يگانه دليل مذاکرات نبود؟ حال که تحريم ها بازگشته است! واقعا ما براي چه مذاکره کرديم؟!

    کدخدائي

    * آنچه که از برخي نمايندگان سرشناس مجلس شنيده مي شود همصدايي با بزک کنندگان آمريکاست در حالي که کاملا ملموس است که در برجام حق مردم ايران ناديده گرفته شده است و فقط اين ايران است که بايد تن به يک توافق يک طرفه بدهد و خود رابه يک سري محدوديت هاي هسته اي، بانکي و اقتصادي و... ملزم کند و در عوض يک مشت وعده نسيه غربي تحويل بگيرد، تحريم هاي جديد نيز بدون ترديد نقض آشکار برجام است!

    1028021
    * مردم شاکيان اصلي توافقي هستند که ثمرات آن را تا به حال نديده اند چرا آقاي عراقچي از دستاوردهايي مي گويد که البته فقط گويا نصيب کاسبان برجام شده است و نه مردم رنج کشيده. بعد از توافق سرمايه داران سودجو به دارايي هاي خود چند برابر افزوده اند اين حکايت کاسبان برجام است.

    8580021
    * آقاي لاريجاني رئيس مجلس گفته اند که آمريکا به وسيله تحريم ها مي خواهد مردم را دلسرد و نااميد کند. عرض مي کنم که خيانت هاي شيطان بزرگ و دنياي استکبار هرگز نمي تواند ملت شريف و فهيم ما را دلسرد کند. آن چيزهايي که ملت را نااميد و دلسرد مي کند عبارت است از: حقوق هاي نجومي، پاداش هاي ميلياردي برخي مديران بي خاصيت که خيرشان به جامعه نمي رسد، اشرافي گري و... که متاسفانه مجلس شوراي اسلامي که شما رياست آن را داريد براي مقابله با اين پديده هاي زشت و چپاولگران و غارتگران بيت المال تقريبا هيچ اقدام عملي و ملموسي انجام نداده است.

    54880916
    * به نظر من هرچه در قضيه برجام و امثال برجام مي کشيم مقصر اصلي رسانه ملي است. چرا که به نقد و بررسي موضوع با حضور کارشناسان موافق و مخالف نپرداخته است. در نگاه يک شبکه يک 96/5/7 آقاي عراقچي به عنوان سرباز برجام 5+1 هرچه باب طبع دولت بود بر زبان راند ولي دريغ از طرح سوال جدي توسط مجريان رسانه ملي

    روشنائي

    * خداوند بزرگ را به خاطر وجود پرخير و برکت ولي فقيه آگاه، مدير و حکيم يعني امام خامنه اي هزاران بار شکرگزاريم. اگر وجود ذي جود اين عزيز نبود با تدبير چنين دولت و مجلس هايي، وضعيت امروز ما بدتر از ليبي و افغانستان مي بود و خسارت هاي سنگيني بر کشور عزيزمان وارد مي شد و با برجام هاي يک، دو و سه و... کشور به زمان قبل از 57 برمي گشت. يعني اکنون يکي از نوکران مفلوک شيطان بزرگ بوديم.

    عبدالحسين شاهين

    * شرم آور است که آمريکايي ها مرتب ايران را تهديد مي کنند ولي مسئولان ما در مقابل از خودشان انفعال نشان مي دهند طبيعي است که دشمن جسورتر شده و جلو مي آيد.

    99150914
    * آمريکاي ده ها سال قبل کجا که با حرکت دادن يک ناو خود در آب هاي آن طرف دنيا دولتي را در اين طرف دنيا کنار مي زد و مديريت مي کرد و آمريکاي ناتوان امروز کجا که 6 سال است در سوريه هيچ غلطي نمي تواند بکند.

    1375....0916
    * آقاي رئيس جمهور 4 سال از عمر دولت خود را معطل برجام نگه داشت. برجامي که به گره کور تبديل شده و بابت آن بايد مرتب هزينه بدهيم. چه کسي پاسخگوي اين همه خسارت به کشور و مردم است؟

    6840.0919
    * هنوز به ياد داريم که آقاي روحاني در دور اول رياست جمهوري اظهار مي داشت اگر من بر سر کار بيايم تمام تحريم ها را برمي دارم! و فراموش نمي کنيم که خطاب به ناصحان دلسوز و آينده نگر فرياد مي زد اي کاسبان تحريم! وقتي تحريم ها برداشته شد با چه آب و صابوني صورت شما را بشوييم؟! حالا با توجه به اينکه تحريم ها بالمره اضافه مي شوند از آقاي روحاني درخواست مي کنم بفرمايند کجا بياييم تا صورت ما را بشوييد؟!

    احسان

    * به رئيس جمهور عرض مي کنم مگر شما هم روي ماهواره بر سيمرغ شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل نوشته بوديد که دوباره تحريم شديم!

    عسگري

    * آقاي رئيس جمهور براي نجات کشور از شر برجام براي يک بار هم که شده به جاي سياست لبخند به آمريکا همان حالت اخم و ابرو در هم کشيده مواجهه اش با منتقدين دلسوز کشور را در مقابل آمريکا به خود بگيرد.

    59020935
    * دلم از اين مي سوزد که بابت اين برجام بدفرجام که جز افزايش تحريم ها نتيجه اي براي کشور و مردم نداشته آقاي رئيس جمهور مدال به سينه بعضي از همکاران خود چسباند. حق اين است که اين مدال ها به خزانه برگردد.

    1486 0916
    * وقتي دولت شهامت مديريت برجام به نفع کشور را ندارد اجازه بدهند ملت ورود پيدا کرده و خودشان اين مانع را از سر راه پيشرفت کشور بردارند.

    21610911
    * کاش دولت و مسئولان کشور به اندازه مسئولان کره شمالي که لائيک هستند، درمقابل زورگويي هاي آمريکا از خود مقاومت نشان مي دادند و نمي گذاشتند برجام به چنين سرنوشت شومي براي کشور تبديل شود.

    74730936
    * مدتي است که روزنامه هاي زنجيره اي وجود وزير زن در کابينه جديد دولت را مسئله اول کشور کرده اند. بنده خودم يک زن هستم و معتقدم زن نبايد حتما وزير بشود تا توانمندي خودش را ثابت کند. به نظر مي رسد که با شيطنت خاص اين کار دنبال مي شود و هدف احترام به جايگاه زن نيست.

    نادري

    * وقتي از برخي وزرا سوال مي شود که در کابينه جديد هستيد يا نه؟ پاسخ مي دهند ما سربازيم! عرض مي کنم سرباز کي؟ سربازها که پورشه سوار نيستند؟ سربازها که هزارميلياردي نيستند... سربازها مثل فرماندهانشان مثل شهيد باکري، همت، زين الدين، بروجردي، کاظمي، دقايقي، نصيري، تقوي، همداني، الله دادي، اسکندري و ... هستند!

    79920917 - 39490912
    * علي رغم سپري شدن دوره اول رياست جمهوري، لودر تغيير مديران طي 4 سال گذشته هنوز از غرش نيفتاده و در روزهاي پاياني دولت و در زمان شروع ثبت نام مدارس به تغيير مديران ارزشي مشغولند. از کيهان درخواست مي شود به اين موضوع بپردازد که چه ضرورتي وجود دارد که در اين ايام و بعضاً بدون اطلاع و آگاهي رئيس مدرسه اي معارفه صورت مي گيرد؟!

    رئيس يکي از دبيرستان هاي منطقه

    * فيلم گشت ارشاد که از اول تا آخر حاوي طعنه هايي به مقدسات و همراه با رد و بدل کردن فحش هاي بسيار زشت و رکيک بازيگران به يکديگر است براي مسافرين قطار به مقصد مشهد مقدس پخش مي شود. بنويسيد يک عده با مردم چه مي کنند و چرا مسئولان غافل هستند؟ تعجب مي کنم اصلاً وزارت ارشاد چرا به چنين فيلمي مجوز پخش داده است!

    88530921
    * مردم کشاورز چندين ماه زندگي شبانه روزي خود را در بيابان ها براي کاشت، آبياري و برداشت و جداسازي گندم صرف مي کنند، کلي بدهکار کارگر، تراکتور، وام و... مي شوند و دلشان خوش است که با تحويل گندم به دولت و دريافت وجه آن از شرمندگي طلبکاران خلاص مي شوند ولي متاسفانه از آنجايي که جناب سخنگو جايشان نرم و خنک است اظهار مي دارد به تدريج پول کشاورزان پرداخت مي شود! يعني تا پايان سال! اين رسم مديريت نيست جناب سخنگو! کشاورزان را دريابيد.

    محمدحسن صارمي- دورود لرستان