: چند هزار
لامپ روشن در روز روشن!
کافی است از ساعت 3-4 بعدازظهر به بعد سری به خیابان لالهزار بزنید تا اوج مصرف برق را با بیش از 100 هزار لامپ روشن توسط دهها مغازه ببینید!
آیا در این تابستان سوزان که در برخی از نقاط کشور برق قطع میشود، انصاف و جوانمردی حکم نمیکند که قدری ملاحظه کنیم و در مصرف برق این همه اسراف نکنیم؟
یک شهروند تهرانی
ایران؛ پر از استعدادهای درخشان
در سوگ دانشمند جوان ایرانی مرحوم «مریم میرزاخانی» باید گفته شود که کشور زرخیز ایران پر از استعدادهای درخشان و نوابغ است که پشت ابرهای تبعیض و بیعدالتی پنهان شدهاند.
ما از وجود این ثروتهای بیبدیل در زمان حیاتشان بیخبریم تا مرگشان فرا برسد و آنگاه افسوس بخوریم. افسوس دردی را دوا نمیکند.
بیاییم برای پاسداشت این سرمایههای ملی از تنگنظریها و افراطکاریها دست برداریم و قدر فرزندان این مرز و بوم را بیشتر بدانیم.
یک ایرانی دلسوخته
کافی است از ساعت 3-4 بعدازظهر به بعد سری به خیابان لالهزار بزنید تا اوج مصرف برق را با بیش از 100 هزار لامپ روشن توسط دهها مغازه ببینید!
آیا در این تابستان سوزان که در برخی از نقاط کشور برق قطع میشود، انصاف و جوانمردی حکم نمیکند که قدری ملاحظه کنیم و در مصرف برق این همه اسراف نکنیم؟
یک شهروند تهرانی
ایران؛ پر از استعدادهای درخشان
در سوگ دانشمند جوان ایرانی مرحوم «مریم میرزاخانی» باید گفته شود که کشور زرخیز ایران پر از استعدادهای درخشان و نوابغ است که پشت ابرهای تبعیض و بیعدالتی پنهان شدهاند.
ما از وجود این ثروتهای بیبدیل در زمان حیاتشان بیخبریم تا مرگشان فرا برسد و آنگاه افسوس بخوریم. افسوس دردی را دوا نمیکند.
بیاییم برای پاسداشت این سرمایههای ملی از تنگنظریها و افراطکاریها دست برداریم و قدر فرزندان این مرز و بوم را بیشتر بدانیم.
یک ایرانی دلسوخته
*یک
بیمار از تهران: هفت سال پیش پزشک متخصص پوست در کلینیک شهید
حیدری در خیابان نوفل لوشاتو بازنشسته شده و متاسفانه از آن تاریخ تاکنون این
کلینیک نه پزشکی را جایگزین کرده و نه تابلوی مربوطه را از سر درب ساختمان برداشته
است! بنویسید این کلینیک وابسته به سازمان تامین اجتماعی است.
*محمدی از ساری: به مدیران و روسای دولت محترم بگویید قول و قرارشان با مردم را فراموش نکنند که ایجاد اشتغال برای جوانان و گسترش روابط عادلانه با ملل مختلف جهان، جزء آن قرارها بود. ما به دستهبندی و دو قطبی کردن جامعه به جایی نخواهیم رسید. از دولتمردان انتظار داریم از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنند.
*یک شهروند تهرانی: متاسفانه مهاجران خارجی بسیاری از مشاغل کشور را در دست گرفتهاند. اکثر مغازهها، دستفروشها و کارگران تولیدیها افغانی هستند و هیچکس هم نیست که پاسخگو باشد. این اتباع بیگانه چگونه وارد کشور شده و بازار کار را در اشغال خود درآوردهاند؟ پس جوانان ما چگونه باید از بیکاری نجات پیدا کنند؟
*محمدی از ساری: به مدیران و روسای دولت محترم بگویید قول و قرارشان با مردم را فراموش نکنند که ایجاد اشتغال برای جوانان و گسترش روابط عادلانه با ملل مختلف جهان، جزء آن قرارها بود. ما به دستهبندی و دو قطبی کردن جامعه به جایی نخواهیم رسید. از دولتمردان انتظار داریم از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنند.
*یک شهروند تهرانی: متاسفانه مهاجران خارجی بسیاری از مشاغل کشور را در دست گرفتهاند. اکثر مغازهها، دستفروشها و کارگران تولیدیها افغانی هستند و هیچکس هم نیست که پاسخگو باشد. این اتباع بیگانه چگونه وارد کشور شده و بازار کار را در اشغال خود درآوردهاند؟ پس جوانان ما چگونه باید از بیکاری نجات پیدا کنند؟